Pelipenkki autopeleihin?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

ART
-

Pelipenkki autopeleihin?

ViestiKirjoittaja ART » 5.8.2008 12:20

Onko kenelläkään kokemusta Motonetin "Racing Simulator" -pelipenkistä? Olen hieman haaveillut pelipenkin hankinnasta rattiohjaimen kaveriksi, että saisi autopeleistä hieman enemmän irti... Ratti polvien päällä sohvalla könöttäessä kun ei oikein pääse reisinkitunnelmiin.

Vaihtoehtoja olen löytänyt tuon Motonetin kamppeen, hintaan 179€:
http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=39-1075

Ja Playseatin ylistetyn kamppeen, noin 350€ hintaan, arvostelu esimerkiksi tuolla:
http://tekniikanihmelapsi.com/2008/05/2 ... /#more-625

Kiinnostaisi siis tietää että mahtaako tuo Playseat olla kaksinkertaisen hintansa arvoinen? Erityisesti tuon motonetin jakkaran käyttökokemukset kiinnostaa, ja myös se, että pystyykö sitä taittelemaan mitenkään pienempään tilaan säilytykseen kuten tuon Playseatin.

diese-listi
-

ViestiKirjoittaja diese-listi » 5.8.2008 12:27

Aikaisemmin tein itse samaa vertailua ja tuo motonetin penkki vastaa playseatin aikasempaa penkkiä josta oli huonoja kokemuksia tukevuuden kannalta. Kuulemma tuo ratin teline aika hutera koska tulee tuolta polkimien etupuolelta.

Aikani vertailtua eri penkkejä otin hitsaskoneen ja putkea esiin ja tein penkin itse.

Duke
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Duke » 5.8.2008 12:54

Mulla on tuo motonetin penkki. Kyllä sillä on ilo ajella. Vähän kun jaksais vahvike hitsailla sitä ratin tankoa niin tulis hyvä. Kyllä se nyt kasassa pysyy mutta vähän huterahko.

opapopa
-

ViestiKirjoittaja opapopa » 5.8.2008 14:44

Razur
-

ViestiKirjoittaja Razur » 5.8.2008 15:24

Itsellä tuo motonetin jakkara, varsin hyvin on toiminut.
+Edullinen
+Jakkara ihan hyvä istua
+Ajoasento
+ainakin vielä ehjä ;)

-Hieman hutera, ei haittaa tosin pelien tiimellyksessä
-Leveät ratit ei sovi suoraan, pystypeltejä pitää taittaa / leikata.

Kuva

ART
-

ViestiKirjoittaja ART » 6.8.2008 18:57

Kiitoksia vastauksista, johtopäätös lienee että uuden mallin Playseat olisi sitten itselle ainoa vaihtoehto tällä haavaa, pitänee miettiä raskiiko siihen investoida...

Tuollaisen JIMTV:n räpöstyksen kyllä varmasti osaa tehdä lapsikin, mutta en todellakaan kehtaisi sellaista olohuoneeseeni laittaa. Jos itse alkaisi tekemään, niin siihen pitäisi saada oikea auton penkki, ja sitten tehdä kunnollinen tukeva metallikehikko; materiaalikustannukset nousisivat varmasti melko nopeasti Playseatin hintoihin, ja kun oma aikakin on rajoitettua... "Säilytysasennon" tuollaiseen saisi varmaan kohtuudella toteutettua käyttämällä jonkin 2-ovisen takapenkillä varustetun auton etupenkkiä, ja tekisi irrotettavan rattitelineen...

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”