Terve vaan kaikki voorumilaiset.
Uusi olen tällä foorumilla, ja monien OCF-vuosien jälkeen auton vaihto on ajankohtainen. Mietinnän (ja duunikaverin auton lainauksen / testailun) jälkeen olen nyt päätynyt tdi boraan, josta olisikin muutama kysymys (koitin vastauksia kovasti kaivella sekä täältä että muualta netistä, mutta eipä vain löytynyt tyydyttäviä vastauksia...)
-Mistä vuosimallista alkaen tuli pumppusuutinmoottorin Boraan?
-Mahdolliset perusviat?
Tuleva auto luultavasti tulee Saksasta, mielipiteitä onko järkevää?
N. 7000€ hintasia laitteita olen katsellu, ja varustelistat on huomattavasti mukavempia kuin Suomen karvalakkiprutkuissa.
Moottoriksi väh. 74kw punppusuutinkone. Verot lienee jossakin 3000-4000 € paikkeilla?
Tietty jos jollain sattuu olemaan tummanvärinen (myös sisustaltaan) ilmastoitu nakubora myynnissä, saapi ilmoitella :)
Volkkaria hommaamassa
Valvoja: ffp jäsenet
No tuolla ainakin veroista tietoa
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=117
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=117
Älä sitten Boran jälkeen kokeile uutta bemaria ;)
Pumppusuutinmoottoreita on ollut 115hv AJM koodilla ilmeisesti alusta asti (1998) mutta parempi vaihtoehto on 130hv ASZ jota alkoi saamaan 2001/2002. Pienempitehoiset 100hv pumppusuutinkoneet atisivat tulla 2001/2002 alkaen, mutta niitä tuskin haluat? Saksata saattaa myös löytyä 150hv ARL koneilla olevia autoja. Suurin etu ASZ koneeseen on kunnollinen välijäähdytin. Moottorityyppi selviää viimeistään sieltä konehuoneen mustasta tarrasta jossa on sarjanumero.
Perusvikoja on varmaan samanlaiset anturiviat kuin ooppelissa. Erityisiä mallikohtaisia vikoja on tyypillisesti ovien lukkomodulien mikrokytkinviat, lisää löytyy hakutoiminnolla ja lukemalla tuolta dieselosiosta.
Pumppusuutinmoottoreita on ollut 115hv AJM koodilla ilmeisesti alusta asti (1998) mutta parempi vaihtoehto on 130hv ASZ jota alkoi saamaan 2001/2002. Pienempitehoiset 100hv pumppusuutinkoneet atisivat tulla 2001/2002 alkaen, mutta niitä tuskin haluat? Saksata saattaa myös löytyä 150hv ARL koneilla olevia autoja. Suurin etu ASZ koneeseen on kunnollinen välijäähdytin. Moottorityyppi selviää viimeistään sieltä konehuoneen mustasta tarrasta jossa on sarjanumero.
Perusvikoja on varmaan samanlaiset anturiviat kuin ooppelissa. Erityisiä mallikohtaisia vikoja on tyypillisesti ovien lukkomodulien mikrokytkinviat, lisää löytyy hakutoiminnolla ja lukemalla tuolta dieselosiosta.
Viimeksi muokannut Pora, 17.10.2008 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa