golf III uudet vanteet millä ET:llä???
Valvoja: ffp jäsenet
golf III uudet vanteet millä ET:llä???
eli oon tilaamassa Keskinin KT1 16" vanteet, mikä ET olisi hyvä?
Itse tuli täsmälleen samat vanteet samaan autoon alkuviikosta, vielä huomenna jos sais renkaat päälle.
Edessä 7½" et35, joka mahtuu ihan juuri ja juuri alle, milli tai pari jarrusatulasta. Jos on vr6/gti isommat jarrut, niin ei taida mennä. Takana 9" et25. Näitä en vielä kokeillut alle, mutta kyllä ne menee.
Sanoisin että tämä on aikalailla "ainoa" oikea. Eri asia sitten jos haluat kaikki 9", tai 7,5"
Edessä 7½" et35, joka mahtuu ihan juuri ja juuri alle, milli tai pari jarrusatulasta. Jos on vr6/gti isommat jarrut, niin ei taida mennä. Takana 9" et25. Näitä en vielä kokeillut alle, mutta kyllä ne menee.
Sanoisin että tämä on aikalailla "ainoa" oikea. Eri asia sitten jos haluat kaikki 9", tai 7,5"
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=98830&highlight=
Siihen pistin äsken vähän juttua.
Edessä: 195/45/16
Takana: 215/40/16
Siihen pistin äsken vähän juttua.
Edessä: 195/45/16
Takana: 215/40/16
Pitää kyllä olla vähän isompi kuoppa ja pari myös takapenkillä että raapis kaareen. Kaarea on vain mankeloitu. 9" vanteita en uskaltanut pistää sekä eteen että taakse. Näin jälkeenpäin olen tyytyväinen etten tehny, sillä olisi kyllä tullut turhan paljon ulos.
Ei haittais vaikka etuvanteet tulis ~5mm ulospäin, mutta saa ne olla näin ainakin toistaiseksi.
Ei haittais vaikka etuvanteet tulis ~5mm ulospäin, mutta saa ne olla näin ainakin toistaiseksi.
Vakiona kaaresta menee sisäänpain suht terävä reuna, joka todellakin kannattaa taittaa ylöspäin, jos rengasta/vannetta haluaa ulospäin, näin ei rengas raavi sitä ihan heti.
Sitten jos halutaan vielä leveämmäksi niin täytyy poistaa koko reuna, mutta vielä 9" et25 ei tarvi välttämättä poistaa sitä. Eteen jos haluaa samankokoista vannetta niin sanoisin että on aikalailla pakko.
Sitten jos halutaan vielä leveämmäksi niin täytyy poistaa koko reuna, mutta vielä 9" et25 ei tarvi välttämättä poistaa sitä. Eteen jos haluaa samankokoista vannetta niin sanoisin että on aikalailla pakko.
GTi-muovilevikkeillä laitettiin velipojan Golfiin mun 9x16 ET15,hyvin kai ne passas alle eikä tulleet ylikään kaarista. Vois etsiä kuvatusta.
Edit: Ei oikein löytyny kunnon kuvaa mutta antaa suuntaa. Kuva1 Kuva2
ainiin,215/40 Toyot siis kumeina. Kaaret parturoitu tehokkaasti,madallusta taitaa olla yli 50mm.
Edit: Ei oikein löytyny kunnon kuvaa mutta antaa suuntaa. Kuva1 Kuva2
ainiin,215/40 Toyot siis kumeina. Kaaret parturoitu tehokkaasti,madallusta taitaa olla yli 50mm.
9x16 et30
Tuossa kuvassa kyseinen setti, VR6:ssa tuli tuon vanteen kanssa ainakin ongelmia. Otti satulaan kiinni.
Tuossa kuvassa kyseinen setti, VR6:ssa tuli tuon vanteen kanssa ainakin ongelmia. Otti satulaan kiinni.
Hiukan aiheen ohi häiriköin, mutta mulla kanssa kolmos koppasen vannepolitiikan mietiskelyn aika. Löysinkin tossa muuten aika houkuttelevat vanteet, mutta ET oli 30 ja vantteitten koko oli 7x16, onko toivoakaan saada golffin alle ilman, että ottaa kiinni mihinkään? Itse en noista ET: istä vielä niin hirveästi ymmärrä, mutta siksi yritänkin kääntyä itseäni viisaampien puoleen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”