
Ei se ainakaan haitaksi ole että kyseessä näyttäisi olevan ehta swallowtail
Autoon on jossain vaiheessa raiskattu nuo myöhempien mallien takavalot, onneksi käyttämätön pari pikkuvaloja löytyi kohtuuhintaan, olisin kiitollinen jos joku laittaisi kuvan noista pikkuvalojen aukoista, saisi ne korjattua alkuperäiseen asuunsa.
Pohjassa sitten olikin jonkin verran sanomista:
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/mhanski/golf/projektikuvat/IMG_0382.jpg
Tehdyt paikkauksetkaan eivät täysin vakuuttaneet:
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/mhanski/golf/projektikuvat/IMG_0380.jpg
Sähköt voivat myös vaatia vielä pieniä muutoksia projektin edetessä, onneksi aiemmin puretusta -83 GTI:stä on täydelliset johtosarjat jemmassa
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/mhanski/golf/projektikuvat/IMG_0362.jpg
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/mhanski/golf/projektikuvat/IMG_0363.jpg
Ensimmäisena hylsyn talliin lykkäämisen jälkeen keulalle nostettiin voimanlähteeksi aiottu moottori vaihteiston kanssa.

http://i248.photobucket.com/albums/gg164/mhanski/golf/projektikuvat/IMG_0354.jpg
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/mhanski/golf/projektikuvat/IMG_0355.jpg
Sovituksen tulos näyttää ainakin vielä tässä vaiheessa lupavalta, ahtimen ja pellin väliin näyttäisi jäävän enemmän kuin kakkoskorisessa jonka mitoilla pakosarjaa on väännetty.
Auto purettiin tyhjäksi hylsyksi ja laitettiin kyljelleen, pohjan korjaustarpeen kartoittamisen jälkeen siirryttiin tallin taakse pellolle ja käännettiin romu-ukkoa odottamaan jääneestä hylsystä pohja näkyville, pienen leikkausoperaation ja pesun jälkeen pari vuotta maata vasten lojunut pohjapelti näytti jo varsin kohtuulliselta:

Tekniikaksi ajoneuvoon on tarkoitus ruuvata jo yllä olevassa kuvassa esiintyvä 1.8 16vT seuraavin speksein:
-Kampi vakio 1.8 16v
-kiertokanget Audi S2, särötarkastettu, tasapainotettu ja lasikuulapuhallettu
-männät audi S2
-kansi vakio 1.8 16v, kanavista poistettu roiskeet ja sarjat sovitettu kanteen
-Pakosarja RST, malli "tein itse, säästin"
-imusarja 1.8 16v, plenumi käännetty ylösalaisin ahtimen sovituksen ja kaasuläpän sijoituksen vuoksi.
-suuttimet 600ml/min venom
-ahdin schwitzer S2
-ohjaus Megasquirt extrakoodilla
Puslat on tarkoitus vaihtaa uretaanimallisiin, alustan suhteen suunnitelmat vielä hakusessa, mukana tuli -40mm alustasarja, sillä pitänee lähteä aluksi katsomaan.
Jarruiksi etupäähän 280mm jäähdytetyt levyt joko brembon tai wilwoodin 4-mäntäisillä satuloilla, takapäähän levyjarrut Citroen BX:n etusatuloilla.
Korin ulkoasuksi haaveilen tällä hetkellä tämän tyylistä, eroavaisuuksina GTI:n etuspoileri ja 15" ATS Cupit.
Sisäpuolelle tarkoitus rakentaa kaaret ja asentaa 2x kuppipenkit vöineen ja -83 GTI:n kojelauta tarvittavine mittareineen.
Jos nurkissa kuljeksii ykköskorisen osia niin erityisesti seuraavia saa tarjota:
-Kromipuskurit muovipäineen
-Kromatut ovenkahvat
-Kromatut peilit
-3-ovisen takasivulasien tiivisteiden kromilistat ja tuulilasin tiivisteen kromilista
-Alkuperäinen GTI etuspoileri