LG lcd 32"

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Nafta
-

LG lcd 32"

ViestiKirjoittaja Nafta » 26.3.2008 22:17

Joo eli tietokoneen näyttönä 32" lcd ja haamukuvia näkyy eli kuva kärähtänyt kiinni!!! Onks muilla kokemuksia kuvan palamisesta LCD telkaariin? Plasmoihinhan se kuva kärähtää herkästi kiinni mut ei pitäis kyl LCD telkkareihin! Onks tälläseen kotikorjauskonsteja?

Johtomies
-

ViestiKirjoittaja Johtomies » 27.3.2008 9:38

Tuota kokeileppa kääntää sähkötöpseli toisinpäin pistorasiassa. jos tämä konsti ei auta niin tarkasta onko kotivakuutukset voimassa ja tönäse töllö lattialle!

teemu
-

ViestiKirjoittaja teemu » 27.3.2008 10:15

No ei liene töpselin kääntelystä kiinnipalaneeseen kuvaan apua :D Mullakin on tässä ihan tietokonenäytössä (20" lcd) ylänurkassa ompun kuva palaneena kiinni. Enpä tienny että lcd:ssä edes mahdollista moinen, ennenkuin joku aika sitten huomasin.

keskone
-

ViestiKirjoittaja keskone » 27.3.2008 16:45

Mulla on usein jäänyt (lcd)töllöön txt-tv päälle, ja jos on ollut joku liikkumaton sivu niin on saanut lukea niitä samoja uutisia tosta ruudulta jonkin aikaa aivan jokaiselta kanavalta, mutta aina se näyttö on suostunut "virkistymään". Turha on vielä alkaa köyttä rasvata sen haamun vuoksi, vaan normaalia liikkuvaa kuvaa kun siinä pyörittää niin se haamu pakenee.

Nafta
-

ViestiKirjoittaja Nafta » 29.3.2008 20:54

Joo toi TUPAJUMI on mun broidi ja sillä on joskus aika välkkyjä ideoita! Mä taidan viedä telkun takas giganttiin ku muistin että mulla on siinä kaiken kattava vakuutus joka on vielä vuoden voimassa!

Vai pitäiskö sittenkin kokeilla sitä töpselin kääntöä???

Nafta
-

ViestiKirjoittaja Nafta » 31.3.2008 17:39

Keskone! Sulla on näköjään omakohtasia kokemuksia asiasta! Mites kauan sitä sit täytyy virkistellä et ne haamut häviää?

Äsken meinaan kävin gigantissa ja niiden puolesta se ois menny korjaukseen mut sit se Happy Caren vakuutus ei korvaa kuvan palamisia!

Kysyin sit aika röheellä äänensävyllä myyjäsedältä (tais olla osastopäällikkö) että mitä se tekis tässä tilanteessa? Se sit sano siinä että viet telkkarin kotiin ja tuot sen parin viikon päästä uudestaan siinä kunnossa että näyttö on hajalla, niin sit se vakuutus korvaa!

Kohta saattaa telkkari tipahtaa lattialle jos ei se ala virkoomaan!

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”