Guitar hero ps2
Valvoja: ffp jäsenet
Guitar hero ps2
Pimenevien iltojen iloksi olisi mukava opetella rämpyttämään kitaraa,mites tuo guitar hero -peli, olisko siitä opettajaksi?
No ei sillä kyllä varsinaisesti ole mitään tekemistä oikean kitaransoiton kanssa. Itse olen tuota rämpyttänyt jonkin verran ja sujuu ihan suhteellisen hyvin, vaan oikeasta kitarasta en taatusti saa sointuakaan ulos. Helvetin hauska ja viihdyttävä peli kylläkin, mutta jos kitaraa oikeasti meinaat opetella soittamaan niin unohda kyseinen peli ja osta se oikea kitara.
-
- -
- Viesti:
itelläki tulee aina välillä kitarakuume, mutta ei oo vielä saanu hommattua sitä oikeaa kitaraa, mutta esim. Thomanilta saa aika edullisia paketteja ja sitte lisäksi ku hommaa tietsikalle vielä guitar pro ohjelman johon pystyy lataan suoraan vaikka metallican biisejä ja ohjelmahan näyttää sitte mistä kohalta kaulaa painetaan jne. jos siis tässä oli kyse halu oppia soittaa oikeaa kitaraa...
-
- -
-
- -
Hmmm... lastenkokoinen muovi-"kitara" jossa neljä melodika-painiketta varressa ja yksi "räpsytin"-vipu kielenä. Kappalevalikoima onneton ja taustavideografiikka naurettava. Tästä hyvästä 100 egee. Huh'heijakka. No kaipa se langaton yhteyspalikka sitten niin pal maksaa ;)
Eiköhän tällaisissa "peleissä" pitäisi olla se "Sallittu vain ALLE 10 vuotiaille"!
Riittääkö porukalla tosiaan pokkaa ostaa tälläinen itselleen kaupasta - vai pyydetäänkö se lahjapaukkaukseen veljenpojan 8-vuotis synttärilahjaksi :))))
Eiköhän tällaisissa "peleissä" pitäisi olla se "Sallittu vain ALLE 10 vuotiaille"!
Riittääkö porukalla tosiaan pokkaa ostaa tälläinen itselleen kaupasta - vai pyydetäänkö se lahjapaukkaukseen veljenpojan 8-vuotis synttärilahjaksi :))))
muovi-"kitara" jossa neljä melodika-painiketta varressa ja yksi "räpsytin"-vipu kielenä
6 "melodika-painiketta", eikä sovi unohtaa vibrakampea :)
Ihan hauskaa hommaahan toi on, eikai siinä sen suurempaa pokkaa tarvita jos menee leluja ostamaan kaupasta? Itse olen kaksi kertaa moisen paketin ostanut eikä siinä vaadittu edes sitä vertaa rohkeutta kun vaikka kondomeita tai aikuisviihdetta ostaessa. Tosin ymmärrän että jotkut saattavat punastella ihan jo käsirasvaa tai kurkkuja ostaessa.
Ja se hinta, köyhästä se voi tuntua pahalta.
Hmmm... lastenkokoinen muovi-"kitara" jossa neljä melodika-painiketta varressa ja yksi "räpsytin"-vipu kielenä.
6 "melodika-painiketta", eikä sovi unohtaa vibrakampea :)
No kyllä niitä 5 on + tuo räpsytin.
Ei kai sua Tumpula vaan vituta kun ei se soittaminen sujunutkaan ;)
Loistava peli tuo on ja kappalevalikoimaa riittää kyllä soitettavaksi kun hommaa kaikki versiot. Itse asiassa yhdenkin levyn biisit kun soittelee kaikilla vaikeusasteilla läpi niin saattaa mennä sullakin jokunen ilta siinä.
En kyllä ole itse tuota koskaan käynyt kaupasta ostamassa mutta ei se minulta ainakaan vaadi sen kummempaa pokkaa. ;)
Ja mun mielestä hauskempaa kun istua sohvalla se hk:n sininen kädessä ja tissutella sitä helvetin pahaa kaverin serkun pontikkaa.
Totta turiset. Tosin vielä hauskempaa on istua sohvalla pelaamassa kitaraa ja kiskoa siinä samalla olutta.
Tai jos haluaa testailla PC:llä, niin löytyy myös semmonen ohjelma kuin "Frets on Fire".. Tuossa näppäimistö hoitaa kitaran virkaa, pelitekniikka on jokseenkin samanmoinen kuin GH:ssa, mutta etuna on että pääsee tekemään itse (tai lataamaan netistä harrastajien tekemiä) biisejä (Mukana omatekoiset ja "oikeat" rokit kuten Metallicat, Iron Maidenit, Black Sabbathit ja muut)...
Ohjelma vieläpä tukee XBOX360:n langallista kitaraohjainta jos ei viitsi 80e maksaa PC-version GH:sta..
Ohjelma vieläpä tukee XBOX360:n langallista kitaraohjainta jos ei viitsi 80e maksaa PC-version GH:sta..
^Tuota Frets on Firea vähän aikaa omalla koneella testanneena voin sanoa että ei kyllä kannata kuvitellakkaan näppiksellä pelaavansa. Aivan totaalisen perseestä! Kitaralla varmaankin ihan jees. En tiedä onko sitä kehitelty yhtään lisää, mutta silloin kun sitä testasin oli koko peli muutenkin jokseenkin kankea ja huono. Sillä pelaaminen oli melkoista tuskaa ihan oikeaan kitarasankariin verrattuna. Tosin tuo mahdollisuus tehdä itse biisejä on aika jees.
Nyt voi kaivaa ne herneet nenästä...
Tällaisena melodika-piinattuna kansakoulusukupolvi-ihmisenä saan edelleen huimaus-, väristys- ja vähäverisyyskohtauksia kun vaan näenkin melodikapainikkeista muistuttavia soittimia. ** väristys **
Hinta/laatusuhde (internetistä huolimatta) tälle pelille on kyllä pahasti hakusessa. Ymmärään nyt, hieman aihetta googlanneena, että tämä GH2:n on joillekin elämää suurempaa. Anteeksi.
Yllätyin positiivisesti kirjoittajien kyvyistä päätellä elämäntapojani sekä menestymättömyyttäni musikaalisesti. Kaikki täysiä kymppejä... siirrynkin nyt takavasemmalle napsimaan HK-sinistä ja kittaamaan sukulaisten heikkolaatuista mutta tujua pontikkaa laulaen PS2 karaokea...[/i]
Tällaisena melodika-piinattuna kansakoulusukupolvi-ihmisenä saan edelleen huimaus-, väristys- ja vähäverisyyskohtauksia kun vaan näenkin melodikapainikkeista muistuttavia soittimia. ** väristys **
Hinta/laatusuhde (internetistä huolimatta) tälle pelille on kyllä pahasti hakusessa. Ymmärään nyt, hieman aihetta googlanneena, että tämä GH2:n on joillekin elämää suurempaa. Anteeksi.
Yllätyin positiivisesti kirjoittajien kyvyistä päätellä elämäntapojani sekä menestymättömyyttäni musikaalisesti. Kaikki täysiä kymppejä... siirrynkin nyt takavasemmalle napsimaan HK-sinistä ja kittaamaan sukulaisten heikkolaatuista mutta tujua pontikkaa laulaen PS2 karaokea...[/i]
olisi mukava opetella rämpyttämään kitaraa,mites tuo guitar hero -peli, olisko siitä opettajaksi?
http://kuvaton.com/kuvei/guitar_hero.jpg
Pojalla on tuo Guitar Hero III pleikkarille ja itsekin on tullut pojan kanssa sitä silloin tällöin pelattua. Kaikenkaikkiaan koukuttava peli. Kitaransoittoa tuosta ei opi niinkuin jo aiemmin on mainittu, sorminäppäryys varmaan kyllä kohenee.
Kaikki biisit ollaan pojan kanssa "soitettu" läpi easy-tasolla vasta. Nyt ollaan menossa medium-tasolla. Sen jälkeen vielä hard-taso ja expert taso. Guitar Heron biisi "Through the fire and flames" oli kyllä easy-tasollakin aika haastava aloittelijalle, lisäksi biisi on todella pitkä. Tässä vähän mallia miten ko. biisi pelataan läpi expert-tasolla, kavereiden ilmeet on aika hämmästyneitä:
http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg
Onko kukaan kokeillut Rock Band peliä? Idea on sama mutta mukana on myös rummut ja basso, olikohan laulukin vielä? Eli tarvitaan useampia pelaaja. Jostain luin että tuossa pelissä rummuissa kun saa pelin läpi expert-tasolla niin on valmis rumpali...
Kaikki biisit ollaan pojan kanssa "soitettu" läpi easy-tasolla vasta. Nyt ollaan menossa medium-tasolla. Sen jälkeen vielä hard-taso ja expert taso. Guitar Heron biisi "Through the fire and flames" oli kyllä easy-tasollakin aika haastava aloittelijalle, lisäksi biisi on todella pitkä. Tässä vähän mallia miten ko. biisi pelataan läpi expert-tasolla, kavereiden ilmeet on aika hämmästyneitä:
http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg
Onko kukaan kokeillut Rock Band peliä? Idea on sama mutta mukana on myös rummut ja basso, olikohan laulukin vielä? Eli tarvitaan useampia pelaaja. Jostain luin että tuossa pelissä rummuissa kun saa pelin läpi expert-tasolla niin on valmis rumpali...
GH:t on varsin viihdyttäviä pelejä. Itse en ymmärtänyt niitä yhtään (liekö sillä että oikeakin kitara löytyy, asian kanssa jotain tekmistä) kunnes sitten hieman humalapäissäni kokeilin. Sen jälkeen se oli pakko GH3 ps3:lle. Nyt tuli myös ostettua tuo aerosmith versiokin.
Ainakin kolmospleikalla saa netistä ostettua lisää biisejä ja löytyy muutamia ilmaisiakin. Lisäksi kun saa biisejä läpi, ansaitsee pelirahaa, jolla pystyy sitten ostamaan bonusbiisit levyltä.
Vaimo muuten on kattellu tätä mun välillä pelaamista ihmetellen ja sain aika paljon sitä houkutella ennenkuin kokeili. Sepä sitten innoistui pelaamisesta myös. Nyt sitten pitäis tuo rock band ostella, mutta en viitsi ostaa x360 versiota vaan odottelen, että sen saa pleikalle. Pystyy sitten käyttämään GH:n kitaraa kakkoskitarana. Sen verran muuten on tullut rämpytettyä, että aerosmithin aloitin medium tasolla ja soitin kaikki biisit läpi putkeen. Kaksi meni 100%:lla ja kahta neljää tähteä lukuunottamatta mutkin viidellä tähdellä. Tämä n. klo 3 yöllä. Seuraavana päivänä meni ekalla yrittämällä nuokin viiteen tähteen. GH3:ssa olen menossa 13. biisissä expertillä. Tosin hardissa on yllättäen vielä juuttunut slayeriin :D
Ainakin kolmospleikalla saa netistä ostettua lisää biisejä ja löytyy muutamia ilmaisiakin. Lisäksi kun saa biisejä läpi, ansaitsee pelirahaa, jolla pystyy sitten ostamaan bonusbiisit levyltä.
Vaimo muuten on kattellu tätä mun välillä pelaamista ihmetellen ja sain aika paljon sitä houkutella ennenkuin kokeili. Sepä sitten innoistui pelaamisesta myös. Nyt sitten pitäis tuo rock band ostella, mutta en viitsi ostaa x360 versiota vaan odottelen, että sen saa pleikalle. Pystyy sitten käyttämään GH:n kitaraa kakkoskitarana. Sen verran muuten on tullut rämpytettyä, että aerosmithin aloitin medium tasolla ja soitin kaikki biisit läpi putkeen. Kaksi meni 100%:lla ja kahta neljää tähteä lukuunottamatta mutkin viidellä tähdellä. Tämä n. klo 3 yöllä. Seuraavana päivänä meni ekalla yrittämällä nuokin viiteen tähteen. GH3:ssa olen menossa 13. biisissä expertillä. Tosin hardissa on yllättäen vielä juuttunut slayeriin :D
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”