2-din dvd soitin?
Valvoja: ffp jäsenet
2-din dvd soitin?
terve, ois edessä soittimen osto, mutta onko porukalla ehdottaa jotain hyvää 2-din soitinta hinta luokaltaan alle 1000€?
joo tota alpinee kattelin jo ja toinen mitä olen katsellut on JVC -KW-AVX800
toi jvc ois kummiskin melkein 300€ halvempi ku toi alpine.
http://www.jvc.fi/tuote?kategoria=10700&id=2086442
toi jvc ois kummiskin melkein 300€ halvempi ku toi alpine.
http://www.jvc.fi/tuote?kategoria=10700&id=2086442
Itse en tule enään ostamaan muuta kuin Pioneerin soittimia autoihini ja tässä olisi yks varteen otettava. Ei tosin kuin 1din kokonen, mutta... Hintaakin saa tingittyä varmasti ja ei vie niin paljoa tilaa.
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=5679
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=5679
Mielelläni ostaisin kyllä pioneerin soittimen mutta alkaa olla aika kovan hintaisia noi 2-din kokoiset dvd soittimet.
Tulevassa autossa siis on 2-din kokoinen reikä ja mielellään hommaisin siihen sen kokoisen soittimenkin.
Mitä mieltä porukka on tosta jvc;n soittimesta?
Ainakin omasta mielestäni kuulostaa melko hyvältä ja hintaa taisi olla jotain 720€
ps.Onko muuten porukalla suositella jotain halpaa ja luotettaa paikkaa mistä noita soittimia kannattaisi katsella?
Tulevassa autossa siis on 2-din kokoinen reikä ja mielellään hommaisin siihen sen kokoisen soittimenkin.
Mitä mieltä porukka on tosta jvc;n soittimesta?
Ainakin omasta mielestäni kuulostaa melko hyvältä ja hintaa taisi olla jotain 720€
ps.Onko muuten porukalla suositella jotain halpaa ja luotettaa paikkaa mistä noita soittimia kannattaisi katsella?
Mites olis alkuperäinen Vw MFD systeemi, saa reilusti alle 800 uusia ja sisältää vielä kaupan päälle navigaattorinkin. Vaatii kyllä muilta mailta tilaamisen.
Alan hifiliikkeistä saa adaptereita noihin din2->din1 hässäköihin. Tuo passatin etulevy maksoi 50€ ruotsissa kun asennettiin passatin DIN2 reikään DIN1 radio. OEM kalikan osanumero on 3b0 858 069 N
Alan hifiliikkeistä saa adaptereita noihin din2->din1 hässäköihin. Tuo passatin etulevy maksoi 50€ ruotsissa kun asennettiin passatin DIN2 reikään DIN1 radio. OEM kalikan osanumero on 3b0 858 069 N
Alpine ja Panasonic valmistaa tietääkseni kohtuullisen laadukkaita 2-dinipaikan soittimia alle tonnilla jo. Kokeilin kaupassa Panasonicin mallia ja jätin hyllyyn liian ison hinnan vuoksi.
TIlasin vuosi sitten pojan kesäralliin motorisoidulla näytöllä toimineen (hitto kun on vaikea muistaa nimeä) taisi olla joku Navman tai vastaava missä tuli GPS vermeet mukana. GPS kuulemma toimi hyvin, mutta poika myi soittimen piakkoin pois. Kuulemma oli todella huonot itse soitinominaisuudet ja videotiedostojen katsominen oli laadun ja huonojen säätöjen vuoksi tuskaa. Joten suosittelen kaikkia teitä kokeilemaan kaupassa ensin sitä soitinta mitä meinaatte hommata, voi olla vaikeampi viedä takasin kauppaan asennuksen jälkeen. Oli tuon GPS-asennuksenkin kanssa isompi homma purkaa kaikki kojelautaa myöten ja saada jokainen pieni palikka takaisin alkuperäiseen laatikkoon...
TIlasin vuosi sitten pojan kesäralliin motorisoidulla näytöllä toimineen (hitto kun on vaikea muistaa nimeä) taisi olla joku Navman tai vastaava missä tuli GPS vermeet mukana. GPS kuulemma toimi hyvin, mutta poika myi soittimen piakkoin pois. Kuulemma oli todella huonot itse soitinominaisuudet ja videotiedostojen katsominen oli laadun ja huonojen säätöjen vuoksi tuskaa. Joten suosittelen kaikkia teitä kokeilemaan kaupassa ensin sitä soitinta mitä meinaatte hommata, voi olla vaikeampi viedä takasin kauppaan asennuksen jälkeen. Oli tuon GPS-asennuksenkin kanssa isompi homma purkaa kaikki kojelautaa myöten ja saada jokainen pieni palikka takaisin alkuperäiseen laatikkoon...
Toi JVC:n AVX800 on muuten ihan ok, mutta tosiaan, hieman kömpelö/erikoinen käyttölogiikka Alpineen tottuneena. Ja tosiaankaan, ei ole jakosuotimia eikä minkäänlaista aikaviivesäätöä (ainakaan musiikin kuunteluun).
Noita jäin itse ainakin kaipaamaan.. Henk. koht. olisin valmis maksamaan vaikka sen parisataa lisää, et saisin ko. ominaisuudet.
Muuten kyllä ihan toimiva soitin, käytön opettelemiseen menee vaan tunti jos toinenkin, ainakin näin entiseltä Alpinen käyttäjältä. Ja näytössä todella hyvä kuva imo.
Noita jäin itse ainakin kaipaamaan.. Henk. koht. olisin valmis maksamaan vaikka sen parisataa lisää, et saisin ko. ominaisuudet.
Muuten kyllä ihan toimiva soitin, käytön opettelemiseen menee vaan tunti jos toinenkin, ainakin näin entiseltä Alpinen käyttäjältä. Ja näytössä todella hyvä kuva imo.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”