Onkos kukaan tutustunut tuohon Tuulilasin (tai muihin A-Lehden) Digilehtiin?
Oletteko onnistuneet tulostamaan parillisia sivuja sieltä? Itse olen nyt iltapäivän tapellut tuon kanssa. Yrittää sitten tulostaa aukeamaa miten vaan niin aina lopputulos on vain pariton sivu. Parillisia en saa paperille. Tai no PDF:ksi niitä nyt yritän tulostaa kun tuo A-Lehden Digilehden näyttämä ala lehdestä on 1/4 sivua ja sitä on pirun hankala lukea...
Ei tunnu kauhean houkuttelevalta palvelulta.
Tuulilasin Digilehti
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
tänä aamuna paukahti käyttöohjeet maililla vain viikko kyselyn perään. olin itseasiassa unohtanut koko jutun jo.
Tuo tulostus painike kuulemma avaa kaksi (2) ? tulostusikkunaan päällekäin ja toinen on toiselle sivulle ja toinen toiselle. Eipä kyllä tuollainenkaan tullut mieleen vaikka joskus olen jotain tietokoneitten kanssa joutunut tekemään ennenkin.
Tuo tulostus painike kuulemma avaa kaksi (2) ? tulostusikkunaan päällekäin ja toinen on toiselle sivulle ja toinen toiselle. Eipä kyllä tuollainenkaan tullut mieleen vaikka joskus olen jotain tietokoneitten kanssa joutunut tekemään ennenkin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”