Kun nykyajan autoissa alkaa olla nämä tehdasasenteiset stereo vehkeet melkoisen hyvälaatuisia niin missäs uusissa autoissa olette mielestänne kuulleet parhaita soundeja?
Itse esimerkiksi olin hetki sitten 08 audi A8n kyydissä ja testailin musavehkeitä vähän niin kuullostivat kyllä todella laadukkailta. Saattoi soittaa vaikka kuinka kovaa eikä minkälaista särkemistä ollut havaittavissa kuulemma näissä uusissa A8 on pelkästään ovissakin jo ainakin 3 kaijutinta :)
Toinen uudehko auto jossa olen musaa kunnellut oli muistaakseni 04vm golf gti jossa siinäkin oli hyvänkuuloiset stereot.
Eli nyt kun olisin etsiskelemässä vm03- ylöspäin olevia lähinnä VAG autoja niin missäköhän merkeissä laadukkaimpia stereoita olisi?
Uusien autojen tehdasasenteiset hifit
Valvoja: ffp jäsenet
Äiten ja iskän autos (A4 b7) on joku 10 kaiuttimen systeemi, ovissa 2kpl, keskikaiutin ja subbari hattuhyllys. Ja ihan vakiot, varmaan BOSE sois vielä tykymmin...
Tuon oman vitoskopan sointiin ei voi ees verrata.
Edelliseen neloskoppaseen asensin MFD:n jatkoksi alkuperäisen DSP vahvistimen ja kaiuttimet... Soi audin tavoin liian hyvin.
Ei subbareita tarvittu - vain ne ovikaiuttimet.
Tuon oman vitoskopan sointiin ei voi ees verrata.
Edelliseen neloskoppaseen asensin MFD:n jatkoksi alkuperäisen DSP vahvistimen ja kaiuttimet... Soi audin tavoin liian hyvin.
Ei subbareita tarvittu - vain ne ovikaiuttimet.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”