Keskiölätkätkin löytyivät ja auton arvoa varmaan kohottavasti niissä on vieraan merkin logo. Meseenhän nuo vanteet on tarkoitettu muutenkin, koska niissä on sovitteen vaativa 66,6 mm keskiö.
Voi olla, että ei tule koskaan laitettua noita vanteita alle, mutta onhan noitten kanssa kiva puuhastella ja kasata palapeliä.
Olen aina ollut tykästynyt tuon mallin ratin ulkonäköä. Kun sopivan siisti yksilö sattui kohdalle, sellainen sporttinahka piti saada

Varaosanumeron 191 419 091AM mukaan kyseessä on Edition Blue -mallin ruori, mikä hieman ihmetyttää, sillä varaosakuva näyttää erilaiselta

Oma työnsä tuollaisen asennuksessa: sattui olemaan uuden mallin isommalla boorilla, joten sovite tarvitaan

Golfin vilkkukehä ei myöskään käy, koska sen palauttimen nokka ei ylety riittävän syvälle.

Golffin keskiöstä joutuu siis höyläämään lipareen pois ja ottamaan portterin keskiöstä vastaavan ja liimaamaan/juottamaan pidemmän kielen tilalle.

Tuokaan ei vielä riitä, sillä portterin vilkkukehän/keskiön reikä on pienempi, eikä adapteri mahdu reiästä, joten Dremellillä joutuu hieman isontamaan.
Paketti kasaan ja paikoilleen. Adapteria paikalleen kiristäessä meinaa usko loppua, sillä se tuntuu menevän aina vain syvemmälle. Siinä vaiheessa, kun vilkun palautus toimii, on aika hellittää. Tuolla toisessa topikissa olikin kysymys, miten tuo adapteri lähtee irti. Veikkaan, että on lujassa.
Tuollaiselta se näyttää paikallaan. Ratissa on huomattavasti paksumpi kehä kuin saman vuosimallin vastaavissa sporttinahkarateissa, esim. tässä.

Tuolla kaikki kuvat.