Näin sattui tällä kertaa..Kone savutti ja jätti tielle, hinattiin pois ja avattin ahdinta ja huollettiin ------> ei juuri mitään..lopulta selviskin ku rupesin konetta vähän enemmän tutkilemaan ja availemaan, että varmaan venttileissä jotai, mutta ei! Sitten löydettiin männät..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=82674417
Mikä ei kuulu joukkoon??
OK...
eihän siinä mitään..katottii että ihan ok ja sillee..varmaa pitää vaihtaa ku on vähän palanut reuna sieltä??
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=82674658
saatiin se ulos vihdoinkin ja...tollanen..rupes vähän mietityttää että, hyvä ettei kone leikannu kiinni, ei varmaa olis enää paljoa vaatinu?? ---->
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=82674906
sehän oli kokonaan halki ja sit siitä vielä jäi puolet toisee kätee, ja kaikkea muuta: männänrenkaiden paloja sun muuta. Ei voi kyllä muuta sanoa ku että huonoa tuuria on..kellään käynyt mitään vastaaavaa?? Männille...
Kiva remontti takana ja edessä...vielä... :)
Venttileissä ei silti paljon mitään jälkiä...oikealla 1 pytyn venat..+ pienet jäljet --->
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=82675296
Corrado G60 (PG) 1,8L -91 koneremontti...
Valvoja: ffp jäsenet
3:ssa oli sitten vielä tämä..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=82675873
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=82675873
Vika taitaa kyllä olla siinä, että lohko kuluu. Tarkistutitko moottorilohkosi koneistamossa, että se on pyöreä eikä kulunut liikaa?
Toinen on sitten nakutus, toi moottorinohjaus ei ole paras nakutuksen torjuja ja pudottaa seosta laihalle hetkellisesti. Eli tarkista, että anturit ja johdot on kaikki ehjiä ja käytä aina 98 bensaa.
Toinen on sitten nakutus, toi moottorinohjaus ei ole paras nakutuksen torjuja ja pudottaa seosta laihalle hetkellisesti. Eli tarkista, että anturit ja johdot on kaikki ehjiä ja käytä aina 98 bensaa.
Lainataas hiukan topicia.
Eli oon repimässä ilmastoinninkompuraa pois PG koneen kyljestä ja tuo moniurahihnan kierto hiukan pistää päätä raapimaan. Mulla on kyllä hommattuna ei ilmastoinnillisen koneen moniurahihna, mutta tartteeko se jonkun apupyörän toimiakseen, en saanu sitä kiertoo mitenkään järkeväksi, kun viikonloppuna yritin? Kuvat olis aikas jees jos jollain sattuu oleen.
Eli oon repimässä ilmastoinninkompuraa pois PG koneen kyljestä ja tuo moniurahihnan kierto hiukan pistää päätä raapimaan. Mulla on kyllä hommattuna ei ilmastoinnillisen koneen moniurahihna, mutta tartteeko se jonkun apupyörän toimiakseen, en saanu sitä kiertoo mitenkään järkeväksi, kun viikonloppuna yritin? Kuvat olis aikas jees jos jollain sattuu oleen.
Jo on mulla se kiristin tehostimessa. Mutta täytyy siis homata tuo moniurahihnapyörä vesipumpulle ja tuo lyhyt kiilahihna... Nyt selvis tääkin.
Kuvittelin sitä kompuraa poistaessa et menis suoraan lyhyemmällä moniurahihnalla, sitä sit puoli tuntia siinä sovittelin enkä jostain kumman syystä onnistunu, kun hihnapyörät täytyy olla erilailla :)
Kuvittelin sitä kompuraa poistaessa et menis suoraan lyhyemmällä moniurahihnalla, sitä sit puoli tuntia siinä sovittelin enkä jostain kumman syystä onnistunu, kun hihnapyörät täytyy olla erilailla :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa