Tuollainen kiitos tilauksestasi viesti tuli eilen puhelimeen. Pikkaisen ihmetyttää että mitähän sitä muka on tullut tilattua. Elisan myyjän kanssa tosin jutustelin pari tuntia ennen viestin tuloa mutten siltäkään mitään tilannut. Tuo oli siis päivän ainoa tilanne missä olisin jotain voinut tilata.
googlella kun katsoo niin tuosta numerosta saa ihan mitä vaan.
Puhelin oli taskussa koko ajan eli ei sillä kukaan muukaan mitään ole tilannut.
Täytyy kai jännityksellä alkaa vahtaamaan postiluukkua että mitä sieltä tulee. toivottavasti jotain kivaa!
173172 kiitos tilauksestasi
Valvoja: ffp jäsenet
Itselle tullut myös joskus vastaavanlainen tekstiviesti, kun olin yhteydessä johonkin Elisan asiakaspalveluun, enkä minäkään mitään tilannut.
Ilmeisesti niillä on joku omituinen järjestelmä joka lähettää tuollaisia viesetejä vaikka missä asiassa ottaisi yhteyttä sinne ja asiakaspalvelija kirjaa numeron johonkin.
Ilmeisesti niillä on joku omituinen järjestelmä joka lähettää tuollaisia viesetejä vaikka missä asiassa ottaisi yhteyttä sinne ja asiakaspalvelija kirjaa numeron johonkin.
Tuolta voi tarkistaa mille yrityksille mitkäkin SMS-palveluiden numerot on myönnetty
http://www.ficora.fi/index/palvelut/pal ... merot.html
173172 näyttää olevan myönnetty Labyrintti Media Oy:lle 4.1.2002
http://www.labyrintti.com/
Olisi kyllä outoa jos Elisa käyttäisi tuota numeroa, koska Elisalla näyttää olevan omiakin numeroita aika pitkä liuta. voisihan tuota Elisalta tietenkin kysyä, että liittykö tämä mitenkään heidän järjestelmiinsä/palveluihinsa, ja jos, niin miksi näitä yleensä tulee.
http://www.ficora.fi/index/palvelut/pal ... merot.html
173172 näyttää olevan myönnetty Labyrintti Media Oy:lle 4.1.2002
http://www.labyrintti.com/
Olisi kyllä outoa jos Elisa käyttäisi tuota numeroa, koska Elisalla näyttää olevan omiakin numeroita aika pitkä liuta. voisihan tuota Elisalta tietenkin kysyä, että liittykö tämä mitenkään heidän järjestelmiinsä/palveluihinsa, ja jos, niin miksi näitä yleensä tulee.
Tuollainen kiitos tilauksestasi viesti tuli eilen puhelimeen. Pikkaisen ihmetyttää että mitähän sitä muka on tullut tilattua. Elisan myyjän kanssa tosin jutustelin pari tuntia ennen viestin tuloa mutten siltäkään mitään tilannut.
Juttelitko asiakaspalvelun vai ihan "oikean" myyjän kanssa? Minkälaisia asioita käsittelit hänen kanssaan, siis ei minua se tarkemmin kiinnosta. Mut siis "muokkasitko" liittymääsi jollain tavalla... :o Elisalta joissain muutoksissa mitä liittymälle tehdään niin lähteä automaattinen viesti asiakkaalle, jossa vielä ns. "varmistetaan" että jotain on tehty.
Ei ole. Viesti lähtee ainoastaan siinä tapauksessa kun liittymälle oikeasti tehdään jotain. Mut sekin on yleensä erillainen ja niitä on monia. Sattumanvaraisesti sieltä ei viestit lähde, eikä niitä lähde jos oikeasti ei liittymälle mitään tehdä. Viestejä jos lähtee "iteksiään", niin hyvin suuri todennäköisyys on, että asiakaspalvelija tehnyt jonkunlaisen virheen.
Nimim. Elisalla töissä.
Kerran itellekin tuli jostakin ihme numerosta viesti että "tilaamasi meikkituotteet ovat nyt noudettavissa Helsingin sokoksen meikkiosaston toimipisteestä"
Omituinen sattuma tässä oli juuri se että satuin olemaan kävelemässä kyseisen paikan ohi kun olin hesassa käymässä. Asun siis pohjoisessa joten hyvin sattui kohdalle tuo.
Minuutin päästä olin liikkeessä sisällä kysymässä näistä meikeistä ja kuten arvata saattaa oli viesti tullut väärään numeroon.
Hauska sattuma silti :)
Omituinen sattuma tässä oli juuri se että satuin olemaan kävelemässä kyseisen paikan ohi kun olin hesassa käymässä. Asun siis pohjoisessa joten hyvin sattui kohdalle tuo.
Minuutin päästä olin liikkeessä sisällä kysymässä näistä meikeistä ja kuten arvata saattaa oli viesti tullut väärään numeroon.
Hauska sattuma silti :)
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”