ffp BBS:n sakkia Joensuussa
Valvoja: ffp jäsenet
seuraava miittihän on 8.6 klo: 18.00 marjalan abc :)
niinjoo ja letkaan taitaa täl hetkel olla tulos seuraavat:
Myyris
kepukka
golffimake
whitebe
toevo
matti83?
coltsu?
tomi?
jar-1
kuullostas noinkin moni auto hyvältä :) mutta lisäähän ei ois pahitteeks :D
Mites toi lähdön ajankohta. Oisko paha jos lähtis letka ylämyllyn shelliltä ja kellon aika pitäs päättää kanssa? jos lähtis joskus Klo: n.17.00 vai miten on? Toki vois sitä aikasemmin lähtee ja mennä kuopiossa abcille tai vastaavalle juomaan kahvit ja siittä sit tapahtumaan :)
niinjoo ja letkaan taitaa täl hetkel olla tulos seuraavat:
Myyris
kepukka
golffimake
whitebe
toevo
matti83?
coltsu?
tomi?
jar-1
kuullostas noinkin moni auto hyvältä :) mutta lisäähän ei ois pahitteeks :D
Mites toi lähdön ajankohta. Oisko paha jos lähtis letka ylämyllyn shelliltä ja kellon aika pitäs päättää kanssa? jos lähtis joskus Klo: n.17.00 vai miten on? Toki vois sitä aikasemmin lähtee ja mennä kuopiossa abcille tai vastaavalle juomaan kahvit ja siittä sit tapahtumaan :)
Viimeksi muokannut Myyris, 20.5.2008 14:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyl se Jari lähtee. ;)
Mut jos minä ja Jari viedään ainaki autot näytille nii meidän täytyy ainaki keretä pestä ne ennen ku mennään tapahtumaan + miten pajlon ennen meidän täytyy olla siellä itse alueella autojen kanssa että ne saadaan järjestykseen...
Kyl luulen et kannattaa lähtee Marjalan ABC:ltä jo viimestään 16.30 ehkä jo 16.00. Ajomatkaan kun varaa sen puoltoista tuntia, auton pesuun tunnin ja kaikkeen muuhun rävellykseen loput.
Mut jos minä ja Jari viedään ainaki autot näytille nii meidän täytyy ainaki keretä pestä ne ennen ku mennään tapahtumaan + miten pajlon ennen meidän täytyy olla siellä itse alueella autojen kanssa että ne saadaan järjestykseen...
Kyl luulen et kannattaa lähtee Marjalan ABC:ltä jo viimestään 16.30 ehkä jo 16.00. Ajomatkaan kun varaa sen puoltoista tuntia, auton pesuun tunnin ja kaikkeen muuhun rävellykseen loput.
Joo eli aika on nyt päätetty ainakin muutaman osalta. Eli kokoontuminen marjalan abc:lle 15:30 ja lähtö 16:00. Tossa letkassa on tällä hetkellä lähössä:
kepukka
myyris
jar-1
toevo
whitebe
golffimake
verq
alkaa näyttää ihan hyvältä 7 autoo jo :) Ilmottakaa muut jos pääsette tohon aikaan lähtemään.
kepukka
myyris
jar-1
toevo
whitebe
golffimake
verq
alkaa näyttää ihan hyvältä 7 autoo jo :) Ilmottakaa muut jos pääsette tohon aikaan lähtemään.
Viimeksi muokannut Myyris, 31.5.2008 4:37. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
- -
Joo eli siis nytten taitaa letka lähtee MARJALAN ABC:ltä KLO: 14.00 Ja kokoontuminen sitä ennen.
Nämä seuraavat on ainakin 100% lähdössä letkaan:
Kepukka
Toevo
Jari
Golffimake
Myyris
whitebe
Turo
Ja näistä ei tietoa vielä?
verq
mustonenj
coltsu
tomi
Nämä seuraavat on ainakin 100% lähdössä letkaan:
Kepukka
Toevo
Jari
Golffimake
Myyris
whitebe
Turo
Ja näistä ei tietoa vielä?
verq
mustonenj
coltsu
tomi
Viimeksi muokannut Myyris, 4.6.2008 23:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
helmutti ei kai siinä ihmeemmin tehoja oo ;) aivan vakio SDI 75hv :D meinas olla pito ongelmia siinä risteyksessä. mitä tuleeks sieltä jotain savua? sanotaan niin kuin kommentteja on tullut, eli "autossa on jotain vikana kun savuttaa" ;)
Nätin näkönen golfikin oli kyllä :) olikos se 1.8t koneella?
mitä herneitä nyt tosta vois ottaa ;P ennemminki rupes naurattaa
Nätin näkönen golfikin oli kyllä :) olikos se 1.8t koneella?
mitä herneitä nyt tosta vois ottaa ;P ennemminki rupes naurattaa
Eli varmasti lähdössä:
Minä (G3 Cabrio)
Myyris (Seat Cordoba)
Tomi (VW G4)
Jari (VW Passat)
Whitebe (VW Passat)
Make (VW Caddy)
Tero (VW G4 Variant)
Ehkä:
Cuiman (Audi S4)
Verq0 (VW Vento)
Eero (VW G4)
Mustonenj (VW Jetta)
+ yks ylimääräinen jossa on sentään 3 ensimmäistä kirjainta oikein eli Ekin VOLvo
Kaikki vaan sekaan jotka kynnelle kykenee! Lähtö siis huomenna kello n. 14.00 Marjalan ABC:ltä ja suotavaa olis jos siellä olis porukka jo hyvästi ennen kahta.
Minä (G3 Cabrio)
Myyris (Seat Cordoba)
Tomi (VW G4)
Jari (VW Passat)
Whitebe (VW Passat)
Make (VW Caddy)
Tero (VW G4 Variant)
Ehkä:
Cuiman (Audi S4)
Verq0 (VW Vento)
Eero (VW G4)
Mustonenj (VW Jetta)
+ yks ylimääräinen jossa on sentään 3 ensimmäistä kirjainta oikein eli Ekin VOLvo
Kaikki vaan sekaan jotka kynnelle kykenee! Lähtö siis huomenna kello n. 14.00 Marjalan ABC:ltä ja suotavaa olis jos siellä olis porukka jo hyvästi ennen kahta.
-
- -
miten ois normi 18.00 vaikka marjalan abc tai shelli? ketä ois tulos. Myö varmaan mennään shellille sit kun ei kauheesti tuntus tulevan porukkaa vai? eli minä ja jussi tulos ainakin. jar-1 tulee kans eikö? ja helmutti? kepukka tulee ehkäpä
Viimeksi muokannut Myyris, 22.6.2008 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
juu sen verran miitissä piipahdin et ukon sprintterillä kiekon ajoin marjalassa ja kateltiin et onko porukkaa kuin paljon pysähtymään kuitenkaan en kerenny, mutta ei tuolla montaa autoa kyllä ollukkaa eli tais rokki verottaa mutta eikös tuon kahvittelun vois uusia vaikka ens sunnuntaina??? Misanthor tuli just golffilla pihaan ja vastaan kun pois ajettiin...
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”