Mitä hieman edullisempaa, ei mitään surkeaa tietysti, on kukin testaillut?
On noita auton pohjia nyt sen verta jo käsin pyöritelty ettei enää jaksaisi...
Laadukas käytettykin ajaisi varmaan asian, mutta mistä sellaisen nyt löytäisi.
Minkä kokoinen alusta olisi passeli? 115, 125 vai 150 mm?
Mitenkä mahtaa Bilteman kone toimia:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 3552697826
Muita ehdotuksia?
Paineilmakäyttöistä epäkeskohiomakonetta haussa
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä tuo Bilteman tyyppinen kestää aika hyvin, ne sisällä olevat laipat kuluu noin kymmenen auton, ja 15 vuoden jälkeen ;) Niitä voi tosin tehdä uusia jostain muovista/vastaavasta aineesta.
Itse ostaisin nyt kalliiman, sellaisen kämmenen alle menevän pienen koneen. Maksaa kyllä aika paljon enemmän kuin tuo, mutta olen sitä mieltä että kunnon työkaluilla tulee parempaa jälkeä, menee vähemmän aikaa ja hermoja.
Itse ostaisin nyt kalliiman, sellaisen kämmenen alle menevän pienen koneen. Maksaa kyllä aika paljon enemmän kuin tuo, mutta olen sitä mieltä että kunnon työkaluilla tulee parempaa jälkeä, menee vähemmän aikaa ja hermoja.
Mitenkäs iso ero noilla sähkökayttöisillä on verrattuna paineilmavehkeisiin, kuin paino? Onko esim. hiomajäljessä eroa?
Tuollaisella olen itse kahdeksatta vuotta hionut kaikenlaista, nyt on toinen kone menossa, entinen kului loppuun.
Tuollaisella olen itse kahdeksatta vuotta hionut kaikenlaista, nyt on toinen kone menossa, entinen kului loppuun.
Hieman kiinnostaisi hankkia tuollainen paineilmavehjes, mutta taitaa tuollainen IKH:n isoinkin valovirtakompura nöyrtyä siinä käytössä. BTW: terassikäytössäni on sellainen 70€ maksanut 24l pikkukompura, jolla kyllä puhaltelee koirankarvat pois vaatteista. Männä viikolla kokeilin sillä hiekkapuhallusta, ei oikein homma sujunut, miksiköhän...
-
- -
Muutaman auton pohjat tehneenä arvostan jonkinlaista laadukasta hiomakonetta. Kaverin kanssa ostimme kimpassa n.200€ maksavan mirkan paineilmavetoisen epäkeskon, se toimii jopa pienempituottoisella "keikka"kompuralla välttävästi. Laikka siinä on muistaakseni 150millinen tarramalli. Muistaa vaan öljytä säännöllisesti ettei menee turaan sisukset.
Jotakuinkin tuommoinen:http://www.mirka.fi/oheistuotteet/epakeskokone_ROS625CV_teknisettiedot
Jotakuinkin tuommoinen:http://www.mirka.fi/oheistuotteet/epakeskokone_ROS625CV_teknisettiedot
itselläni on ollut muutaman vuoden käytössä YAMAn matala versio. Siis paineilmalla toimiva. Omasta mielestäni on hyvä, paitsi nyt kyllä jumissa. Kai liian paksulla öljyllä öljytty... Kokeilin myös tuota biltema mallia, mutta kävin palauttamassa samana päivänä, koska oli milestäni niin kelvoton ja tehoton. Ainakin yamaan verrattuna.
Itse panostaisin ehdottomasti "yhden käden" laitteisiin. Mitä matalampi laite niin saa helpommin tasaisempaa pintaa. Ei kallista laitetta vahingossa niin helposti.
Itse panostaisin ehdottomasti "yhden käden" laitteisiin. Mitä matalampi laite niin saa helpommin tasaisempaa pintaa. Ei kallista laitetta vahingossa niin helposti.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”