Tallitilaa Helsingissä tai muualla PK-seudulla?
Valvoja: ffp jäsenet
Tallitilaa Helsingissä tai muualla PK-seudulla?
Helsingin seudulta ei kyllä kohtuuhinnalla tai ylipäänsä ollenkaan löydä autotallia mistään. On tässä tullut moinen todettua etsintöjen jälkeen. Jos kenellä olis heittää vinkkiä tallista jossa vois vähä remppaa autolle tehdä myös säilytyksen lisäks niin olisin kiitollinen. Kimppatalli ajatuksia saa myös heittää ilmoille. =D
-
- -
- Viesti:
-
- -
Sovelletaan eteenpäin siis...
Keitä nyt sitten olis ihan todella kiinnostuneita kimppatallista helsingissä? Joku heitti ton Tattarisuon ilmoille, mulle sopis tuo alue ainakin todella mainiosta. Ainoa vaan että siel vissiin on kyl hinnat kohtuullisen kalliita vuokrien suhteen. En kyllä tiedä tarkasti kun en oo siihen alueeseen tutustunu niin tarkkaan. Ja sitten tietysti että kuinka paljon siitä sais joutuu maksaa per henkilö. Mulle on tarjottu tallipaikkoja hintaan 150-200 euroo, ilman sen suurempia rakentelumahdollisuuksia, joka on kyl mun mielestä aivan sairas hinta. Että siitä alaspäin pitäs mun mielestä päästä ja reilusti. =D
Kaippa se talli pitäs olla kuitenkin 3-5 hengelle, koska sitten jos enemmän on väkeä niin saa jo aika iso talli olla että mahtuu. Mutta itse olen kiinnostunut lähtemään tuon kokoiseen kimppatalliprojektiin mukaan. Että jos joku keksii moisen tallin jostain fiksulta alueelta ettei matkaa kertyis ihan järjettömiä matkoja kodin ja tallin välille niin olen mukana. =D
Eipä täältä kyllä useiden kuukausien etsinnän jälkeen tunnu löytyvän muutakun tallipaikkoja joissa ei saa autolle tehdä mitään ja hintakin on aivan järkyttävä...
Mutta jos joku kuulee että olis hyvä ja edullinen kimppatalli tarjoolla niin olen edelleen kiinnostunut... Hintakatto 150 euroa/kk per nuppi
Mutta jos joku kuulee että olis hyvä ja edullinen kimppatalli tarjoolla niin olen edelleen kiinnostunut... Hintakatto 150 euroa/kk per nuppi
-
- -
Tallipaikka
Kiinnostaisko ketään mukaan lähtö tällaiseen toiseksi vuokralaiseksi? Täytyy vielä selvittää mitä saa tehdä jne.
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=rentable_other&id=1716574
Privaa jos innostusta löytyy.
Valtsu
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=rentable_other&id=1716574
Privaa jos innostusta löytyy.
Valtsu
En halua latistaa tunnelmaa/vittuilla.
Ensinnäkin niinkuin yllä jo mainittiin niin tuo ei riitä kunnolla edes yhdelle autolle(itsellä 41m2 talli ja tiukkaa tekee, kaikki "tarpeellinen" romukin täytyy kuitenkin saada mahtumaan talliin myös). Toiseksi talli on kerrostalon alakerrassa. Voisin lähes varmuudella väittää, että tuolla et saa tehdä mitään mistä aiheutuu ääntä/hajuja(hyvä jos ylipäätään saa autoa säilyttää).
:)
Ensinnäkin niinkuin yllä jo mainittiin niin tuo ei riitä kunnolla edes yhdelle autolle(itsellä 41m2 talli ja tiukkaa tekee, kaikki "tarpeellinen" romukin täytyy kuitenkin saada mahtumaan talliin myös). Toiseksi talli on kerrostalon alakerrassa. Voisin lähes varmuudella väittää, että tuolla et saa tehdä mitään mistä aiheutuu ääntä/hajuja(hyvä jos ylipäätään saa autoa säilyttää).
:)
(hyvä jos ylipäätään saa autoa säilyttää).
Itse asiassa se on about ainoa mitä SAA siellä säilyttää, romuvarastoa ei yleensä paloturvallisuuden takia hyväksytä.
Vanhemmilla olisi yksi n. 100 neliön talli jolle pitäisi keksiä käyttöä vuoden syksyllä. Mitä vähemmän liikennettä sen parempi, eli kimppatalliksi ei oikein innosta vuokrata. Onko prätkien säilytyksestä pulaa, ja missä hintatasossa ne liikkuu? Talli on Kehä III:sen länsipäässä.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”