caddyn madallus ja vanteet

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

mysli isle
-
Viestit: 34
Liittynyt: 24.9.2004 20:31

caddyn madallus ja vanteet

ViestiKirjoittaja mysli isle » 14.3.2007 21:22

Eli pitäisi maldaltaa caddy ja hankkia vanteet.

Eli miten tuo madallus nyt sitten käytännössä menee:
- Onnistuuko jos laitan eteen vakio iskarit ja niihin vaan madallus jouset?
- Entä perän lasku? Taka-akseli lehtijousien päälle vai miten ja meneekö toi katsastuksesta läpi?
- Miten saan perän ja keulan laskeutumaan suunilleen samalle tasolle?
- Paljonko kannattaa madaltaa että menee katsastuksesta läpi ja ettei jokaisessa kuopassa/ kummussa ole pohja kiinni maassa?

Sitten vanteet:

Haluisin saada Caddyn alle noin14"-16" tuumaiset noin 7,5- 8" leveät huulivanteet.
- Mahtuuko noin leveät vanteet ilman että joutuu kaaria työstämään?
- Mikä ET pitäisi olla vanteella? Olihan caddyssä 4*100 jako?
- Tiedätkö jotain liikettä josta saisi halvalla tuollaisia vanteita?

Jos joku kysymys kuulostaa oudolta niin älä ihmettele en tiedä autoista paljoakaan olen vasta alottelemassa tuunausta ;) ja jos on madallukseen ja vanteisiin jotain vinkkejä lueskelen niitä mielelläni.


erkhart
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.8.2007 2:47

ViestiKirjoittaja erkhart » 7.2.2008 18:12

Mitäs pojat on tehneet jos katsastusmies ei ole pitänyt akseliflipistä? Mulla siis valitti siitä 100mm tiputuksesta, kun se maksimihan on 51mm. Etuiskareistakin tarvis saada paperit et soveltuu kyseiseen malliin. Eli edessä on golf 1 coiloverit. Onko mitään poppaskonstia mitä vois tehdä, vai menenkö muulle asemalle ja toivon ettei huomaa mitään :D ?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.2.2008 19:07

Etuiskareistakin tarvis saada paperit et soveltuu kyseiseen malliin. Eli edessä on golf 1 coiloverit.


ei tarvi olla noin vanhoissa vessoissa mitää lappuja. konttorin vaihtoon. mistä se tietää kuinka paljon sitä on madallettu? jos se kysyyjotain niin sanoo että 51mm ja maavaraa on yli 8cm.

erkhart
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.8.2007 2:47

ViestiKirjoittaja erkhart » 7.2.2008 23:03

eikö tarvii vaikka on -90? Samaan voisi vielä sellaisen laittaa, että kuinka v-mäinen operaatio on tuo alapallonivelen vaihto?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 10.2.2008 14:27

Tais olla että -92--> tarvii jotain lappuja vasta.

Golfiin ainakin alapallonivelen vaihto oikein hitaasti tehtynä vartin homma.

erkhart
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.8.2007 2:47

ViestiKirjoittaja erkhart » 10.2.2008 17:26

No kaippa sitä sit tarvii vääntäytyä toi nivel vaihtamaan ja huomenissa uudelle konttorille astetta viisaampana.

Arde
-
Viestit: 116
Liittynyt: 14.11.2005 2:05

ViestiKirjoittaja Arde » 15.5.2008 7:14

Onkos kenelläkään tietoa näistä madalluspalikoista että onko nuo U-pultit sopivat Caddyn taka-akselille? Itse en löytänyt ilmoituksesta pulttien mittoja.
Tässä tuote---> http://mooneyesfinland.com/zencart/inde ... ath=1_4_24

Virkamies
-
Viestit: 46
Liittynyt: 1.3.2007 15:41

ViestiKirjoittaja Virkamies » 15.5.2008 16:01

Vanhaan caddyyni tein palikat alumiinista itse, ja pidemmät u-pultit tuli vwcaddyforum.com kautta, sieltä löytyy myös madalluspalikoita.

Pulttien koko/sopivuus selviää helpoimmalla soittamalla ko firmaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa