Burnout Party Kiikala 23.8
Valvoja: ffp jäsenet
Burnout Party Kiikala 23.8
Kaikki sankoin joukoin mukaan.
http://www.riversidecruisers.fi/index.p ... aticId/28/
http://www.riversidecruisers.fi/index.p ... aticId/28/
Oli heikommin osanottajia kuin viime vuonna, tärkein osasto eli diesel autot olivat vähissä.
Mutta jotenkin yleisön mieleen jäi eräs mersu joka yritti tehdä omaa reittiään "varikolle" paluulleen, muuten hyvä suoritus. Mitä nyt tuppaa vähän hitaita olemaan myös autoiltaan heräämisessä nuo mersu miehet verrattuna muihin.
Hyvät viikonloput kaikille.
Mutta jotenkin yleisön mieleen jäi eräs mersu joka yritti tehdä omaa reittiään "varikolle" paluulleen, muuten hyvä suoritus. Mitä nyt tuppaa vähän hitaita olemaan myös autoiltaan heräämisessä nuo mersu miehet verrattuna muihin.
Hyvät viikonloput kaikille.
Muutama kuva tältä vuodelta...
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202 ... Party2008/
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202 ... Party2008/
Kun lähtee katselemaan kiihdytysskapoja, niin suurempi todennäköisyys lienee että jonkinverran on yleisöä jotka ovat hippasen maistissa (varsinkin lauantaitapahtumissa). Mun mielestäni on aika turha jossain nettisaitilla natista että "Olin lapsen kanssa ja siellähän oli joitain humalikkoja paikalla". Käsittääkseni tuo tapahtuma kuitenkin on lähinnä aikuisille ollut suunnattu, ja jokainen joka sinne vie tulevaisuuden toivuja on ollut valmis ottamaan riskin. Aika samanlaiselta kuulosta kun vaikkapa se että itsellä on joku lastutettu kiesi alla ja aletaan rutisemaan siitä kun teinit niillä viritetyillä mopoilla...
Aika samanlaiselta kuulosta kun vaikkapa se että itsellä on joku lastutettu kiesi alla ja aletaan rutisemaan siitä kun teinit niillä viritetyillä mopoilla...
Noh, kumpikohan on enemmän vaarana liikenteessä, teinin innolla virimopolla kaahaileva 15-vuotias, vai reilu parikymppinen lastuviritetyllä golffilla ajeleva vag-harrastaja?
Kotiseudulla noita mopopoikia on riesaksi asti, kaahailevat keskustassa niillä 80km/h ja sitten ollaan ylpeitä kun jäädään kiinni liikenteen vaarantamisesta..
Noh, kumpikohan on enemmän vaarana liikenteessä, teinin innolla virimopolla kaahaileva 15-vuotias, vai reilu parikymppinen lastuviritetyllä golffilla ajeleva vag-harrastaja?
Kumpikohan?
Itselleen varmastikin on vaarallisempi se mopopoika, mutta kyllä väittäisin että enemmän ruumiita on saatu aikaiseksi suojateillä ja metsähallituksen mailla viriviriajoneuvoilla "parikymppisten" toimesta.
Uskaltaisin myös väittää (ihan mututuntumalta) että samat jampat pääsääntöisesti kuitenkin on kyseessä. Ensin on se virimopo, ja myohemmin on jokin muu viripeli. Eiköhän se kuitenkin ole kiinni korvien välistä, ja onko alla mopo ja ikää 15v, tai auto ja ikää 20v, niin aikalailla yhtä holtittomalta se meno ulkopuolisen silmistä katsoen näyttää.
Nyt en todellakaan väitä että kaikki nuoret ajaisivat holtittomasti, vaan pieni, silmiinpistävä osa saa leimattua helposti koko ryhmän. Jossain lähiöissä ja muualla ruutukaavan ulkopuolella varmaankin mopopojat saattavat olla suurempi riesa kuin parikymppiset kulkupeleillään, mutta kaupunkien keskustoissa ja maanteillä mielestäni ilmiö kääntyy toisinpäin.
Tähän kun vielä lisätään se että ne mopopojat tuovat ne kulkuneuvonsa ihmisten riesaksi siihen rapun juureen, ja vastuuntuntoiset autoilijat melkein oikein pysäköivät autonsa sinne täysinäisen parkkipaikan liepeillä olevan pelastustien laitaan jättäen tilavan, hiacen mentävän kulkuaukon, niin alkaakin olemaan kermat kuorittu päältä,
Olen ollut itsekin sillä virimopolla ja viriautolla muita ihmisiä tempuillani kauhistuttanut, mutta silloin oli kyse ajasta jolloin olin nuori ja kuolematon, enää olen pelkästään kuolematon, ...toistaiseksi.
Ajamisen kait piti alkaa 1030 ja eka auto mun mielestä tais liikkua 1043, joten myöhässä mut vähän vaan...
Oikeesti? Jumalauta että järjestäjillä on pokkaa, boikottiin koko tapahtuma sanon minä!! Eikö ne ikinä opi, että joka kerralla katsomossa on joku joka panee sekkarin käyntiin, kun tapahtuman virallinen aloitusaika on.
13 minuuttia, törkeää. Kai tuosta jo saa pyytää rahojaan takaisin?
ihmettelen että miksi porukka häädettiin kahden järkkärin toimesta lauta-aidan takaa metalliverkon taakse. Siinä oltiin oltu koko päivä ja sitten tuli käskytys. Myöhemmin porukkaa oli lauta-aidalla kuten ennenkin, eikä nämä kaksi vässykkäjärkkäriä puuttuneet siihen lainkaan. Ihme pelleilyä, jos joku linja otetaan niin pidetään se sitten alusta loppuun saakka eikä säädetä, tana. Tämä tapahui joskus neljän viiden välillä, kun suurin osa porukoistakin oli lähtenyt kotiaan kohti.
Meilla oli ennen tämmöset burnout partyt melekeen joka viikonloppu. Olin alakuviikosta aina meeeeeeleko burn out. =D
Sittemmin kun laskivat tuota viinaveroa sen verta, jotta siitä tuli koko kansan hupia, niin jätin nää pärtyilyt pois. Toinen ratkaseva juttu oli kaljan muovipulloon sullominen, kele.
Ihan sillä vaan, kun tuntuu näissäkin partyissa käyneistä muutamat olevan meleko purn aut. :)
Sittemmin kun laskivat tuota viinaveroa sen verta, jotta siitä tuli koko kansan hupia, niin jätin nää pärtyilyt pois. Toinen ratkaseva juttu oli kaljan muovipulloon sullominen, kele.
Ihan sillä vaan, kun tuntuu näissäkin partyissa käyneistä muutamat olevan meleko purn aut. :)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”