millasia kokemuksia porukalla on kyseisestä firmasta?
Omat kokemukset on sellaset että tilasin kyseisen firman kautta autooni säädettävän alustan.
Alusta piti maksaa etukäteen, tein niin ja toimitus ajaksi luvattiin noin parisen viikkoo.
no, sitten meni kuukausia ja tossa huhti- toukokuun vaihteessa tuli todella useiden kyselyjen jälkeen viimein vastaus että eivät saa alustaa.
Sen jälkeen pyysin että palauttavat maksamani rahat takaisin tililleni. Nyt olen kysellyt rahoja ja käskenyt lähettää ne välittömästi mulle. Tähän päivään mennessä ei rahoja vielä ole tullut.
Joten kannattaa kyllä todella miettiä tarkkaan jos haluaa käyttää kyseisen firman palveluja koska yhteyden pito firmasta päin ostajalle on todella huonoa ja tavaran toimitus kestää ikuisuuden.
Itse olen ainakin varma että en kyllä tule enää koskaan tilaamaan kyseisestä firmasta yhtään mitään.
TUNINGSTYLE millasia kokemuksia??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Ei ole moittimista, tilasin itselleni OXOstyling säädettävän alustan ja erikseen tilasin ykköseen etu ja takavalot. Hooman todellinen plussa oli että osat tuotiin ouluun asti!!! säästin vielä postikulut. En voi kuin kehua toimintaa ja nostaa peukkua, harvassa paikassa tuodaan melkein kotiovelle tavarat...
-
- -
- Viesti:
Ainakin minulle on toimittaa mitä autoon haluaa ja palvelusta en voi moittia, aikaa kuitenkin ostoistani on 2 vuotta. Ja juttujaahan on yhtä monta kuin asiakastakin. en edelleenkään moiti putiikkia, silloin jäi hyvämaku kaupoista. Mutta kaikkihan voi muuttua toisinkin.
Viimeksi muokannut Pikku Janne, 19.5.2008 17:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
niinpä ja rahat on tulematta vieläkin.
Aluksi yhteyden pito toimi hyvin mutta nykyään se on todella huonoa.
Kyllä minäkin sain sellasen kuvan kaverilta joka sieltä on tilannu tavaraa että hyvin toimii mutta voi hiukan kestää ku tuovat tavaran kotiovelle.
Nyt sitten on nähty tämäkin firma että jos ei halua laittaa rahojaan sinne ja ootella tavaraa joku reilu puolisen vuotta niin en suosittele.
Ja Pikkujannelle tiedoksi että toiminta voi sen kahden vuoden jälkeen olla muuttunu ja ei tollasen firman pitäis kohdella asiakasta tolleen.
Kehuthan kantaa pitkälle mutta moitteet paljon pidemmälle.
Aluksi yhteyden pito toimi hyvin mutta nykyään se on todella huonoa.
Kyllä minäkin sain sellasen kuvan kaverilta joka sieltä on tilannu tavaraa että hyvin toimii mutta voi hiukan kestää ku tuovat tavaran kotiovelle.
Nyt sitten on nähty tämäkin firma että jos ei halua laittaa rahojaan sinne ja ootella tavaraa joku reilu puolisen vuotta niin en suosittele.
Ja Pikkujannelle tiedoksi että toiminta voi sen kahden vuoden jälkeen olla muuttunu ja ei tollasen firman pitäis kohdella asiakasta tolleen.
Kehuthan kantaa pitkälle mutta moitteet paljon pidemmälle.
Jep, tosiaan kaksi vuotta sitten homma ainakin vielä toimi, toivat mullekin kotikuntaan asti takavalot tuohon golffiin ja valot olivat vielä jonkun verran halvemmatkin kuin suomesta ostaessa olisi ollut. Maileihin ihan kiitettävästi ovat vastailleet ainakin ennen, mutta nykytilasta ei ole mitään tietoa miten toimii..
Siellä ei ilmeisesti kiirehditä rahan kanssa toiseenkaan suuntaan. Tilasin pikkutavaraa tuossa talvella ja niistä osa oli mennyt rikki matkahuollossa. Matkahuollon jamppa haki rikkinäiset pois ja sovittiin, että tuningstylen jamppa laittaa uuden laskun mulle niistä jäljelle jääneistä osista. Olen nyt puolen kymmentä kertaa kysellyt että saisko laskun että vois maksaa sen niin saatais asia pois päiväjärjestyksestä. Kerran on vastattu ja luvattu laittaa. Siitä taitaa olla jotain 1½-2 kk eikä ole vieläkään laskua tullut? Ennen ei kyllä tällaista ole mulle käynyt, ettei raha kelpaa myyjälle?
-
- -
Rahat menivät kaupoissa?
Ehkä kannattaisi harkita ryhtymistä toimenpiteisiin, jos olet maksanut heille jotain(ennakkomaksun).
Kun ryhdyt TODELLA peräämään rahoja eikä yritys suostu toimittamaan sovittua palvelua taikka palauttamaan rahoja niin voit halutessasi viedä asian poliisille petos-rikoksena tutkittavaksi. Yleensä tässä vaiheessa joko yrittäjä katoaa maanalle taikka palvelu toimitetaan pikaisesti tilaajalle.
Kun ryhdyt TODELLA peräämään rahoja eikä yritys suostu toimittamaan sovittua palvelua taikka palauttamaan rahoja niin voit halutessasi viedä asian poliisille petos-rikoksena tutkittavaksi. Yleensä tässä vaiheessa joko yrittäjä katoaa maanalle taikka palvelu toimitetaan pikaisesti tilaajalle.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”