Golf3 kattoluukku

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

KwR
-

Golf3 kattoluukku

ViestiKirjoittaja KwR » 25.3.2008 20:42

Tuossa tallissa kun vähän availin kattoluukkua, niin meni sitten se vasemmanpuoleinen kuljetin mikä ilmeisesti on jossakin vaijerin päässä kiinni mikä nostaa, vetää sitä sisään ja ulos poikki, se kyseinen osa ei muistaakseni maksanu 20 enempää ko tuolla ohjelmalla katselin niitä, niin tuli tuossa mieleen et millainen temppu se mahtaisi olla itse vaihtaa se uuteen?
Kattoverhoilu tarvitsee purkaa ja muuta, tuolla kun kävin kysymässä eräällä korjaamolla niin sanottin olevinas kauhean kallis hinta sille operaatiolle että tuli vain mielee et jos sitä uskaltaisi kokeilla itse vaihtaa ellei nyt mikään ihan tolkuttoman vaikeeta ole.
Olisiko kyseisetä operaatiosta mitään hajoituskuvaa tai muuta kuvia missään mistä voisi vähän katsella mitä vaihdella?
Sitten ne vaijerit olis kans et mahtoko sekin siinä samal mennä.

miko j
-

ViestiKirjoittaja miko j » 26.3.2008 18:31

Harmi kun vanhan koneen mukana meni projektikuvat mutta 2 g3 kattoluukun korjanneena voin kertoa ettei ole paha homma. eka remppa tehtiinhttp://www.pajalle.com avustuksella ja toisen osasi tehdä jo itse!

kattoverhoilu piti purkaa ymm..pilarin muovit!
me vaihdettiin mulle koko kattoluukun vaijerisetti kun oli se pieni klipu mennyt poikki. mutta kaikenkaikkiaan hommana helppo jos talli/ suoja löytyy.

KwR
-

ViestiKirjoittaja KwR » 26.3.2008 21:20

Eli kannattaa vaa alkaa sitte siitä pikkuhiljaa itteksee availee ja kattoo mitä löytyy ja sit tilail osii siin samal kertaa, jossei mikää mahdoton homma ole ja ottaa sit vaikka jotai kuvii siin samal et tulee varmasti samanlailla takasi :D

janini
-

ViestiKirjoittaja janini » 28.3.2008 17:34

Tuossa nyt on ainakin jotain kokemuksia:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=93493

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”