Takokaa järkeä päähän, ostamassa passattia taas.
Valvoja: ffp jäsenet
Takokaa järkeä päähän, ostamassa passattia taas.
Tsau!
Nyt alkaa TT käymään pieneksi tämän meijän "perheen" kanssa ja vaimokkeen kans ollaan mietiskelty farkkua lisäksi ostaa tässä nyt ihan lähiaikoina (tuliko selväksi että millon? :D).
Vaihtoehdot on aikalailla VAG tuotteitten sisällä koska itsehän olen pöljän merkkiuskovainen. Loppujenlopuksi sitten tässä suunnannut ajatukset Passattiin taas.
Kriteerit
Vuosimalli on 04 ja siitä ylöspäin niin ei se tukivarsiralli ole enään niin älytöntä. Kilometrimäärä siinä 100tkm - 120tkm tienoilla. Highline täytyy olla ehottomasti ihan niitten uskomattoman hyvien jakkaroiden takia jotka on päällystetty koirankarvan irroittamiseen helpotetulla nahka-alcantara yhdisteillä.
Hinnaltaanhan nuo on ärsyttävän halpoja täällä päin. 1.8T koneelliset pyörii siinä 10 000€ pinnoissa ja V6 karvan verran kovemmissa
Nyt se minun dilemma sitten. V6 on alkanut pyörimään mielessä ja pahasti alkanut muuttumaan eräänlaiseksi pakkomielteeksi. Taannoin Suomessa ollessa tuli pöristeltyä V6:lla joka oli lastutettu ja remuksen putkistolla höystetty +alusta konista väännetty ja tämä yksilö oli jotakin aivan uskomattoman mahtavaa ajettavuudeltaan, pirteyskin oli ihan ok, kilometrit vain alko tulemaan siinä vastaan ja paikkoja hajoamaan (ehkä se rälläilyki oli siihen aikaan vähän liiallista).
Sitten tuo TT:n edeltävä passatti oli taas 1.8T 3B jossa nyt oli vähän väliä jotaki häikkää tukivarsissa, (moottorin)sähköissä, turbossa, pakosarjassa, vaikka mitä muuta. Hyi. Olihan seki ihan kiva kone, vain jotenkin se passatin luonto ja kori tuntuu vaativan sen V6:n rauhallisen voimakkaan olemuksen.
Kertokaa nyt rakkaat kanssakulkijat että miksi meidän ei pitäisi hommata V6 koneellista vaan hommata talouteen toinen 1.8T kirra?
Tietysti jos puoltamista löytyy V6 kannalta niin antakaa kuulua ja höystäkää sillä lisää tätä V6 kuumetta.
Kotka kuittaa.
Nyt alkaa TT käymään pieneksi tämän meijän "perheen" kanssa ja vaimokkeen kans ollaan mietiskelty farkkua lisäksi ostaa tässä nyt ihan lähiaikoina (tuliko selväksi että millon? :D).
Vaihtoehdot on aikalailla VAG tuotteitten sisällä koska itsehän olen pöljän merkkiuskovainen. Loppujenlopuksi sitten tässä suunnannut ajatukset Passattiin taas.
Kriteerit
Vuosimalli on 04 ja siitä ylöspäin niin ei se tukivarsiralli ole enään niin älytöntä. Kilometrimäärä siinä 100tkm - 120tkm tienoilla. Highline täytyy olla ehottomasti ihan niitten uskomattoman hyvien jakkaroiden takia jotka on päällystetty koirankarvan irroittamiseen helpotetulla nahka-alcantara yhdisteillä.
Hinnaltaanhan nuo on ärsyttävän halpoja täällä päin. 1.8T koneelliset pyörii siinä 10 000€ pinnoissa ja V6 karvan verran kovemmissa
Nyt se minun dilemma sitten. V6 on alkanut pyörimään mielessä ja pahasti alkanut muuttumaan eräänlaiseksi pakkomielteeksi. Taannoin Suomessa ollessa tuli pöristeltyä V6:lla joka oli lastutettu ja remuksen putkistolla höystetty +alusta konista väännetty ja tämä yksilö oli jotakin aivan uskomattoman mahtavaa ajettavuudeltaan, pirteyskin oli ihan ok, kilometrit vain alko tulemaan siinä vastaan ja paikkoja hajoamaan (ehkä se rälläilyki oli siihen aikaan vähän liiallista).
Sitten tuo TT:n edeltävä passatti oli taas 1.8T 3B jossa nyt oli vähän väliä jotaki häikkää tukivarsissa, (moottorin)sähköissä, turbossa, pakosarjassa, vaikka mitä muuta. Hyi. Olihan seki ihan kiva kone, vain jotenkin se passatin luonto ja kori tuntuu vaativan sen V6:n rauhallisen voimakkaan olemuksen.
Kertokaa nyt rakkaat kanssakulkijat että miksi meidän ei pitäisi hommata V6 koneellista vaan hommata talouteen toinen 1.8T kirra?
Tietysti jos puoltamista löytyy V6 kannalta niin antakaa kuulua ja höystäkää sillä lisää tätä V6 kuumetta.
Kotka kuittaa.
Paljonka muuten käytännössä tuo V6 ja 1.8T koneitten erot kulutuksessa on matka-ajossa tuolla korilla?
Olisin aikasemmin TDi koneellisen ottanut, mutta ku on diesel noussu jo bensan hinnan yli niin jätin tuon ajatuksista pois. Jos bensan hintaa lähtee katsomaan niin sen perusteellahan sitä vois ostaa hyvät kengät ja kävellä, mutta ei nyt sitä katsota niin tarkkaan.
Olisin aikasemmin TDi koneellisen ottanut, mutta ku on diesel noussu jo bensan hinnan yli niin jätin tuon ajatuksista pois. Jos bensan hintaa lähtee katsomaan niin sen perusteellahan sitä vois ostaa hyvät kengät ja kävellä, mutta ei nyt sitä katsota niin tarkkaan.
Ääni V6:lle. Aikaisemmin oli Passatti tolla koneella (3B kylläkin) ja oli kyllä huoleton peli. Ja ton V8:n hankkimisen jälkeen pari kertaa ajanut avokin vastaavalla (-00 V6 variant) ja se miten se vastaa kaasuun (toki toi kasin automaattilaatikko vielä korostaa tunnetta) on kyllä hemmetin mukavaa. Tuntuu että ei tartte kuin vähän isovarpaalla painaa niin heti nytkähtää...
Kulutukseen en ota kantaa. Oma vei taajamapyörityksessä (sekalaisessa ajossa) keskimäärin 11l/100km, matkalla 8l pintaan. Viime tankkaus V8:ssa oli n. 17l/100km, joten noi passatin luvut ei tunnu pahalta.. ;-)
Kulutukseen en ota kantaa. Oma vei taajamapyörityksessä (sekalaisessa ajossa) keskimäärin 11l/100km, matkalla 8l pintaan. Viime tankkaus V8:ssa oli n. 17l/100km, joten noi passatin luvut ei tunnu pahalta.. ;-)
1.8T pelastaa palloa paremmin mutta tuon V6:sen yhteyteen laitattaisin remmiahtimen mikä lienee ihan sallttua "siellä". On ihan eri auto tuollaisen konversion jälkeen.
heiheihei! Ei saa kiusata :D vaimokkeenki pitää ajaa tuolla vehkeellä vielä. Muuten kyllä. Korkeintaan lastulla tuota pirssiä piristetään sitten. TT on sitten menossa pajalle rassattavaksi kuhan tuo vehje saadaan ostettua.
Ei nyt suoranaisesti samasta autosta tämä kokemus, mutta tuo meitin Audi 80 2,8 V6 q menee uskomattoman vähällä kulutuksella. Kulutus pyörii siinä 10 l/100km kantturoilla, oli sitten nurkkapyöritystä taikka motaria reippaalla kaasunkäytöllä.
Ainakin minä odotin suurempaa kulutusta... Ei tuolla toisella, 2.2 20vt vitosella pääse noin vähään, etenkään jos yhtään lapsettaa ja tykkää vähän antaa saapastakin..:)
1,8T varmaan lastulla "sporttisempi".. mutta V6 taas sellainen tasaisen mukava. Passat 2,8 V6 4-motion voisi olla aika mukava käyttis Highlinena.
Ainakin minä odotin suurempaa kulutusta... Ei tuolla toisella, 2.2 20vt vitosella pääse noin vähään, etenkään jos yhtään lapsettaa ja tykkää vähän antaa saapastakin..:)
1,8T varmaan lastulla "sporttisempi".. mutta V6 taas sellainen tasaisen mukava. Passat 2,8 V6 4-motion voisi olla aika mukava käyttis Highlinena.
avaa tämä toiseen ikkunaan soimaan taustalle
Nyt kävi näin.
Kyllä se taitaa tuohon V6:n kääntyä sit kuitenki, on tämä autojen kans ihan pelkkää tunne peliä pirulauta.
Löyty ihan kivan olonen yksilö jota lähetään katsomaan tuossa pääsiäisviikonloppuna. -04 vuosimallin Highline 4motioni V6 jolla ajettu nyt about 120tkm jossa tehty aivan justiinsa "iso" huolto sisältäen remmit jne.
Voi huokaus, viime tammikuussa kun sanoin jotain tyyliin nyt saa passatit riittää perkele. Tässä sitä sitten ollaan, aika kultaa muistot vai miten se oli.
Kyllähän se vain on kiva, tilava etenkin tuo passatti ja autojen kans nyt tulee vastoinkäymisiä. Ei väliä onko merkki Maserati vai Lada, aina jotakin on tehtävä ja nuo huollot mitä eteen tulee niin on tehtävä jos autonsa haluaa etes johoki päin kulkevan. Loput onkin vain sivukuluja, kuten tuo bensa esimerkiksi. Pakosta se on sitä menovettä laittaa ja aina ne saadaan kulutettua pois sieltä vaikka kuinka kirvataan että kallista on.
Nyt kävi näin.
Kyllä se taitaa tuohon V6:n kääntyä sit kuitenki, on tämä autojen kans ihan pelkkää tunne peliä pirulauta.
Löyty ihan kivan olonen yksilö jota lähetään katsomaan tuossa pääsiäisviikonloppuna. -04 vuosimallin Highline 4motioni V6 jolla ajettu nyt about 120tkm jossa tehty aivan justiinsa "iso" huolto sisältäen remmit jne.
Voi huokaus, viime tammikuussa kun sanoin jotain tyyliin nyt saa passatit riittää perkele. Tässä sitä sitten ollaan, aika kultaa muistot vai miten se oli.
Kyllähän se vain on kiva, tilava etenkin tuo passatti ja autojen kans nyt tulee vastoinkäymisiä. Ei väliä onko merkki Maserati vai Lada, aina jotakin on tehtävä ja nuo huollot mitä eteen tulee niin on tehtävä jos autonsa haluaa etes johoki päin kulkevan. Loput onkin vain sivukuluja, kuten tuo bensa esimerkiksi. Pakosta se on sitä menovettä laittaa ja aina ne saadaan kulutettua pois sieltä vaikka kuinka kirvataan että kallista on.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Mä oon nyt paripäivää "lainannut" veljen A6 avanttia, 4,2 koneella..
Onhan siinä jotenkin isompi muna ajellessa kun 1,8tärpättiruiskussa..
ahistaa vaan käydä juottamassa sitä,meinaan 98eetä imee ihan vitusti.
Että tänään täältä ääntä vee moottoreille,toisaalta kohta tulen varmastikin järkiini ja ahdistettua ilmaa..
Onhan siinä jotenkin isompi muna ajellessa kun 1,8tärpättiruiskussa..
ahistaa vaan käydä juottamassa sitä,meinaan 98eetä imee ihan vitusti.
Että tänään täältä ääntä vee moottoreille,toisaalta kohta tulen varmastikin järkiini ja ahdistettua ilmaa..
Ääni turbolle.Syy: Helpompi saada lisätehoa (lastu,cooleri ym.). Kulutus alle 8L seka-ajossa. Tehot:pelkkä lastu/ohjelmointi=n.190-200hp ja 290-310nm. Hinta alkaen 500€ asennettuna. Ja turbokoneinen vääntää alhaalta jo alle 2000kpm.V6 hyvät puolet:4-veto, vakiona vääntävä kierroskone. Miinuksena tehonlisäyksen vaikeus ja kulutus.
Käyttishän tuosta on tulossa kuitenkin vain ja lähinnä vaimokkeelle autoksi ja reissuihin tuo on kuitenkin kätevämpi kuin tuo TT. Eli tehonlisäystä ja muuta tuunausta tuohon passattiin tulee melko vähän (niinhän sitä monesti sanotaan).
TT alkaa sitten keräämään itseensä tehoja ja sitä tuunataan ja puunataan yms.
TT alkaa sitten keräämään itseensä tehoja ja sitä tuunataan ja puunataan yms.
Ääni turbolle.Syy: Helpompi saada lisätehoa (lastu,cooleri ym.). Kulutus alle 8L seka-ajossa. Tehot:pelkkä lastu/ohjelmointi=n.190-200hp ja 290-310nm. Hinta alkaen 500€ asennettuna. Ja turbokoneinen vääntää alhaalta jo alle 2000kpm.
Ei ilmeisesti oltu tehoa lisäämässä ja V6 vääntää jo alle 1000rpm nätisti ja siinä on jo melkein 200hv oikeaa voimaa vakiona... Ei luulisi olevan vaikea päätös. :D
^Jos olet koskaan kutoskoneella ajanut niin kyllä se aika pirun paljon nöyremmin vetää sieltä reilusta 500rpm asti tasaisesti ylös asti. :) Toki turbollinen pikkukone on järkevämpi ja siitä voimaakin saa paljon enemmän, muttei koskaan ihan alhaalta asti vedä. Itsekin olen seuraavaksi turbokoneista autoa ostamassa.
Mutta tätä kyseistä tapausta tarkoitin kun ei ollut tarkoitus viritellä tms niin mielestäni voimakkaamman tuntuinen ja mukavampi kone tuo vakio V6 kuin lastutettu 1.8t.
Mutta tätä kyseistä tapausta tarkoitin kun ei ollut tarkoitus viritellä tms niin mielestäni voimakkaamman tuntuinen ja mukavampi kone tuo vakio V6 kuin lastutettu 1.8t.
Osta Toyota. :)
(Järkeähän tässä piti päähän takoa?) :D
Totta, mutta jos yhtään saa ääntä 1.8T:lle antaa, niin
a) pienempi kulutus ainakin matka-ajossa
b) helpompi ja halvempi ylläpitää, ellei ihan maanantaimallia satu kohdalle.
Ja kyllä se 1.8T vetää ihan hyvin alhaaltakin, ei tosin minkään suuren maamoottorin veroinen, mutta ei se nyt NIIN voimaton ole alhaalta... Harvemmin itse ainakaan alle 1000-1500rpm kierroksilla edes ajan? Laatikkohan semmoisella väkisin väännätyksellä vain hajoaa.
(Järkeähän tässä piti päähän takoa?) :D
voimakkaamman tuntuinen ja mukavampi kone tuo vakio V6 kuin lastutettu 1.8t
Totta, mutta jos yhtään saa ääntä 1.8T:lle antaa, niin
a) pienempi kulutus ainakin matka-ajossa
b) helpompi ja halvempi ylläpitää, ellei ihan maanantaimallia satu kohdalle.
Ja kyllä se 1.8T vetää ihan hyvin alhaaltakin, ei tosin minkään suuren maamoottorin veroinen, mutta ei se nyt NIIN voimaton ole alhaalta... Harvemmin itse ainakaan alle 1000-1500rpm kierroksilla edes ajan? Laatikkohan semmoisella väkisin väännätyksellä vain hajoaa.
Olen kyllä molemmilla ajanut ja silti kaadun 1.8T puoleen huoltohintojensa, kulutuksen ja virittämisen kannalta.
Totta ottaisin itsellekin tuon V6 moottorin jos olisi mahdollista ahtaa se laillisesti ja ilman saatananmoisia kustannuksia.
Tuo normaalia voimaa kommentti vaan ottaa minua niin päähän, kuullut tarpeeksi ja yleensä tulee suusta jossa ei tiedetä loppujen lopuksi mitään turbotekniikasta tai yleensäkään paljoa auton tekniikasta.
En nyt tarkoita että sinuun pätee.
Bmw ja honda kuskit puhuu aina "oikeesta voimasta" kun ei ole muuta iskeä pöytään kuin vapaastihengitettävyys.
Totta ottaisin itsellekin tuon V6 moottorin jos olisi mahdollista ahtaa se laillisesti ja ilman saatananmoisia kustannuksia.
Tuo normaalia voimaa kommentti vaan ottaa minua niin päähän, kuullut tarpeeksi ja yleensä tulee suusta jossa ei tiedetä loppujen lopuksi mitään turbotekniikasta tai yleensäkään paljoa auton tekniikasta.
En nyt tarkoita että sinuun pätee.
Bmw ja honda kuskit puhuu aina "oikeesta voimasta" kun ei ole muuta iskeä pöytään kuin vapaastihengitettävyys.
Bmw ja honda kuskit puhuu aina "oikeesta voimasta" kun ei ole muuta iskeä pöytään kuin vapaastihengitettävyys.
Samat miehet ovat myöskin niitä, joiden mielestä vääntö on jotain turhaa paskaa, mikä tulee hevosvoimien sivutuotteena... ;D Kyllä omasta mielestäni se vääntö on sitä paskaa, joka tekee moottorista mukavan ja miellyttävän ajaa. Nuo väännöttömät moottorit kun on niitä, joita pitää kierrättää 6000rpm ennenkuin tapahtuu yhtään mitään. Voihan se olla, että se tuo tiettyä "sporttisuuden tunnetta", kun pitää kokoajan kierroslukumittarin viisari olla punarajalla, että tapahtuu yhtään mitään. Tiedä sitten?
Bmw ja honda kuskit puhuu aina "oikeesta voimasta" kun ei ole muuta iskeä pöytään kuin vapaastihengitettävyys.
Hondista tosissaan voima kaukana. Voimattomia kierroskoneita. Itse tosiaan siis tarkoitin tuollaista mukavan tuntuista alhaalta vääntävää "isoa" konetta.
Ja kyllä se 1.8T vetää ihan hyvin alhaaltakin, ei tosin minkään suuren maamoottorin veroinen, mutta ei se nyt NIIN voimaton ole alhaalta... Harvemmin itse ainakaan alle 1000-1500rpm kierroksilla edes ajan? Laatikkohan semmoisella väkisin väännätyksellä vain hajoaa.
Kyllä sillä vaan tulee helpolla ajettua kun se niin nöyrästi sieltä alhaalta asti vetää. :) Mutta et kyllä voi väittää että 1.8t tekisi jotain alle 1500-2000rpm...? ;)
No kyllä se liikkeelle lähtee ja eteenpäin kulkee 1000-1500rpm kierroksillakin. Siitä kun lähtee polkemaan, niin ei kyllä varmana tapahdu ykköstä isommalla pykälällä ekaan kahteen sekuntiin mitään... Tai no, ajaahan ne jotkus 1.6:llakin, jonka huippuvääntö on 148Nm @ 3800rpm. ;)
Mutta enivei, pointtina olikin se, että kyllä sillä pystyy ajamaan alle 1500rpm kierroksilla. Se, onko siinä mitään järkeä millään bensakoneisella henkilöautolla voimansiirron kannalta, etenkään isommilla vaihteilla, on toinen juttu. Kyllähän joku veekutonen varmasti jaksaa vääntää nelosella 1000rpm taulussa, mutta kyllä huutaa laatikkokin hoosiannaa.
Ja kyllähän ne kutoskoneen huippuväännöt- ja tehotkin on jossain ihan muualla, kuin 1000-1500rpm tienoilla:
2.8 V6 AMX/ATQ/ACK 142 kW (193 hv) @ 6000 r/min, 280 Nm @ 3200 r/min
vs.
1.8T AWT 110 kW (150 hv) @ 5400 r/min, 210 Nm @ 1750-4600 r/min
Mutta enivei, pointtina olikin se, että kyllä sillä pystyy ajamaan alle 1500rpm kierroksilla. Se, onko siinä mitään järkeä millään bensakoneisella henkilöautolla voimansiirron kannalta, etenkään isommilla vaihteilla, on toinen juttu. Kyllähän joku veekutonen varmasti jaksaa vääntää nelosella 1000rpm taulussa, mutta kyllä huutaa laatikkokin hoosiannaa.
Ja kyllähän ne kutoskoneen huippuväännöt- ja tehotkin on jossain ihan muualla, kuin 1000-1500rpm tienoilla:
2.8 V6 AMX/ATQ/ACK 142 kW (193 hv) @ 6000 r/min, 280 Nm @ 3200 r/min
vs.
1.8T AWT 110 kW (150 hv) @ 5400 r/min, 210 Nm @ 1750-4600 r/min
Tämäpä meni nyt ihan voima ja virityskeskusteluksi.
Juuri käytiin tuossa mutka Åressa tuolla 1.8T TT:llä ja kulutus oli about ~10l sataselle matka-ajolla (okei, ehkä vähän poljin).
Talouteen siis tulee tuo V6 luultavasti ensi tai seuraavalla viikolla (katotaan miten töistä pääsee käymään etelämmässä mutkan). Passatti tulee tosiaan vaimokkeen käyttöön ja sitä ei viritellä mitenkään kummemmin niin siitä tässä topikissa on turha tingata. Huoltokustannukset on tietysti suuremmat varsinkin jos jotakin radikaalia menee rikki ja se on yksi miinuspuoli tuossa todellakin, mutta autoahan ei osteta rikottavaksi (kopkop).
Paras puoli tuossa V6:ssa minun mielestä on juurikin se rauhallinen "ylväs" olemus joka puuttuu 1.8T:stä ihan täysin. 1.8T:llä mennään aina "täysillä" ja niska pitkällä ja V6 huristelee rauhallisesti ja varman oloisesti samaa vauhtia perässä eikä jää. Täysin erilaisia nuo koneet on luonnoltaan, matkalle siksi otankin mielummin tuon V6:n vaikka sattuisikin vähän enemmän syömään.
On hyvä olla valinnan varaa eri päiville.
- "Tänään ärsyttää ja pitää perkele päästä hakkaamaan säkkiä" 1.8T
- "Oikein rauhallinen mieli, otanpas ajohansikkaat naulasta ja käyn mutkan tuolla jossain" V6
- "James, käymmekö mutkan galleriallamme, minulla jäi kikkeli sinne" V8
:)
edit: hyihyi
Elä hyvä ihminen trollaa tuomosia tänne, sun päällehän syljetään kohta.
Juuri käytiin tuossa mutka Åressa tuolla 1.8T TT:llä ja kulutus oli about ~10l sataselle matka-ajolla (okei, ehkä vähän poljin).
Talouteen siis tulee tuo V6 luultavasti ensi tai seuraavalla viikolla (katotaan miten töistä pääsee käymään etelämmässä mutkan). Passatti tulee tosiaan vaimokkeen käyttöön ja sitä ei viritellä mitenkään kummemmin niin siitä tässä topikissa on turha tingata. Huoltokustannukset on tietysti suuremmat varsinkin jos jotakin radikaalia menee rikki ja se on yksi miinuspuoli tuossa todellakin, mutta autoahan ei osteta rikottavaksi (kopkop).
Paras puoli tuossa V6:ssa minun mielestä on juurikin se rauhallinen "ylväs" olemus joka puuttuu 1.8T:stä ihan täysin. 1.8T:llä mennään aina "täysillä" ja niska pitkällä ja V6 huristelee rauhallisesti ja varman oloisesti samaa vauhtia perässä eikä jää. Täysin erilaisia nuo koneet on luonnoltaan, matkalle siksi otankin mielummin tuon V6:n vaikka sattuisikin vähän enemmän syömään.
On hyvä olla valinnan varaa eri päiville.
- "Tänään ärsyttää ja pitää perkele päästä hakkaamaan säkkiä" 1.8T
- "Oikein rauhallinen mieli, otanpas ajohansikkaat naulasta ja käyn mutkan tuolla jossain" V6
- "James, käymmekö mutkan galleriallamme, minulla jäi kikkeli sinne" V8
:)
edit: hyihyi
Ja 1.8t:n kaltaisia vajaamoottorisia ei tueta, amikset ajaa noilla turpoilla :)
Elä hyvä ihminen trollaa tuomosia tänne, sun päällehän syljetään kohta.
Noni, taas mentiin tunteella loppuun asti.
Kävästiin hakemassa passatti, on se perkele luxus auto ajaa ja tuo V6 ah niin tasanen ja mukava vehje. Vaimoke ajeli auton tuolta ostopaikasta takasin, että tuntumaa saapi. Kotia tullessa hymy oli leveä. Hyvä niin.
Parit kliksut autosta:
Klik
Klik2
Klik3
Piti tietenki torseenin toimivuus käydä testaamassa heti kotikunnalla :p
Torsen-klik
Torsen-klik2
Torsen-klik3
On se hemmetti erilainen ja helppo ajaa tuo pitkäakselinen neliveto verrattuna TT:n vetoihin. Ei ole kiire.
Kävästiin hakemassa passatti, on se perkele luxus auto ajaa ja tuo V6 ah niin tasanen ja mukava vehje. Vaimoke ajeli auton tuolta ostopaikasta takasin, että tuntumaa saapi. Kotia tullessa hymy oli leveä. Hyvä niin.
Parit kliksut autosta:
Klik
Klik2
Klik3
Piti tietenki torseenin toimivuus käydä testaamassa heti kotikunnalla :p
Torsen-klik
Torsen-klik2
Torsen-klik3
On se hemmetti erilainen ja helppo ajaa tuo pitkäakselinen neliveto verrattuna TT:n vetoihin. Ei ole kiire.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa