Gup-tuning.fi kokemuksia.
Valvoja: ffp jäsenet
Gup-tuning.fi kokemuksia.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta? Tilasin sieltä sivuhelmat ja takahelman Tammikuussa ja maksoin ne ennakkoon. Kuukauden päästä tuli ilmoitus että sivuhelmojen muotti rikki ja palauttavat rahat heti. Niitä rahoja ei ole vieläkään tullut. Lisäksi takahelmastakaan ei kuulu mitään. Ei vastata enää sähköposteihin ja puhelimeenkaan ei kukaan vastaa... Luin muualta että yritys olisi muutenkin kyseenalainen....
Ainakin nettisivuihin ovat jaksaneet panostaa hyvin, jos ko. firma perustuu pelkkään huijaukseen...
Aika perseestähän tuommonen on.
Edit: Googlella löytyi ko. firmalle tällainenkin sähköposti: [email protected]
Oletkos koittanut tuota?
Aika perseestähän tuommonen on.
Edit: Googlella löytyi ko. firmalle tällainenkin sähköposti: [email protected]
Oletkos koittanut tuota?
Viimeksi muokannut Markku M., 11.3.2008 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
paska firma!
itse sain pitkän taistelun jälkeen rahat kuluttaja-asiamiehen ansiosta takaisin!
pelkkää huijausta. mulla oli aikoinaan sama juttu a3 korisarjan kanssa, kuulemma helmat rikki mutta lupasivat toimittaa uudet. yritin perua kauppaa ja pyysin rahoja takaisin, mutta tämän jälkeen ei yhteyttä firmaan saatu. noh onneksi kaikki rahat tuli takaisin!
toivottavasti saat rahas pois!
itse sain pitkän taistelun jälkeen rahat kuluttaja-asiamiehen ansiosta takaisin!
pelkkää huijausta. mulla oli aikoinaan sama juttu a3 korisarjan kanssa, kuulemma helmat rikki mutta lupasivat toimittaa uudet. yritin perua kauppaa ja pyysin rahoja takaisin, mutta tämän jälkeen ei yhteyttä firmaan saatu. noh onneksi kaikki rahat tuli takaisin!
toivottavasti saat rahas pois!
Jonkin verran tavaraa tilanneena, niin voin sanoa, että suomalaiset firmat ei kyllä kovin loista. Poikkeuksiakin kyllä on, mutta tässä vähän suhdelukua Suomessa 10 tilauksesta 2 jotain ongelmia, Ulkomailta tilauksia takana 50 ja yhdessä ongelmia. Sitten vielä nyrpistellään nenää, että ulkomailta tilataan eikä kotimaasta.
Nyt sain jonkun tuosta toisesta numerosta kiinni ja lupasivat maksaa sivuhelmat välittömästi takaisin. Oli sen verkkopalvelut ab:n toimitusjohtaja ja gup-tuning on niiden tiloissa toimiva yritys. Juu Suomesta niitä kusettajia löytyy autoalalta. Nytkin on pari oikeusjuttua käynnissä korjaamoa ja autokauppiasta vastaan...
joo itsekkin jouduin tilaan uuden takatolpan ku antautu periksi.. no liike joutui tilaan saksasta muistaakseni sen.. no kaks viikkoa meni että oli liike saanu sen. sanoivat että pistää tuleen... no soiteltiin viikottain sinne.. no puolitoista kuukautta lopulta meni ennenku sai lähetettyä tolpan mulle... hienoa toimintaa.. en siis tilaa enään kyseisestä liikkeestä mitään. ja ei sit ollu ensimmäinen kerta kyseiseltä liikkeeltä.
vai et helma muottirikki=) voin melkein väittää et vaikka muotti ois rikki/varastettu niin uuden semmosen tekee muutamassapäivässä, ja korjauksen muutamassatunnissa. olen jonkun muotin tehnyt /korjannut.
Viimeksi muokannut helmut, 11.3.2008 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^ On se muuten ihmehomma, ketään mollaamatta, mutta tuntuu nuo oikeusjutut yms. vaan aina kasautuvan samoille kavereille, jopa omassakin kaveripiirissä..
Mitä itse on tullut tilailtua niin ulkomailta & suomestakin, niin pienellä googletuksella pääsee jo aikapitkälle, ja tähänasti ei siis itsellä muutakun positiivisia kokemuksia..
Mitä itse on tullut tilailtua niin ulkomailta & suomestakin, niin pienellä googletuksella pääsee jo aikapitkälle, ja tähänasti ei siis itsellä muutakun positiivisia kokemuksia..
http://www.tunique.in/ onkos jollain kokemuksia tästä firmasta? en viitsinyt aloittaa uutta topicia...
Pakko myydä ohi varaston jotta pysyy edes jotenkin pelissä mukana. Parhaassa tapauksessa otetaan etukäteismaksu, joka on yleensä 10% tuotteen hinnasta, tosin ei niitäkään rahoja mahdoton takaisin ole saada kuluttajaviraston kautta jos tuotteita ei näy. Onhan sitten ihan näitä "järkiperusteita"kain, jos firma pelkää että porukka ei hae tilaamiansa osia, vaan tulee toisiin aatoksiin. Sori vaan, suomi ei taida olla tuuninkivalmistajien listoilla kovinkaan ylhäällä.
@TheMan82 niin kummasta firmasta sun positiiviset kokemukset oli? Jäi ainakin mulle epäselväksi että onko viimeisimmät postaukset nyt gup-tuningista vai tuniquesta. Ainakin tuniquen sivut on auki.
Ytj näyttää kyseessä olevan 2 ihan eri firmaa:
gup-tuning Oy Rate Verkkopalvelut Ab 04.12.2003 Tunnus annettu
tunique Ranuan Kuitu Ky 18.01.1985 Tunnus annettu
Oon himoinnu tuolta tuniquelta tuollaista peltistä F50 skooppia jo jonkin aikaa ja ajattelin tilata sen veronpalautuksien tullessa maksuturvaa käyttäen. Eipähän oo niin isoa riskiä jos tuote ei tulekaan :P
Ytj näyttää kyseessä olevan 2 ihan eri firmaa:
gup-tuning Oy Rate Verkkopalvelut Ab 04.12.2003 Tunnus annettu
tunique Ranuan Kuitu Ky 18.01.1985 Tunnus annettu
Oon himoinnu tuolta tuniquelta tuollaista peltistä F50 skooppia jo jonkin aikaa ja ajattelin tilata sen veronpalautuksien tullessa maksuturvaa käyttäen. Eipähän oo niin isoa riskiä jos tuote ei tulekaan :P
Tunique (Ranuan kuitu) on kyllä luotettava paikka ja yrityksenäkin varsin kokenut, pasilta saa kyllä palvelua pyydettäessä ja jälkimarkkinointikin on tuntunut omien kokemuksien perusteella pelaavan mallikkaasti. ViimeHöTSissä mainospaikatkin olivat mallillaan :D Tuota kuppituninkia ei pidä sotkea tuniqueen millään tavalla.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”