Joop eli huomasin vaan sellaisen asian että tankkaessani Nex asemilta Visa Electron kortilla niin se ei aina palauta rahoja tilille takaisin kun tankkaessa visa electronilla niin pitää tehä se katevaraus tililtä. viisi kertaa on jäänyt palauttamatta rahojani..mistähän noita vois periä takas?? Pankista vai Nesteeltä? Laitoin Nesteellä tästä infoa kun huomasin ettei niitä ollut palautettu tililleni.. huomenna sanoi soittavansa minulle tästä asiasta.
Onkos muille tällästä sattunu?
Nex tankkaus asemasta.
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä pankki kyseessä ja mikä Nex?
Pitipä käydä heti tarkastamassa miten itellä oli varaukset ja veloitukset mennyt, koska tuli tuossa viikonloppuna tankattua kaksikin kertaa Nex:illä, kun käytiin vähän reissussa. Ja tankkasin molemmilla kerroilla Ala-tikkurilan Nex:illä.
Omalta tililtä (Nordea) pistin 17.2 summaksi 50€, mutta tankkasin 40,90€. Katevarauksessa luki 40,90€
Muijan tililtä (Sampo) pistin 18.2 summaksi 50€, mutta tankkasin vajaalla 40€. Sampon nettipankissa ei vielä näkyny paljoko oli loppupeleissä veloitettu, enkä itse ainakaan löytänyt mistään erittelyitä katevarauksista. Ehkäpä se sitte huomenna näkyis.
edit: Ei lähtenyt muijan tililtäkään ylimääräistä. (38.09€)
Pitipä käydä heti tarkastamassa miten itellä oli varaukset ja veloitukset mennyt, koska tuli tuossa viikonloppuna tankattua kaksikin kertaa Nex:illä, kun käytiin vähän reissussa. Ja tankkasin molemmilla kerroilla Ala-tikkurilan Nex:illä.
Omalta tililtä (Nordea) pistin 17.2 summaksi 50€, mutta tankkasin 40,90€. Katevarauksessa luki 40,90€
Muijan tililtä (Sampo) pistin 18.2 summaksi 50€, mutta tankkasin vajaalla 40€. Sampon nettipankissa ei vielä näkyny paljoko oli loppupeleissä veloitettu, enkä itse ainakaan löytänyt mistään erittelyitä katevarauksista. Ehkäpä se sitte huomenna näkyis.
edit: Ei lähtenyt muijan tililtäkään ylimääräistä. (38.09€)
Nostetaas vanhaa aihetta vähän.
Rupes mietityttämään sellainen asia, että kun tankatessa valitaan maksimisumma eli vaikka 50e ja tankkaan vain 40eurolla niin loppuuko tankkaus silloin kun laitan pistoolin takaisin telineeseen vai kenties kun tulostan kuitin koneesta...?
Eli voiko tällaisessa tilanteessa jotenkin käydä niin, että seuraava tankkaaja saakin sillä yli jäävällä 10eurolla tankattua "minun piikkiin" eikä täten sitä palauteta tililleni?
Rupes mietityttämään sellainen asia, että kun tankatessa valitaan maksimisumma eli vaikka 50e ja tankkaan vain 40eurolla niin loppuuko tankkaus silloin kun laitan pistoolin takaisin telineeseen vai kenties kun tulostan kuitin koneesta...?
Eli voiko tällaisessa tilanteessa jotenkin käydä niin, että seuraava tankkaaja saakin sillä yli jäävällä 10eurolla tankattua "minun piikkiin" eikä täten sitä palauteta tililleni?
Tuohon pistooli _kunnolla_ mittariin se katkeaa. Jokunen 15 vuotta sitten kurvasin Nesteen kylmäasemalle. Tungin kortin jne. ja sitten mittarin valinnan yhteydessä ei antanut sen puolen mittaria missä autoni oli. No mikäs tällä nyt? Sitten tajusin että pumpussa humisi yhä virrat. Pistooli käteen ja reippaasti takasin..... ja sillä hetkellä sitten iski mieleen että voi kettu, joku olis tarjonnut opiskelijalle bensat, mutta minä tohelo mokasin..... Tuon jälkeen olen sitten omilla tankkauksilla aina varmistanut että se pistooli menee perille ja pumppu sammuu.....
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”