Ahmon Kokoauto/Ahmo Tuning liike Iisalmessa?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Skelektor
-
Viesti:

Ahmon Kokoauto/Ahmo Tuning liike Iisalmessa?

ViestiKirjoittaja Skelektor » 18.3.2008 9:20

No niin...

Ei sattus kukaan tietämään et onko tämä liike: Ahmon Kokoauto/Ahmo Tuning enää ns. pystyssä Iisalmessa ??
Eiku olen tilannut sieltä autooni tuning härpäkettä ja vielä maksanut sen.
Nyt on sit semmonen homma et liikkeen kaveri ilmoitti jo pari viikkoa sitten et tavaran ois pitänyt tulla mulle 12.3.2008.
Kas kummaa eipähän spoileria vielä tänä päivänäkään ole vielä tullut ?
No olen monesti yrittänyt soittaa liikkeeseen, niin eipähän oo kaverilla puhelin päällä ja olen kaikenlisäks yrittänyt mailiakin laittaa ja kas kummaa siihenkään en oo saanut vastausta.
Rupee vain pikku hiljaa palamaan hihat, ku ei oo mitään mistään kuulu...

Eli jos joku foorumilainen tietäis kyseisestä liikkeestä ees jotakin, et onko se esim. mennyt konkkaan tai onko omistaja lomalla, niin vois vaikka ilmoitella takasin.. Kiitän etukäteen vastauksesta :D

Ps. Itse jos olisin kyseisen liikkeen omistaja, niin ilmoittaisin kyllä asiakkailleni että minkä takia minuun ei saa yhteyttä jne... No kaikilla oma tapa, ei voi muuta ku sanoa ::)

P.E.T.U
-

ViestiKirjoittaja P.E.T.U » 18.3.2008 10:00

Kyllä on firma vielä pystyssä, mainostavat paikallisissa lehdissä ruostesuojauksia sun muuta hienoa. Valitettavasti et takuuvarmasti ole ainoa jolla on ongelmia kyseisen firman kanssa, ainakin iisalmelaisten harrastajien keskuudessa firma ei ole missään järin kovassa huudossa juuri näiden kaikenlaisten ongelmien takia.

My_bug
-

ViestiKirjoittaja My_bug » 18.3.2008 10:14

On se kumma. Tuntuu tällekin foorumilla tulevan näitä ketjuja, jos ei päivittäin, niin ainakin viikottain. Missä mättää, kun näitä kusettavia firmoja tuntuu löytävän yhä enemmän ja enemmän.

Skelektor
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Skelektor » 18.3.2008 11:42

No niin tulihan selvyyttä siihen asiaan, eli tänään lähtee tavara tulemaan minulle päin :lol:
Positiivistä oli siinä, että myyjä soitti minulle :P

Ps. Itselläni ei ollut kuin yksi puhelinnumero kyseiseen firmaan, josta nyt hyvin aattelin et saisi myyjän kiinni. Ku tämä numero tuli aina sähköpostejen mukana. Mut näin se ei vain mennyt...

Mut onneksi tavara on nyt tulossa minulle päin. kun sen olen etukäteen maksanutkin.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”