Noista olisi toinen tulossa 3b passattiin (sedan) ja nyt kovaa kritiikkiä kaivataan.
Eli ne kellä on kokemusta ja mieluiten passatissa, kertokoon mikä istuu perseelle hyvin.
Oma mielipide:
V1:
+ säätövara, hinta
- madaltaa vähintään -40mm(?)
CS:
+jäykkyyssäätö, säädöt ehkä enemmän omaan tarkotukseen
-hinta (tarkotus ois saada alusta alle tonnilla mut tää saa mennä)
Tarkotus ois saada alusta joka ois tarpeeks jäykkä, ettei jäis auto keulimaan tai niiaamaan kaasun mukaan. Mutkat sais suoriutua ilman keinumista. Comfort street ois siitä ok että madaltas sopivasti ja jäykkyys ois säädettävissä, ja kun autolla ajetaan päivittäin eli täysin käyttis auto ja tarkotus ei oo tehdä mitään rata-autoa.
Eli miten on, kellä on kokemusta comfort streetistä kertokoon millanen se on? Alla on 225/40/18 kumit ja tarkotus ois saada ne istumaan kaariin (eli ei täysin tonttiin kuitenkaan) ilman että jokainen kivi ja monttu tuntuis perseessä.
v1 ois varma valinta sillä että se ajaisi sen mitä tarvitsen (eli auto pitäs saada kesäks alemmas ja lumia varten ylemmäs.
Entäs CS? Onko se sitten liian pehmeä?
Tällä hetkellä auto näyttää tältä http://heller.huono.org/passat/raktori.jpg
ja tarkotus ois (ei näin keulivana) mutta about tämmöne http://heller.huono.org/passat/esim.jpg
KW variant1 vs KW street comfort
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa