Minicrossit
Valvoja: ffp jäsenet
Minicrossit
Haulla en ainakaan löytänyt mitään juttua näistä.
Onkos täällä ketään muita, jotka ko. laitteita harrastaa? Iski kamala kipinä, kun pääsi testaamaan illalla montulla kavereiden 125cc Samuraita ja 150cc BSE:tä. :)
Tuossa mietiskelin, että minkälaista vekotinta sitä lähtee itselle hankkimaan. Nuo muutaman satasen korean/kiinanihmeet voi kyllä unohtaa varmaankin suosiolla?
Kokemuksia CRZ-merkkisistä "mopoista"? Hinta ainakin vaikuttaisi mukavalta (etenkin tuon CRZ 125Pro:n kohdalla)
Hiton hauskoja laitteita kyllä! :)
Onkos täällä ketään muita, jotka ko. laitteita harrastaa? Iski kamala kipinä, kun pääsi testaamaan illalla montulla kavereiden 125cc Samuraita ja 150cc BSE:tä. :)
Tuossa mietiskelin, että minkälaista vekotinta sitä lähtee itselle hankkimaan. Nuo muutaman satasen korean/kiinanihmeet voi kyllä unohtaa varmaankin suosiolla?
Kokemuksia CRZ-merkkisistä "mopoista"? Hinta ainakin vaikuttaisi mukavalta (etenkin tuon CRZ 125Pro:n kohdalla)
Hiton hauskoja laitteita kyllä! :)
Yleensä näistä laitteista omilla tiedoilla tuntuisi nimenomaan kone olevan heikkoa kamaa (kiinancrossit), seuraavaksi tuleekin sitten jousitus. Käy toki katsomassa tuota CRZ:taa livenä ja totea, onko jousitus päällepäin ihan riisitikkukamaa. USD-keula ja tuon pro-mallin takahaarukka ihan laadun näköinen. Ja valmistusmaana Ranska niin jospa sieltä jotain muuta tulisi kuin rungon katkeaminen emäpalkin kohdalta :--)
Jos nyt ihan laatua haluaa niin kannattaa katsella noita harrastepelejä, joilla ajellaan jo kisoja (Thumbstarit jne jne.) Sen verran suosittua hommaa on minicrossi maailmalla, että laatuvaraosien hommaaminen ja pyörän paranteleminen on helppoa halvemman mallin peliäkin koskien.
Jos nyt ihan laatua haluaa niin kannattaa katsella noita harrastepelejä, joilla ajellaan jo kisoja (Thumbstarit jne jne.) Sen verran suosittua hommaa on minicrossi maailmalla, että laatuvaraosien hommaaminen ja pyörän paranteleminen on helppoa halvemman mallin peliäkin koskien.
Mulla oli parivuotta sitten tommonen Thumbstar Pro-125cc. Oli kyllä mukava leikkikalu. Siitä löytyi USD-keulaa ja säädettävää takaiskaria, oli mukava ajella. Ainoahan tässä on se että tommonen thumppi maksaa uutena ~3k ja näitä samuraita saa ~500e. Siitä sitten pitää miettiä että kuinka tosissaan sitä haluaa rellestää, thumpin hinnallahan ostaa sitten jo monta samuraita tilalle kun hajoilevat...
Kaveri osti samoihin aikoihin jonkun "paremman kiinamopon" missä oli USD-keulaa ja jotain takaiskaria, keula taisi kestää kuukauden ennenkun hajos. Pakoputken kannakkeet hajosivat varmaan toisella ajokerralla ja jarrut oli ihan tunnottomat.
Kaveri osti samoihin aikoihin jonkun "paremman kiinamopon" missä oli USD-keulaa ja jotain takaiskaria, keula taisi kestää kuukauden ennenkun hajos. Pakoputken kannakkeet hajosivat varmaan toisella ajokerralla ja jarrut oli ihan tunnottomat.
Mulla on tollanen 125cc Samurai, ja voin kyl sanoo et kannattaa ehottomasti hankkia hiukan hintavampi yksilö käytettynä ku tollanen samurai.. :D Ainakin itellä on hiukan sopeutumis ongelmii ton romun kanssa kun tuli joskus junnuna ajeltuu ihan kunnon crosseilla n. 8v. Mutta toisaalta jos vaan jaksaa näpräillä sitäsuntätä sen mopon kans joka ajokerran jälkeen, niin silloin se ei välttistä oo huono vaihtoehto ekeks mopoks. Mutta kiteytettynä voin sanoo et halpa ja hyvä ei mahu samaan pakettiin ainakaan noiden minicrossien kans.... =)
Ite oon kyllä ihan toista mieltä Reiseriin kanssa! Koneet tuntus kestävän aikas hyvin ihan perus huollolla, mutta juurikin tuo aiemmin mainittu pakoputki hajoo heti. Monessa oon nähny kun rungon hitsisauma on puoli senttiä sivussa, ettei ota kappaleet kiinni toisiinsa kunnolla yms. valmistus vikaa. Pikkuveljellä oli kiinalainen mopo ja siinä oli aina sähköosat paskana. Kone toimi vaan aina loistavasti, vaikka melkosta rääkkiä saikin.
Juu, mulle kerrottiin kanssa, että koneet on perushuollolla todella kestäviä. Etenkin nämä Jialing/Lifan -merkkiset. Varaosia/viriosiakin on hyvin saatavilla.
Ja tosiaan, tuota CRZ 125Pro -mallia olen katsellut, ei nuo oikeasti kiinalaiset apinakiikut kuitenkaan houkuta. Vaikka melko kiinalainen se tuokin taitaa olla, vaikka "ranskassa" onkin tehty...
Kaverin BSE 150cc vekotinta kokeilin ja totesin, että ihan hauskan tuntuinen laite tosiaan. Myyjä/maahantuoja väitti, ettei tuo 125Pro CRZ paljoa häviä menopuolessa BSE:n 150cc laitteelle. Tiedä sitten.
Juurikin tuon tukevahkon takajousituksen ja säädettävän iskarin ansioista tuon CRZ 125Pro:n puoleen käännyin. Kaveri on jälkiasennuksena laittanut BSE:hen samanlaisen DNM:n takaiskarin ja mitä sitä tutkailin ja mitä tuolla ajelin, niin melko toimivalta tuntuisi. Onhan sillä hintaakin, erikseen ostettuna 235e.
Halvempi malli (CRZ 125) ei ole kuitenkaan kuin sen 200e halvempi, mutta laitteissa on kyllä enemmän kuin 200e arvosta eroja.
Etenkin tuo takahaarukka on sen näköinen, että saattaa kestää vaikka vähän loikkaakin. Normaalilla monoasetelmalla (ei-A-mallin haarukka) tahtoo tuo iskarin alakiinnike antautua. Kuvista päätellen tässä se on ainakin mallia järeä.
Kaverista oppia ottaneena taidan panostaa sen muutaman satasen kerralla, ettei tarvii panostaa sitä muutamaa satasta moneen otteeseen paikkojen pettäessä. 700e mopollekin tulee hintaa, kun siihen ostaa 235e takaiskarin, 75e stongan, kahvat ja tupit, jalkatapit, ilmanputsarin yms pientä, kun taas 1000e mopossa nuo on jo valmiina...
Toki, jos sen "the shitin" haluaisi, niin WorkZ, Motovert tai Pitpro olisi hiton kova. Tahtoo vaan lelu mennä melko arvokkaaksi siinä vaiheessa. Etenkään, kun nuo ko. merkkejen halvimmat 1500-1700e laitteet eivät eroa juurikaan tästä 1ke CRZ:sta.
Kai se on ostettava lelu pois, niin saa sitten kertoa käytännön kokemusta, että mikä meni vikaan... :D Ei tuo kuitenkaan hinnalla ole pilattu, kun vertaa ominaisuuksia saman hintaluokan muihin vehkeisiin.
Ja tosiaan, tuota CRZ 125Pro -mallia olen katsellut, ei nuo oikeasti kiinalaiset apinakiikut kuitenkaan houkuta. Vaikka melko kiinalainen se tuokin taitaa olla, vaikka "ranskassa" onkin tehty...
Kaverin BSE 150cc vekotinta kokeilin ja totesin, että ihan hauskan tuntuinen laite tosiaan. Myyjä/maahantuoja väitti, ettei tuo 125Pro CRZ paljoa häviä menopuolessa BSE:n 150cc laitteelle. Tiedä sitten.
Juurikin tuon tukevahkon takajousituksen ja säädettävän iskarin ansioista tuon CRZ 125Pro:n puoleen käännyin. Kaveri on jälkiasennuksena laittanut BSE:hen samanlaisen DNM:n takaiskarin ja mitä sitä tutkailin ja mitä tuolla ajelin, niin melko toimivalta tuntuisi. Onhan sillä hintaakin, erikseen ostettuna 235e.
Halvempi malli (CRZ 125) ei ole kuitenkaan kuin sen 200e halvempi, mutta laitteissa on kyllä enemmän kuin 200e arvosta eroja.
Etenkin tuo takahaarukka on sen näköinen, että saattaa kestää vaikka vähän loikkaakin. Normaalilla monoasetelmalla (ei-A-mallin haarukka) tahtoo tuo iskarin alakiinnike antautua. Kuvista päätellen tässä se on ainakin mallia järeä.
Kaverista oppia ottaneena taidan panostaa sen muutaman satasen kerralla, ettei tarvii panostaa sitä muutamaa satasta moneen otteeseen paikkojen pettäessä. 700e mopollekin tulee hintaa, kun siihen ostaa 235e takaiskarin, 75e stongan, kahvat ja tupit, jalkatapit, ilmanputsarin yms pientä, kun taas 1000e mopossa nuo on jo valmiina...
Toki, jos sen "the shitin" haluaisi, niin WorkZ, Motovert tai Pitpro olisi hiton kova. Tahtoo vaan lelu mennä melko arvokkaaksi siinä vaiheessa. Etenkään, kun nuo ko. merkkejen halvimmat 1500-1700e laitteet eivät eroa juurikaan tästä 1ke CRZ:sta.
Kai se on ostettava lelu pois, niin saa sitten kertoa käytännön kokemusta, että mikä meni vikaan... :D Ei tuo kuitenkaan hinnalla ole pilattu, kun vertaa ominaisuuksia saman hintaluokan muihin vehkeisiin.
Pakko kyl sanoo, et jos ton crz pro:n ostat niin kyllä sillä alkuun pääsee loistavasti. Ja ehkä jopa hiukan pidemmällekkin..:D Tuo on kyllä toisaalta aika nappivalinta just ton swingin ja muiden palikoidensa ansiosta. Myös tohon lifanin koneeseen saa aika kivoja viripalikoita (vaikka tosin, aika räväkkä laitos tuokin on jo vakiona ainakin aluks).
Noista saa aika kattavaa tietoa tuollaisesta osoitteesta: www.50.fi Noi CRZ:n vekottimet ei kuulemma ole mitään ihan huonoja ainakaan verrattuna Samuraihin tai Fudeen. Jengi siellä jopa kehui CRZ:n mopoja. Käytettyjä Pitproita saa jo alle tonnilla, että kannattaa kauppapaikkaa kattella tuolla. Nettimotostakin joitain löytyy tuohon hintaan. Itekin mietin tuollaista mopoa, mutta tällä erää ostin sitten kunnon maastopyörän :) 50 Finland näyttää tällä hetkellä olevan kaatuneessa tilassa, mutta kai se siitä taas aukeaa.
-
- -
- Viestit: 119
- Liittynyt: 23.7.2003 15:34
Itselläni oli 150cc samurai. Kulki ihan hyvin mutta siihen hintaan mitä maksaa niin kannattaa varata 200-400e lisää että saa kestämään.
Uusi kaasukahva ja kytkinkahva+tupit. Takahaarukan puslat vaihto laakereiksi.
Bensatankki iti ja huuhtelu. Uusi kunnon Bensasuodatin.
Ja tietenki kaikkien pulttien kiristys.
Sen jälkeen on todella kiva peli.
Ja äänipuolella ei tarvitse häpeillä ollenkaan.On sen verran miehekkäät äänet 150cc Samuraissa.
Uusi kaasukahva ja kytkinkahva+tupit. Takahaarukan puslat vaihto laakereiksi.
Bensatankki iti ja huuhtelu. Uusi kunnon Bensasuodatin.
Ja tietenki kaikkien pulttien kiristys.
Sen jälkeen on todella kiva peli.
Ja äänipuolella ei tarvitse häpeillä ollenkaan.On sen verran miehekkäät äänet 150cc Samuraissa.
Tuo 50.fi muuttaa osoitteeseen www.fifty.fi En tiä säilyykö vanha foorumi, mutta sieltä voi ainakin kysellä aiheesta.
Noniin, nyt on Pro ollut muutaman päivän. Laadullisesti melko hyvä, runko tosi järeä, taka-haarukka vielä järeämpi.
Alunperin tilasin Freerideshopin kautta, mutta oli vähän ongelmaa toimituksessa, joten otin sitten Minimoto Racongin kautta. Kiitokset sinne nopeasta toimituksesta.
Sen verran moposta vielä, että ajoltaan helvetin hyvä, kestää jopa ihan aikamiehen ajon ja jopa rajuja loikkiakin ilman jousituksen pohjaamista. Alusta toimii muutenkin todella hyvin verrattuna muihin midsize/minicrosseihin, joilla oon ajanut. Kone on vaan melko voimaton. Noh, 9hp siitä vaan luvataankin, eli ei mennä kuuhun.
Viritysosia on onneksi tarjolla pilvin pimein ja vieläpä sopuhintaan... ;) Eli ei varmaan enää ens viikolla ole tuota tehonpuuteongelmaa. Ainakaan noin pahana. :)
Alunperin tilasin Freerideshopin kautta, mutta oli vähän ongelmaa toimituksessa, joten otin sitten Minimoto Racongin kautta. Kiitokset sinne nopeasta toimituksesta.
Sen verran moposta vielä, että ajoltaan helvetin hyvä, kestää jopa ihan aikamiehen ajon ja jopa rajuja loikkiakin ilman jousituksen pohjaamista. Alusta toimii muutenkin todella hyvin verrattuna muihin midsize/minicrosseihin, joilla oon ajanut. Kone on vaan melko voimaton. Noh, 9hp siitä vaan luvataankin, eli ei mennä kuuhun.
Viritysosia on onneksi tarjolla pilvin pimein ja vieläpä sopuhintaan... ;) Eli ei varmaan enää ens viikolla ole tuota tehonpuuteongelmaa. Ainakaan noin pahana. :)
Nyt aletaan olla sektorilla.
Mopoon asennettu JR Tehokannen tekemä isoventtiilikansi 28/24mm rosteriventtiileillä, Crower Camsin nokalla, Kitacon venttiilinjousilla, Kitacon pitkällä imukaulalla ja Keihin PWK 28:lla & UNI filterillä... :)
Korkeapainemäntä seuraavaksi tilaukseen, niin saa vähän ruttua koneeseen. Vakiona puristussuhde on vain 9:1 ja nykyisessä kannessa on hieman vakiota isompi palotila, joten ruttusuhde on vielä vähän tuota alhaista vakiota alhaisempi nyt.
Pitää vaan purkaa toi yläkerta ennenkuin voi mäntää tilailla. Kukaan kun ei tiedä, että minkä kokoinen männäntappi CRZ:n koneessa on. Koneesta kun ei ole varmaa tietoa, että onko se nyt sitten Lifan vai Jialing.
Mutta kyllä se nyttenkin jo jollainlailla vetää. :)
Mopoon asennettu JR Tehokannen tekemä isoventtiilikansi 28/24mm rosteriventtiileillä, Crower Camsin nokalla, Kitacon venttiilinjousilla, Kitacon pitkällä imukaulalla ja Keihin PWK 28:lla & UNI filterillä... :)
Korkeapainemäntä seuraavaksi tilaukseen, niin saa vähän ruttua koneeseen. Vakiona puristussuhde on vain 9:1 ja nykyisessä kannessa on hieman vakiota isompi palotila, joten ruttusuhde on vielä vähän tuota alhaista vakiota alhaisempi nyt.
Pitää vaan purkaa toi yläkerta ennenkuin voi mäntää tilailla. Kukaan kun ei tiedä, että minkä kokoinen männäntappi CRZ:n koneessa on. Koneesta kun ei ole varmaa tietoa, että onko se nyt sitten Lifan vai Jialing.
Mutta kyllä se nyttenkin jo jollainlailla vetää. :)
Pakko kai se on itsekkin osallistua keskusteluun, kun on noilla pikkumopoilla joskus tullut suhattua.
Mopedi on Vm. -05 Pitpro Limited Edition jossa vakiona mm.
- Öljynlauhdutin
- Marzocchin täysin säädettävä USD-keula ( Kestää tälläisen rimpulan 90kg ukkelinkin ottaa tosissaan ilmaa)
- Elkan kehuttu takaiskari ( Tämäkin toiminut moitteetta samaisen säkin alla.)
- Protaperin stonga
- Rentalin ketjut
- Hiilikuitu osaa mm. änkkäri, magneetonkoppa, pakoputken lämpösuoja, keulan liukuputkien suojat...
- Kaksi mäntäinen etujarru
- Wave jarrulevyt
Pieniä muutoksia tullut harrastettua, kuten aina. Eli mopoa parenneltu mm.
- Daytonan "hieman" laadukkaammalla, luotettavammalla ja kiukkuisemmalla koneella.
- Mikunin VM26 Kaasarilla ja kitacon imukaulalla.
- Kantta katseltu sekä nokka ja venttilit+jouset vaihdettu paremmin käyttöä vastaavaksi
- Ruttuja nostettu muutamalla pykälällä. Apuna käytetty kitacon tuotteita.
- ASV:n taittuvilla kahvoilla.
- Pipercrossin suodattimella
- Rentalin rattailla.
- Rulla toimisella pikakaasulla
- Yms, Yms..
Kaiken kaikkiaan hieno laji, tänä kesänä kyllä jäänyt vähemmälle kiireiden takia, tosin tekniikkapuoleen keritty paneutua.
Yhtäkaikki,uudesta kauppa vetämässä ja mopo on myynnissä, tarjouksia saa laittaa privaan tai klomtsa[attt]gmail.com

Mopedi on Vm. -05 Pitpro Limited Edition jossa vakiona mm.
- Öljynlauhdutin
- Marzocchin täysin säädettävä USD-keula ( Kestää tälläisen rimpulan 90kg ukkelinkin ottaa tosissaan ilmaa)
- Elkan kehuttu takaiskari ( Tämäkin toiminut moitteetta samaisen säkin alla.)
- Protaperin stonga
- Rentalin ketjut
- Hiilikuitu osaa mm. änkkäri, magneetonkoppa, pakoputken lämpösuoja, keulan liukuputkien suojat...
- Kaksi mäntäinen etujarru
- Wave jarrulevyt
Pieniä muutoksia tullut harrastettua, kuten aina. Eli mopoa parenneltu mm.
- Daytonan "hieman" laadukkaammalla, luotettavammalla ja kiukkuisemmalla koneella.
- Mikunin VM26 Kaasarilla ja kitacon imukaulalla.
- Kantta katseltu sekä nokka ja venttilit+jouset vaihdettu paremmin käyttöä vastaavaksi
- Ruttuja nostettu muutamalla pykälällä. Apuna käytetty kitacon tuotteita.
- ASV:n taittuvilla kahvoilla.
- Pipercrossin suodattimella
- Rentalin rattailla.
- Rulla toimisella pikakaasulla
- Yms, Yms..
Kaiken kaikkiaan hieno laji, tänä kesänä kyllä jäänyt vähemmälle kiireiden takia, tosin tekniikkapuoleen keritty paneutua.
Yhtäkaikki,uudesta kauppa vetämässä ja mopo on myynnissä, tarjouksia saa laittaa privaan tai klomtsa[attt]gmail.com

Nonnih, nyt on sitten tulossa leluun vähän uutta...
Korkeapuristeinen mäntä, WorkZ kahvat, Renthal Playbike tanko, yms pientä hifistelyä. Vielä pitäisi tuo Red Baron tarrasetti laittaa, niin kehtaisi laittaa kuvankin... ;)
Ainiin ja pitkän takaroiskarinkin laitoin jopa. Paljon fiksumman näköinen imo kuin originaali lyhyt.
Korkeapuristeinen mäntä, WorkZ kahvat, Renthal Playbike tanko, yms pientä hifistelyä. Vielä pitäisi tuo Red Baron tarrasetti laittaa, niin kehtaisi laittaa kuvankin... ;)
Ainiin ja pitkän takaroiskarinkin laitoin jopa. Paljon fiksumman näköinen imo kuin originaali lyhyt.
Juu, ei vakiolla kyllä jaksanut ajella kuin sen muutaman tunnin. Tai no siis kaasarihan siihen vaihdettiin heti alkumetreillä isommaksi jo.
Sen verta hengetön laite originaalisetupilla (tehty vissiin jollekin ihan vasta-alkajille...) tuo CRZ:n Jialingin pata, ettei ainakaan mulla riittänyt mielenkiinto sen pidemmälle, vaan viripalikat hakuun. :) Valmistaja ja jälleenmyyjät ilmoittaa vakiosta 9hp, mutta veikkaisin 3hp olevan lähempänä totuutta. Se on siis ihan OIKEASTI mopo. :D
Haukilammen minimx-rata on kyllä koluttu jo läpikotaisin, vähän käytiin parantelemassakin ko. rinkiä, mutta lähes joka ajokerran välissä joku käy isolla pyörällä ajamassa radan ihan paskaksi. Kivaa, kun saa ekan tunnin viettää lapion varressa rataa korjaten.
Kaverin pihapiirissä on pienimuotoinen rata, jota ollaan tässä joku kerta, kunhan kerkeää, suurentamassa. Samaisessa pihapiirissä on noin 1,5m korkeita hyppyreitä pari kipaletta. Nälkä kasvaa syodessä - samalla kun reikä päässä suurenee - ja jotain suht järjettömän kokoista ramppia ollaan suunniteltu. :)
Variksen radalle pitäisi tuossa joku kerta kyllä raahata itsensä, kunhan nyt saa mopon takaisin kasaan viikonloppuna. Rataa pari kertaa ollaan käyty katsomassa ihan ilman mopoja ja todettu, että ihan hyvän näköinen rata, hypytkin on sen kokoisia, että alkaa olemaan jo ilmaa pyörän alla, kun laskee oikein kunnolla. :D
Moposta sen verran, että kone on tällähetkellä tallin pöydällä osina, kun piti se männäntappi mittailla. Ja uudet viriosat on tuossa hyllyssä laatikossa... :D Kyllä tämä tästä!
Sen verta hengetön laite originaalisetupilla (tehty vissiin jollekin ihan vasta-alkajille...) tuo CRZ:n Jialingin pata, ettei ainakaan mulla riittänyt mielenkiinto sen pidemmälle, vaan viripalikat hakuun. :) Valmistaja ja jälleenmyyjät ilmoittaa vakiosta 9hp, mutta veikkaisin 3hp olevan lähempänä totuutta. Se on siis ihan OIKEASTI mopo. :D
Haukilammen minimx-rata on kyllä koluttu jo läpikotaisin, vähän käytiin parantelemassakin ko. rinkiä, mutta lähes joka ajokerran välissä joku käy isolla pyörällä ajamassa radan ihan paskaksi. Kivaa, kun saa ekan tunnin viettää lapion varressa rataa korjaten.
Kaverin pihapiirissä on pienimuotoinen rata, jota ollaan tässä joku kerta, kunhan kerkeää, suurentamassa. Samaisessa pihapiirissä on noin 1,5m korkeita hyppyreitä pari kipaletta. Nälkä kasvaa syodessä - samalla kun reikä päässä suurenee - ja jotain suht järjettömän kokoista ramppia ollaan suunniteltu. :)
Variksen radalle pitäisi tuossa joku kerta kyllä raahata itsensä, kunhan nyt saa mopon takaisin kasaan viikonloppuna. Rataa pari kertaa ollaan käyty katsomassa ihan ilman mopoja ja todettu, että ihan hyvän näköinen rata, hypytkin on sen kokoisia, että alkaa olemaan jo ilmaa pyörän alla, kun laskee oikein kunnolla. :D
Moposta sen verran, että kone on tällähetkellä tallin pöydällä osina, kun piti se männäntappi mittailla. Ja uudet viriosat on tuossa hyllyssä laatikossa... :D Kyllä tämä tästä!
Variksen raitti on kyl aivan mahtava, ainut et se on nyt remppailtu ja siel ei passa päristellä enne ku se kuivuu kunnolla. Kävin tänää ite kattelee sitä ku jätkät oli laittanu sen tiptop kuntoo, nii henki menee ku ens kerra pääsee sahailemaan sinne...=)
Kuhan vaan nää sateet loppuis viel enne lumien tuloo...
Mulla on muute kans mopo lihoina... =)
Kuhan vaan nää sateet loppuis viel enne lumien tuloo...
Mulla on muute kans mopo lihoina... =)
Käytiin viime viikonloppuna ajelemassa Variksen radalla. Hiton hyvä ja sopivan raskas rata ajaa. Mopo vaan vähän prötäili, mutta onneksi sentään täyskaasulla toimi. :D Sehän se pääasia on!
Tuossapa muuten vielä kuva meikäläisen ajopelistä... Nyt käy, kukkuu, toimii ja vetääkin suht kivasti.
Tuossapa muuten vielä kuva meikäläisen ajopelistä... Nyt käy, kukkuu, toimii ja vetääkin suht kivasti.
Lapselle ihan hyvä lelu. On "kiinalainen" vaikka ilmoitus muuta väittääkin. Muistaakseni kasattu ausseissa mutta, ihan samaa jialing/lifan tekniikkaa. Varmasti riittää lapselle "leluksi".
ko. yksilö on 3 vaihteinen puoliautomaatti ja liikuu eteenpäin isommankin miehen alla.
Hinta kannattaa näin talven korvilla tinkiä nelosella alkavaksi, ihan periaatteesta.
Ruongosta kannattaa tsekkaa ettei ole halkeamia ja yleiskunto kertoo paljon.
Osia löytyy halvalla ja paljon ihan suomestakin. Vanteet thumppeihin on kalliita eikä oikein muiden "massamerkkien" vanteet tahdo sopia.
Kaikki noi hondaa, kawaa, jammua ja suizaa lukuunottamatta on enemmän tai vähemmän kiinalaista tekniikkaa, vaikka ne koottais amerikassa. Sitä lienee turha jännittää.
ko. yksilö on 3 vaihteinen puoliautomaatti ja liikuu eteenpäin isommankin miehen alla.
Hinta kannattaa näin talven korvilla tinkiä nelosella alkavaksi, ihan periaatteesta.
Ruongosta kannattaa tsekkaa ettei ole halkeamia ja yleiskunto kertoo paljon.
Osia löytyy halvalla ja paljon ihan suomestakin. Vanteet thumppeihin on kalliita eikä oikein muiden "massamerkkien" vanteet tahdo sopia.
Kaikki noi hondaa, kawaa, jammua ja suizaa lukuunottamatta on enemmän tai vähemmän kiinalaista tekniikkaa, vaikka ne koottais amerikassa. Sitä lienee turha jännittää.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa