Elikkäs ajattelin tuossa tilailla alusta sarjan passattiin.
Miten voimansiirto rasittuu kun auto lasketaan tuollaisessa nelivedossa. Saako takarenkaista kulmia enää kohilleen (rupeaako syömään rankaita??)
Paljonkohan tuollaista mahtaa kärsiä laskia?
4motion Passattiin alustasarja kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Ei kai voimansiirto madalluksesta ole moksiskaan jos vaan pysytään järkevissä rajoissa. Omaa entistä 3B syncro Passattia laskettiin n. 50mm, eikä mitään ongelmia ollut. Kulmat sai säädettyä ilman ongelmia (tai ainakaan mulle ei mitään sanottu ;-) eikä renkaat kuluneet mitenkään epänormaalisti.
Sulla lienee 3BG? Ei kai siinä paljoakaan ole 3B:hen verrattuna mikään muuttunut, mutta 3B:ssä toi 50mm alko olemaan maksimimadallus (takana). Tai riippuu varmaankin alustasarjasta, mutta ainakin 3B:ssä KW V1:llä alkoi takavetari olemaan aika lähellä sitä iskarin korkeudensäätöjutskaa. Edessä tilaa on sitten reilummin...
Sulla lienee 3BG? Ei kai siinä paljoakaan ole 3B:hen verrattuna mikään muuttunut, mutta 3B:ssä toi 50mm alko olemaan maksimimadallus (takana). Tai riippuu varmaankin alustasarjasta, mutta ainakin 3B:ssä KW V1:llä alkoi takavetari olemaan aika lähellä sitä iskarin korkeudensäätöjutskaa. Edessä tilaa on sitten reilummin...
Mulla on 4wd 3B:ssä Eibachin -30mm satsi. Madaltaa kyllä ehkä vähän enempi kuin 30mm.
Pyöränkulmat saa kohdalleen, takana reilusti säätövaraa.
Ainoa ongelma on tuon tyylisessä (passat/A4) eturipustuksessa camperin säätö. Enemmän kun madaltaa niin ei meinaa saada edestä camperia kohdalleen. Siellähän ei ole varsinaista säätöä vaan koko etukelkkaa liikutellaan jolloin camper muuttuu molemmin puolin.
Tuollaisella -50mm madalluksella saa sitten neliveto möyrinnän unohtaa, menee passatti mahastaan melko matalaksi. Toki on kyllä tasaisella pinnalla kiva ajaa.
Pyöränkulmat saa kohdalleen, takana reilusti säätövaraa.
Ainoa ongelma on tuon tyylisessä (passat/A4) eturipustuksessa camperin säätö. Enemmän kun madaltaa niin ei meinaa saada edestä camperia kohdalleen. Siellähän ei ole varsinaista säätöä vaan koko etukelkkaa liikutellaan jolloin camper muuttuu molemmin puolin.
Tuollaisella -50mm madalluksella saa sitten neliveto möyrinnän unohtaa, menee passatti mahastaan melko matalaksi. Toki on kyllä tasaisella pinnalla kiva ajaa.
Mua kiinnostais joku etupäähän 30mm ja taakse 20 mm madallus syncro 3b:hen onko jotain ehdotuksia hyväksi sarjaksi niin että kantavuus ei katoa takaa? ja - 50 on todellakin liikaa...
Jos ihan tarkkoja ollaan niin eteen riittäisi 20mm ja taakse ei välttämättä tarttis koskea vähän tuoppaa keulimaan tuo nyt.
Onko joku onnistuneesti ajanut vakio iskareilla tuollaisella malttimadalluksella? Parasta olis kun laittas konit nurkkiin, mutta ajattelin tiedustella
Jos ihan tarkkoja ollaan niin eteen riittäisi 20mm ja taakse ei välttämättä tarttis koskea vähän tuoppaa keulimaan tuo nyt.
Onko joku onnistuneesti ajanut vakio iskareilla tuollaisella malttimadalluksella? Parasta olis kun laittas konit nurkkiin, mutta ajattelin tiedustella
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa