Touranin DIN-aukko
Valvoja: ffp jäsenet
Touranin DIN-aukko
Saako Touraniin asennettua normisoitinta? Eli ottais alkuperäisen soittimen veks, ja laittais siihen normaalin soittimen?
Hifimesta (Turku) löysi kuvastosta yhden "peitepaneelin" mutta kun mulla on sen varsinaisen soittimen, ja volumesäätimen/kanavahaun paneelin välissä pieni muoviripa. Ja tää blaupunktin tekemä din-kokoinen muovikotelo ei ollu mitoiltaan edes sinne päin. Auto on tosiaan -03 Touran trendline...
pikaista apua tarvitaan, mistä siis kannattaa kysellä?
Entä muut alkuperäishifit? Mistään kotosin?
Hifimesta (Turku) löysi kuvastosta yhden "peitepaneelin" mutta kun mulla on sen varsinaisen soittimen, ja volumesäätimen/kanavahaun paneelin välissä pieni muoviripa. Ja tää blaupunktin tekemä din-kokoinen muovikotelo ei ollu mitoiltaan edes sinne päin. Auto on tosiaan -03 Touran trendline...
pikaista apua tarvitaan, mistä siis kannattaa kysellä?
Entä muut alkuperäishifit? Mistään kotosin?
Noni, nyt se tuli muttei sovi. Jotenki arvasin tän, mutta ei se mitään. Se on johki muuhun radioon ku tohon RCD300? mut se ois myynnissä ni ei tartte tilata kauempaa. jos jollekki kelpaa ni yhteystiedot http://agee.1g.fi
Radio on ilmeisesti muuttunut sillon heti alkuun johki muuhun malliin...?
Radio on ilmeisesti muuttunut sillon heti alkuun johki muuhun malliin...?
muuten hyvä mut tollanen mulla justiin on ylimääräsenä.
ei sovi vaikka väittävät niin. ja jos oikeen otat silmän käteen, niin näet kuvassa säätimien ja itse radion välissä rivan joka kuuluu kokopaneeliin joka hallitsee soittimen ympäristöä. toi sovitin mitä tarjosit on liian leveä ja aivan liian matala tohon reikään.
ei sovi vaikka väittävät niin. ja jos oikeen otat silmän käteen, niin näet kuvassa säätimien ja itse radion välissä rivan joka kuuluu kokopaneeliin joka hallitsee soittimen ympäristöä. toi sovitin mitä tarjosit on liian leveä ja aivan liian matala tohon reikään.
Viimeksi muokannut agee, 15.4.2007 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eli siihen siis tarvitaan VW:ltä uusi kojelaudankeskipaneeli lämmönsäätimille: 1T0 858 071 D
Joka ilmeisesti on siis alkuperäiselle MFD2 naville tarkoitettu paneeli.
Ja sitten istuu paikalleen?
(Ja jos siellä otetaan silmä käteen- ilmoituksessa lukee, että tarvitaan uusi lämmönsäätimien paneeli. Kulmikasta palikkaa on hankala saada pyöreään reikään. ;) )
Joka ilmeisesti on siis alkuperäiselle MFD2 naville tarkoitettu paneeli.
Ja sitten istuu paikalleen?
(Ja jos siellä otetaan silmä käteen- ilmoituksessa lukee, että tarvitaan uusi lämmönsäätimien paneeli. Kulmikasta palikkaa on hankala saada pyöreään reikään. ;) )
Viimeksi muokannut Harri, 15.4.2007 17:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Se oli ihan vaan ystävällinen neuvo. Jos se olisi mainos niin siinä varmaankin lukisi mistä niitä voi hankkia. Tuo 10-20 ekun säästön takia autojen orkkisjohtojen pilkkominen ja patentointi suoraan jonkun x-mallin mankan johtosarjan toiseen päähän sokruilla tai abikoilla tms vaan on niin helkkarin turhaa hommaa, että aina kun on mahdollista niin pitää tarjota joku muu vaihtoehto. Oikeesti pääsee paljon vähemmällä jo ekassa asennuksessa, puhumattakaan toisesta ja kolmannesta ja neljännestä mankan vaihdosta ko. kulkuneuvoon. Nimimerkillä "jonkun sata kertaa noita TI-patentteja korjaillut".
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”