Golf/Sciroccon takajarrusatuloiden purkaminen...

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

TW
-

Golf/Sciroccon takajarrusatuloiden purkaminen...

ViestiKirjoittaja TW » 30.9.2008 21:03

Apuja kaipailisin ja heti alkuun todettakoon....olen lukenut Tekstit-osiossa olevan ohjeen, hyvä ohje, mutta enemmän kuvia kaipailisin. Hakuakin käytin, mutta eipä valoa ongelmaan tullut.

Eli Sciroccon takajarrusatulat on irti autosta ja tarkoituksena puhdistaa sekä maalata satulat, uusia kaikki tiivisteet, männät ym. hilppeet. Männät on jo irti, sekä tuota kierretappia pitelevä lukkoprikkakin on jo pöydällä. Ongelmana on siis, millä ihmeellä tuon kierretapin saa tuolta irtoamaan hajoittamatta tapin kierteitä??

Olisiko jollakin asiaan jotain valaisevaa kuvaa, tai kenties kertoa millä työkalulla sen parhaiten saa tulemaan ulos. Ulosvetäjä kenties, mutta millainen?

imaS
-

ViestiKirjoittaja imaS » 30.9.2008 21:33

Ei se ole kuin painamalla kiinni enää, kerta kaikki hilut oot sieltä jo pois ottanut. O-rengas vaan välissä vastustaa. Itse kiskoin pihdeillä nitkuttamalla, pienet jäljet kierteessä pyyhkäsin viilalla pois. Lisää kuvia satulasta.

TW
-

ViestiKirjoittaja TW » 2.10.2008 18:47

Kiitoksia, luulen että näillä avuilla saan nuo lopullisesti osiin.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”