VW Vento cl projekti (OMISTAJA VAIHTUNUT)

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

VW Vento cl projekti (OMISTAJA VAIHTUNUT)

ViestiKirjoittaja Magara » 20.7.2008 17:42

Nonii. Tästä lähtee ensimmäinen projekti käyntiin. Eli siis auto on vuoden 1993 VW Vento CL. Tämän verran oli tietoo vielä sillon kun olin jo ostanut sen. Auto hommattiin AVK:lta Espoosta. AVK:lla oli vain muutama hieman epäselkeä kuva autosta, mutta pakkohan se oli saada. Innostus autoon löytyi serkkupojan toimesta, joka myös bongasi auton. Ilmoituksessa kerrottiin etupään ja alustan vaurioista. Kuvien perusteella auto näytti siltä, että siitä voisi saada ihan toimivan pelin.

Autoa odoteltiin muutama päivä, kunnes se saapui tänne Oulun suunnalle. Heti saapumisen jälkee, piti sitten lähteä autoa kyyläämään. Paikan päällä autosta ilmeni yllätyksiä, niin hyvässä kuin pahassakin. Mutta hymy pysyi edelleekin korvissa. Muutama ensihetken huomio: pääasiallisesti hyvä maalipinta, eturenkaat tyhjät, lokasuojan kohdalla odotetusti ruttua, epäsiisti sisusta ja sähköinen kattoluukku ennenkaikkea.

Seuraavaksi avaimet. Konepelti auki, ja akkukengät paikalleen. Avain virtalukkoon ja testikäynnistys. Kone hörähti välittömästi käyntiin. Kaikki tuntui toimivan hyvin. Kattoluukkukin jopa. Sitten alustan kimppuun. Pyöräkuormaajalla auto pään korkeudelle, ja ei muutakun tutkimaan. Vetoakseli kierossa ja alatukivarsi mutkalla auton kolaripuolelta, eli oikealta. Hymy laski hieman, mutta muutamien laskelmien jälkeen taas oli hymy korvissa.

Auto saatiin lopulta pihaan asti ja räpsittiin niitä kuviakin sitten, kun palattiin taas maan pinnalle.

Kuva
Kuva

Kuvia lähtötilanteesta:

Kuva Kuva Kuva Kuva
Viimeksi muokannut Magara, 1.11.2008 12:52. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 20.7.2008 21:01

Ihan mukavia luettavia nää projektijutut mutta eikös noita ventoja saa jo aika edullisesti toimivanakin?

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 21.7.2008 5:19

Kyllähä niitä saa, mut onha se iha mukavaa hommaa laitella....Pitää sit muute kirjotella tässä et mitä me nyt sit aiotaan tehä tän projektin kans...kun kerkiää.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 21.7.2008 15:12

Eli siis mitä tässä projektissa sitten meinataan tehä, on ensinnäkin se, että saadaa auto liikenteeseen. Toiseksi aiotaan sitten muokata hieman ulkonäköä, joka voisi näyttää esim. tältä. Eli merkitön maski, vr6-lippaa ja sit tummennuksia. Aluksi hiotaan kaikki ruostekohdat ja katotaan mitä pitää uusia.

Kirjoittelen kun päästään vauhtiin projektissa. Jos löytyy kokemusta venton tekniikasta niin kaikki vinkit ovat tervetulleita.

Mittarissä on muuten vain 215tkm, ja tämän voisi jopa uskoakin
Viimeksi muokannut Magara, 24.7.2008 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 24.7.2008 20:55

Joo nyt päästiin sit vauhtiin. Hiottiin ruosteet ja muut rypyt pois laikalla ja karkealla paperilla. Sit ruettiin kittaamaan. Oikean puolen alahelmaa siloteltiin kans ja kitattiin sit. Mallattiin uusia osia paikalleen.

Selvis sit jossai välissä ku otettiin kiekko irti, et sieltä löyty Supersportin alustasarja. Eipä haittaa yhtään. Pikkunen lommo siitä löyty mut suorassahan tuo oli kuitenki.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 27.7.2008 20:43

Nyt sit päästiin taas pohjamaalailemaan ja käytettiin taas osia paikallaan. Tässä kuva keulasta ja sit sivuprofiilista

Vanteet tuossa on Fox racingin 14", mut uudet isommat ja leveemmät on onneksi jo tulossa. Seuraavaksi hiotaan tuo maski kuntoon ja maalaillaan konepeltiä.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 27.7.2008 20:46

Saa muuten sit iha rohkeesti haukkua ja ylistää, eli keskusteluakin saa syntyä.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 27.7.2008 21:34

Toi maskiviritys ainakin on ihan suksesta ja kun vanteet hommaat niin osta sopivat niin ei tartte pyöränkaaria leikellä kuten meidän ventosta entinen omistaja oli tehny ja kuitenkin raapii kun väärä et vanteissa.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 28.7.2008 14:14

Jarkkohan se taas on positiivisella päällä. Hahahaa. No mut jokainen saa esittää mielipiteensä. :)

Japoff
-
Viestit: 43
Liittynyt: 31.12.2006 17:28

ViestiKirjoittaja Japoff » 28.7.2008 16:36

Sorry vaan, mutta aika "kittipallolta" haiskahtaa...
ei uus pelti ois mitään ?

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 28.7.2008 19:49

^Tuossa aiemmissa kuvissa siloteltiin kolhuja -ei ruosteita-
Aika hyväkoriselta tämä vaikuttaa, ei siis mikään kittipallo.

Japoff
-
Viestit: 43
Liittynyt: 31.12.2006 17:28

ViestiKirjoittaja Japoff » 28.7.2008 22:27

No ei siinä sitten mitään,
lykkyä tykö ja jaksamista projektin eteenpäin viemisessä =)

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 29.7.2008 18:26

Juu kyl intoo riittää...saa nähä mitä ne katastuksessa sit sanoo....mut murehitaan sitten :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 30.7.2008 14:12

Mitäs niiden katsastuksessa pitäis sitten sanoa? Jos AVK:n korjausehdoissa ei ole ollut mitään erikoista (turvalaitteita uusittava tms.), niin ihan läpihuutojuttuhan tuo on.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 30.7.2008 19:17

Joo ei siinä ollu onneks mitään ehtoja eli pitäs mennä aikas helposti läpi, mut pitää varautua siihen et ne sieltä löytäs pian jotaki mistä voisivat valittaa...Pitäs olla ihan kunnossa

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 4.8.2008 14:26

Nyt saatiin loputki pinnat pohjamaalattua ja alkaa vento oottelemaan maalausta. Vielä maskin hinkkausta vähä ja sit etuvilkut iskuun. Jos tässä nyt kahen viikon sisään sais leimalle. Laitan kuvia tässä myöhemmin. Tuli ne vanteetki tuossa viikonloppuna. Alu 15", jossa 195/50 kumit päällä. Iha hyvin passaa. Kuvista sit näkee.

mcpete
-
Viestit: 170
Liittynyt: 27.7.2003 16:28

ViestiKirjoittaja mcpete » 4.8.2008 20:18

Ei katsastuksessa ole mitään ongelmaa, kunhan on alustan mittauslaput ja korin mittauslaput eli autorobotin yms kirjoittama lappu, että kori on vielä suora.

Tapsala
-
Viestit: 510
Liittynyt: 22.8.2006 18:01

ViestiKirjoittaja Tapsala » 4.8.2008 21:16

Eihän siihen mitään todistusta tarvita robotista jos sitä ei erikseen pyydetä, jolloin se olis myyty "ehdollinen korjaus" nimikkeellä...

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 4.8.2008 22:02

Joo ei siihen tarvitse lappuja, koska ei ole ehdollinen korjaus. Pitää yrittää polettaa putki puhtaaks, ku yski melkosesti ku anto kenkää. Joitai lehtiä ja vastaavaa löyty :).

mcpete
-
Viestit: 170
Liittynyt: 27.7.2003 16:28

ViestiKirjoittaja mcpete » 6.8.2008 7:46

Asia selvä. Olenkin siis aina ostanut tarpeeksi huonoon sykkeeseen menneitä , kun aina ovat paperit tarvinneet.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 6.8.2008 19:11

Saatiin otettua kuvia sit uusien vanteiden kanssa. Pohjamaalit pinnassa ja maskin hinkkaaminen jatkuu.

Kuva
Kuva Kuva Kuva

jugi_1985
-
Viestit: 84
Liittynyt: 10.2.2008 21:01

ViestiKirjoittaja jugi_1985 » 7.8.2008 8:35

fiksun näköset vanteet vaikkei olekaan ko "vaan" 15".. jospa sitä itekki laittas seiskatoistasien sijaan 15" :P sais ainaki tontittaa tarpeeksi :D hyvältä näyttää rojekti jo :)

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 7.8.2008 19:50

Itteeki aluks mietitytti, että onko 15" liian pienet vanteet. Tässä tapauksessa aika soppelit on. Iha nätit ne on ku viel kiillottaa hyvin. Pitää kokeilla viikonloppuna maski ja puskiri paikallaa, et miltä näyttää. Ens viikolla katastamaan ja maalit pintaan ja ei muutakun baanalle!

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 10.8.2008 10:18

Eilen saatiin jo kaikki valot ja vilkut pelittämään. Vaihettiin polttimoita ja sulakkeita, nii rupes valasemaan. Sitten kun kaikki oli kunnossa, nii yllyttipä serkkupoika vähä leikkimaan...Kierroksia reilusti ja tasanen kiihdys ja...POKSSS....Putki poikki pakosarjan jälkeen ennen katalysaattoria. prkl. No siinä sitten samalle iltaa ruettiin hitsaamaan sitä kiinni. Heiveröistä peltiä oli. Sellasta haitari putkee. Saatiin sen verran jo kiinni et, kuullostaa enää joltai keskiverto corollalta. Tiiviste massaa vaa seuraavaks saumoihin ja peltilevy ympärille ja lemmareilla kiinni. Jospa se ois tiivis, ku huomenna ollaan menossa leimaamaan. Mitenhä muuten toi ohjaustehostimen vinkuminen katsastukseen vaikuttaa? Pitää lisätä ainaki öljyä ku oli aikalailla lopussa.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 10.8.2008 18:56

Tota haitariputkea saa biltemasta aikas edullisesti, kiristä/vaihda se tehostimen hihna niin ei vingu.
Hyvin noi 15" tuumaset tuohon sopii mun mielestä eikä ole liian matala. Jos alemmax haluat niin meiltä vapautuis FK:n 75/60 jousisetti lähiviikkoina, ollu alla parisen kuukautta, tuv -laput löytyy. vaihdetaan 40/30 setti alle.

K. Seppä
-
Viestit: 56
Liittynyt: 20.10.2006 11:32

ViestiKirjoittaja K. Seppä » 10.8.2008 23:18

Noista katsastuksen vaatimista lapuista sen verran että, kaikissa rekisteristä vaurioituneena poistetuissa vaaditaan nykyään pyöräkulmien mittaustodistus, varsinaisia alustan ja korin mittaustodistuksia ei vaadita tosiaan kuin pahemmin kolaroiduista. Lisäksi täytyy täyttää lomake vaihdetuista osista jonka löytää vaikka täältä->http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/18A0C0A5-F467-4C0B-ABC7-8ADAAF490868/0/C115.pdf Ja tuo katsastuskin on nykyään niin ihanan halpaa (180e + 27e kilvet ja asiapaperit) Mutta elämä on ja harrastuksista voi vähän maksaakkin :)

Tapsala
-
Viestit: 510
Liittynyt: 22.8.2006 18:01

ViestiKirjoittaja Tapsala » 11.8.2008 17:30

Mistä tommonen hinta? Tänä vuonna kun rekisteröittin autoni ni makso n. 120€ yhteensä...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 11.8.2008 17:44

viime kesänä rekisteröin tuon oman vessan niin jonku 80€ makso. kaasut mitaattiin erikseen ja kilvet oli maksettu aikaisemmin.

lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

ViestiKirjoittaja lep4ste » 11.8.2008 18:33

ei ainaskaan täällä oulussa tarvinnu mitään lappuja mitä osia vaihdettu yms. ku kaveri käytti 2kk sitten kahta autoa, toiseen tarvi nelipyöräsuuntauslapun ku AVK:n sivulla luki että alustassa vaurioita tai sinnepäin, hintaa nuilla oli muistaakseni tuon 180€ kilpien kanssa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.8.2008 19:31

Eikö tuo kuskin puolen helma olis kannattanu oikoa samalla? Tai ainakin ennen maalausta.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 12.8.2008 20:42

Nonii. Päivä pulkassa. Käytettiin maanantaina päästönmittauksessa ventoo ja iha hyvät arvot tuli. Sit ei saatu enää katastus aikaa maanantaiksi, nii lyötiin se sitten tiistai aamuksi. No sitten lähettiin katastamaan innolla. Kyllä sieltä löytyki jotain. Jarrut kunnossa, samoin valot ja muut hallintalaitteet. Mut juurikin kuskin puolen helma sisäpuolelta kukki komeasti. Pukin päällä juuri tätä kohtaa ei voinut nähdä, mutta tottahan siellä sitten kukkii. Myös alapallonivel alkoi vedellä viimeisiä. No, uusi alapallonivel paikalleen ja hitsi laulamaan. Helmat kuntoon ja massaa saumoihin.

Ja takas katsastamaan. Pian oli leima paperissa ja auto baanalla. Uusintanäytön kanssa koko katsastuspaketti oli alle 150 euroa. Hymy oli tehnyt paluun. Huomasin, että putki alkoi taas vuotamaan. Ketä se enää kiinnostaa? Kyllä se pitää vaihtaa uusi haitariputki siihen paikalleen, mutta kyllä sillä ajelee. Ajan kanssa sitten.

Pidän nyt hieman hengähdystaukoa rassaamisesta ja palaan peltien kimppuun, kun loputkin osat on hyvässä pohjamaalissa ja auto on valmis maalattavaksi. Nytpä katellaan sitten ne hifit seuraavaksi...uusia kuvia tulossa!
Viimeksi muokannut Magara, 12.8.2008 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

K. Seppä
-
Viestit: 56
Liittynyt: 20.10.2006 11:32

ViestiKirjoittaja K. Seppä » 12.8.2008 21:16

Vähän offtopic ehkä mutta, täällä turun suunnalla ainakin vaadittiin nuo neliypyörä suuntaustodistukset kaikkiin avk:n autoihin, ja hinnat vaurioituneena poistetulle rekisteröintiin oli 180-240e+kilvet ja tuossa ei ollut pakokaasumittausta kun hain lapun etukäteen. Nostivat noita vuodenvaihteessa jonkinverran.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 15.8.2008 20:33

Tulipa tossa ajellessa esille tämä alustasarjan propleema. Ajelin sellasta pienempää tietä, jossa oli aika tuore pinta. No sit aurinko häikäs jonkin verran ja tiessä näky selläne pieni kohoama. Poksss....pahus otti öljypohja vastaan. Vähä se jysähti siihen, mut ei sinne mitään tullu. Onneks.

Laittelin tossa eilen illalla sitä äänentoistoo vähä autoon.

-MTX Thunder 8000 subbari, jolle 600 wattia vahvarilta
-Rainbow SAX 265.20 erkkasarja, jolle 2x50 wattia tehoja
-Soittimena Alpinen 9880R ja siihen 4 gb kapasiteetti.

Ja soi hyvin. Taakse saatan laittaa viel diskantit, jos tuntuu et ei riitä tuolta etukaiuttimista.

Määpä laitan kohta niitä kuvia...

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 15.8.2008 20:39

No eihän se mitään, mutta onhan se hieno se alustasarja, käytännölisyydestä viis. =)
Ompas tehokas pääte, merkki?

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 21.8.2008 15:51

Tässä ois sitte uusimmat kuvat ventosta. Seuraavaks hiotaan vielä pohjamaalatut osat kertaalleen ja suihkitaan vielä kevyesti päälle. Sitten onkin jo maalauksen vuoro. Myös vr6-lippa on tulossa. Takavalot tummennetaan ja putkea vielä rassaillaan. Tavoitteena olisi saada projekti päätökseen HTS:än aikoihin.

Kuva Kuva Kuva

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 21.8.2008 16:54

Älä niitä alkuperäisiä takavaloja ala tummentamaan, velipojan ventossa ne on tummennettu ja todella törkeen näköiset amistuunatut, vaihtuvat puna/mustiin kristalleihin.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 21.8.2008 21:08

Tai sitten etit faceliftin takavalot. Alkuperäset punamustat. Paljo paremmat tähän sun kulkineeseen ku esim crystallit. Ne kun vaatisi jo jotain muutakin hiplaamista. Enkä nyt tarkota pellistä kantattuja helmakouruja ja laudasta veistettyä takasiipeä. Vähän meni taas OT:ksi mutta Oulussa näin viimevkloppuna yhessä Escortissa sellasen. "Hivenen" herätti hilpeyttä. :D Muutenkin kun oli tyylille uskollisesti _tuunattu_. :DD

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 22.8.2008 10:58

No eipä ne crystallit muuten alkuperäisistä punamustista eroa kun että musta osa on tummempi.
pellistä kantattuja helmakouruja: älä nyt kun aikoinaan työkaverin GT munakadettiin sellaiset kantattiin iltavuorossa kun halvalla löydettiin takakaarien eteen tulevat palat mutta suoraa osaa ei ehjänä mistään. 1,25mm pellistä ja maali päälle.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 6.9.2008 8:15

Ei oo oikee tullu päivitettyä tätä projektia nyt. Ei oo kyllä edettykään, muutenkun vr6-lipan verran maata kohti. Mutta ensi viikolla ois tavotteena sitten toi maalaus ja muu buunaus. Sisustan osia maalailtiin, tuossa joku päivä kans. Mut pitää vaa nyt tyytyä kattelee HTS:ssä valmiita projektejä ja saada siitä innostusta.

mr78
-
Viestit: 35
Liittynyt: 18.11.2004 23:57

ViestiKirjoittaja mr78 » 8.9.2008 0:40

On ihan sopivan matala kun perjantaina näin oulussa tän kulkineen.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 10.9.2008 17:17

Joo kyl välillä tuntuu et on vähä liianki matala, mut kyl sitä tottuu jarruttelemaan hiasteisiin ku muutaman kerran raapasee kunnolla maahan. Hyvällä tiellä sil on kyl sit tosi hyvä ajaa.

_Wisse_
-
Viestit: 212
Liittynyt: 8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittaja _Wisse_ » 15.9.2008 20:14

"raapasee" ?:D kyllä se HTS:än aikaan vähän enempi kun raapi!!;D tuliko jälkee putkeen? hiano wento kun loppuun asti teet!

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 16.9.2008 11:12

Joo kyl se siihe hiasteeseen ku ajo 60, nii kyl se "vähä" raapas, mut ei siihen putkeen isompaa jälkee tullu :). Aina se vähä kirpasee. Lauantaina maalaus. Ainaki pitäs olla :).

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 16.9.2008 14:55

Onko sulla tietoa minkä korkuinen tuo sun alustasarja on? Tai jos viittit mitata mitat pyörännavan keskeltä pyöränkaaren reunaan.
Vaihdettiin alle 75/60 sarjan tilalle eri valmistajan 40/30 sarja mutta vento edelleen saman korkuinen kun ennen vaihtoa.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 17.9.2008 18:44

Muistaakseni se on 40/55 tai 45/60. Pitää kattoo teknisestä osasta. Siinä se ainaki näkyy.

J.V.K
-
Viestit: 122
Liittynyt: 31.3.2007 11:49

ViestiKirjoittaja J.V.K » 17.9.2008 19:24

minkä korkuinen tuo sun alustasarja on?


Vastaan Magaran puolesta, tuossa on 40/55 madaltava Supersport alustasarja =)

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 18.9.2008 7:22

Niihän siinä muuten oliki :)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 18.9.2008 15:08

Eli 55/40. Mittaatko vielä noi mitat pyöränkaarista niin tiedetään enemmän. Mun mielestä tuo aiemmin alla ollut FK:n sarja ei ole se mitä TUV -lapussa lukee eli lappu lienee printattu jostakin tai sitten eri merkkien madallusjousissa on helvetillinen ero.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 25.9.2008 20:32

Tässä vähän esimakua. Isompia kuvia vasta sitten, kun auto on myllytetty ja vahattu.

Kuva

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 27.9.2008 14:58

Nonii, sehän taitaa olla jo maalissa. Vissiin oulussa vaikutat? Nähny tuon joskus autorannassa.

motu
-
Viestit: 76
Liittynyt: 30.7.2007 11:16

ViestiKirjoittaja motu » 27.9.2008 17:47

Maqara kirjoitti:Autoa odoteltiin muutama päivä, kunnes se saapui tänne Oulun suunnalle

:)

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 29.9.2008 20:03

Jees. Hiottiin hiomatahnalla ekaksi koko auto ja sit laitettiin värivaha ja sit vielä kiiltovaha. Nyt vaa ootellaan hyvää keliä nii päästää räpsii kuvia. Lähti tosta vr6-lipasta yks kulma pois ku otti vähä maa vastaan, mut liimailtiin sitä jo paikalleen, nii päästään taas auraamaan.

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

ViestiKirjoittaja Magara » 2.10.2008 20:54

Käytiin napsimassa kuvia ventosta. Vielä vähän keskeneräinen, mutta kyllä sitä piti jo kuvata. Vielä takalasien tummennukset, takavalojen tummennus, lippa paikalleen, säleiköt maskiin ja puskuriin, sumuvalot...jne.

Kuva Kuva Kuva

Magara
-
Viestit: 42
Liittynyt: 10.7.2008 23:00

...ja sen pituinen se

ViestiKirjoittaja Magara » 1.11.2008 12:57

Vento on jo vaihtanut omistajaa, joten tämän saa lukottaa.




...sen pituinen se

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 1.11.2008 19:22

Et kai vaan sekaantunut veeärkutoseen........??


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa