Huonosti tuli autoa ostoasussaan kuvattua, mutta pari kuvaa kumminkin löytyy:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... ssi002.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... ssi003.jpg
Ja tältä se näyttää nyt pikku puuhastelun jälkeen:

Valorautaa ja lisävaloa keulaan, lisäksi myllytys ja kajuutan pesu. Puskurit on tilattu ja muutakin alan rojua etsitään. Saa vinkata jos tiedossa on tuningkamaa vanhaan juutalaispussiin - halvalla.... ;) Mm. kromimaski kiinnostaa, sekä siipi katolle. Kylkiputket?
Jonkinlaiset juustoalutkin jo löytyvät, eli sellaiset koulukyytien ajoon suunnitellut viisipuolaiset rumat rillat. Katotaan jos heitetään kesäksi alle vaikka BBS:t. Mikäs näissä on muuten ET?
Rottelolla on vedetty 560000, mutta koneella vain 50000 ja laatikolla 100000. Merkkiliikkeen kuitit löytyy, ja rahaa on käytetty vaatimattomat 5K€. :D (Nerokasta) Merkkiliikkeen huoltokirja 400Tkm saakka ja kuitteja muutenkin peukalohangallinen. Taitavat olla edullisia ylläpidettäviä, vai kuuluuko se asiaan, että tämän ikäinen auto on jo rakennettu noin kolmeen kertaan uudelleen? Huh.
No eipä tuo minua sinällään kyllä haittaa...
En tiedä mitä te asiaoista perillä olevat olette asiasta mieltä, mutta minusta oli viisaampaa ostaa jo korjattu 560Tkm ajettu auto, kuin "vain 300-400Tkm ajettu" vielä korjaamaton pommi. Makuasioita. :)
Vaparihan tuo on, eli ei karkaa eukon räpylästä niin herkästi kuin rusetti-malli. Kerkiää ihan riittävästi.
Ja tietysti matkailuauto 1+8, ja kolmansia omistajia ollaan.
Tästä se lähtee.