Elikkäs mistähän mahtane johtua, että transportterissa sulaa kuskinpuoleisesta lampusta liitin!? 2 viikon sisään sulanut jo 2 liitintä ja olen aivan äimänä...
Eli kyseessä on Wv transporter 2,5 TDi vm.98
Lisäs tänään huomasin että valojen korkeussäätö ei toimi ja valot näyttävät nii liki ku maholista(siis vänkärin puoleinen lamppu on toiminut kokoajan normaalisti), mutta ny se on alkanut näyttämään nii alas ku maholista.
Apua sähkö ongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Minä tässä vain olen tullut itse tiettyn johtopäätökseen tovin mietittyäni maahdolisia syitä asiaan ja todennäköinen syy on huono maadotus, joka aiheuttaa sen liittimen sulamisen... mutta huomenna(aamulla kun heräilen) koetan selvittää asian.
Tietty jos jollakin olisi kokemusat vastaaavasta ongelmasta, niin ottaisin kyllä tietoa kiitollisena vastaan, sillä auto pitäs saada kuntoon mahdollisimman pian, koska olisi tarkoitus lähteä reissuun.
Tietty jos jollakin olisi kokemusat vastaaavasta ongelmasta, niin ottaisin kyllä tietoa kiitollisena vastaan, sillä auto pitäs saada kuntoon mahdollisimman pian, koska olisi tarkoitus lähteä reissuun.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”