Kansainvälisiä kuljetusliikkeitä ?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Mikko_H
-

Kansainvälisiä kuljetusliikkeitä ?

ViestiKirjoittaja Mikko_H » 13.3.2006 19:11

Onko kukaan käyttäny sellasta kuljetusliikettä joka noutaa paketin kotoa ulkomailla?

Olis tarvetta sellaiselle. Noudettavana olisi eurolava hollannista.

Yritysten nimiä tarvis.

Lindroos
-

ViestiKirjoittaja Lindroos » 13.3.2006 20:27

www.dhl.fi
www.schenker.fi
www.ups-finland.com/

Schenkerin ovelta ovelle-palvelu toimii ainakin yritysten välisessä liikenteessä ja muistelen että palvelee myös yksityishenkilöitä. DHL:stä en ole varma mutta muistelen että kyseinen palvelu löytyy, ainakin suuremmissa kaupungeissa hakevat ja noutavat kotiovelta. UPS:n palveluita olen itse viimeksi käyttänyt, ainakin paketti tulee Etelä-Euroopasta kätevästi kotiovelle joten varmasti toimii myös toisinpäin kunhan soittaa terminaaliin ja sopii noudon (käyttävät Tampereen yläpuolella muiden rahtareiden palveluita, oma "eurolavallinen" tuli paikallisella leipäautolla).

antsal
uusi tulokas

ViestiKirjoittaja antsal » 16.3.2006 19:28

Kysy myös Kuljetus Jylhältä, pieni liike mutta pystyy hoitamaan aika hyvin koko just tuollaisia pieniä eriä Hollanti, Belgia, Saksa -> Suomi jos vaan sattuu autojen reitille. www.transport-jylha.fi.

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 23.6.2008 14:40

Onkos kenelläkään tullut pakettia EMS:llä? Ilmeisesti Itellan kans yhteistyössä? Olis pikkupaketti tulossa Kiinasta ja he käyttävät EMS:ä.(Tai on siellä DHL vaihtoehtona mutta kalliimpi)

Edit:No niih, nyt tullut puolen kymmentä pakettia EMS:llä Kiinasta. Tullin hommia ihmettelen ku ennen ne on ottaneet tullipostista yhteyttä että mitä on ja tullataanko, niin eka kerralla lähettivät sen tänne paikalliseen tulliin ja minä jouduin ajaa yhteensä 140km sitä pakettia avaamaan ja näyttämään ja tullaamaan. Halvemmaksi tulee siellä postilla tullauttaa kuin ajella edestakas. Piti hieman avautua siellä.

EMS siis yhteistyössä Itellan kans. Jos ei tulliin mene niin postimies tuo kotiin paketin.
Viimeksi muokannut Sebastian, 24.7.2008 9:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MR
-

ViestiKirjoittaja MR » 24.6.2008 11:38

Mulle tulee töihin paketteja aika usein EMS:llä. Homma toimii yleensä varsin hyvin siihen asti kunnes tulee Itellan kuljetettavaksi... Kaukoidästä Suomeen kuluu usein sama aika kuin tullipostista työpaikalle E-pohjanmaalle. Hyvä Itella!

My_bug
-

ViestiKirjoittaja My_bug » 6.11.2008 9:19

Onko kellään tietoa, kauanko DHL standardilla kestää paketin tulla Saksasta?

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”