Varmaan ois saattanyt löytyä kun ois kerennyt ettiskellä tarpeeks kauan, mutta kysytään silti. Älkää suuttuko :)
Eli olen menossa ostamaan jousivikaista Caddyä viikonloppuna ja samalla reissulla pitäis käydä irrottamassa toisesta Caddystä lehtijouset takaalta, niin mitä työkaluja tarttee ja mitä kannattaa ottaa huomioon?
Kyselen sen takia, koska aikataulu on aika tiukka ja homma pitäs suorittaa mahdollisimma ripeesti! Eli kaikki neuvot ovat tervetulleita vaikka ei paha homma varmaan olekkaan...
Vw Caddyn lehtijousien irroitus.
Valvoja: ffp jäsenet
Pultit on luultavasti kunnolla ruosteessa, joten pitkää jatkovartta, ym. mukaan, jos meinaa ne saada avattua.
pulttien kokoja en muista.
Jos on laitteet, niin kuumaksi hehkutuskin auttaa jumiutuneisiin pultteihin, ja ruosteenirroitus öljyä.
Itse ottaisin rälläkän, ja jatkojohdon mukaan, jos ei jouset muuten irtoa suosiolla, niin rälläkällä lähtee.
pulttien kokoja en muista.
Jos on laitteet, niin kuumaksi hehkutuskin auttaa jumiutuneisiin pultteihin, ja ruosteenirroitus öljyä.
Itse ottaisin rälläkän, ja jatkojohdon mukaan, jos ei jouset muuten irtoa suosiolla, niin rälläkällä lähtee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”