Aloitetaan irrotamalla oviverhoilut, hieno kuva kertokoon miten tämä tapahtuu:

Seuraavana irrotellaan ovesta "suhinamuovi" varovasti pois. Kiinnikkeiden ympärykset kannattaa leikata, muuten muovi ei irtoa kokonaisena:

Muovia ei kannata rikkoa ja se kannattaa ehdottomasti laittaa takaisin paikoilleen, muuten ajomelu nousee kovasti - etenkin sateella.
Keskuslukitus on saksalaisittain paine/ alipainetoiminen. Sama takakonttiin sijoitettu pumppu tuottaa kummankin paineen, riippuen miten sen pyörimissuunta on kuskin oven lukon avulla ohjatusta katkaisijasta valittu. Asennellaan pumppu lopuksi, ensin on syytä vetää autoon paineilmaputkisto, sekä asentaa oviin painekellot, jotka sulkevat ja avaavat lukitusta.
Painekellon asentaminen oveen:
Asennuspaikka löytyy vähällä päänraapimisella. Oven takareunoissa on reiät joihin ne asennetaan. Paikka on suunnilleen sama jokaisessa ovessa, ja lukkolaitteelle meneviä käyttövivustoja ei voi asentaa väärin, koska ne eivät mene sinne kuin yhdellä helpolla tavalla. Kuva apukuskin ovesta:

Putki vedetään oven etureunassa olevan läpiviennin läpi, ja sieltä sitten aikanaan korikoteloon ja auton lattialle. Tee putkista reilun pituiset, että ne ulottuvat hyvin lattialle saakka:

Itse varasin noin metrin löysää. Riittääpä ainakin, ja hukkaanhan putkea ei voi mennä. Runkoputkesta, josta painetta ja alipainetta luukuille jaellaan, tulee sitten vain vastaavasti lyhyempi.

Jatkuu sitä mukaa kun edetään....