Boran vaihdekepin palje on kulahtanut jo melko ikävän näköiseksi.
Saako tuohon mistä tarvikkeena pelkkää paljetta, tai sitten 6v nupin kanssa?
Onko millainen homma itse vaihtaa?
Jossain oli juttua sisäpuolelta valaistusta vaihdekepin nupista jossa vaihdekaavio näkyi pimeässä punaisella..?
Saako noita mistä valmiina, vaiko rakenneltava itse?
Kiitos
Mistä 6v uusi nuppi ja palje vaihdekeppiin ?
Valvoja: ffp jäsenet
ICT tekee noita valaistuja..
http://www.ict-schaltknauf.de/shop_alt/
http://www.ict-schaltknauf.de/shop_alt/
eikös kenny noita tuo suomenmaahan eli www.kcs.fi ja sieltä autovarusteet.
kirjoita siihen etusivulla
olevaan pikahaku kohtaan nuppi niin löytyy vaihtoehtoja .
Eipä ole hyllyssä käypästä ja valmistaja toimittaa vain väh. 10kpl tilauksia, eli se siitä sitten... :-(
Lähteekös tuo alkup. palje sovinnolla irti nupista ja saako siihen siististi uuden??
Aattelin vaan, että jospa teetän vaan uuden palkeen tuossa lähiverhoomossa ja vaihdan sen pelkästään.
Jos onnistuu noin, niin mitenkäs toi nupoli on kiinni itse kepukassa.?
Lähteekös tuo alkup. palje sovinnolla irti nupista ja saako siihen siististi uuden??
Aattelin vaan, että jospa teetän vaan uuden palkeen tuossa lähiverhoomossa ja vaihdan sen pelkästään.
Jos onnistuu noin, niin mitenkäs toi nupoli on kiinni itse kepukassa.?
Nuppi on vaihdekepissä yhdelle kertakäyttöklemmarilla, eli se rikotaan sivuleikkurilla nuppia vaihdettaessa. Pussiin muovikehys lähtee keskikonsoolista, helposti se on vain klipseillä kiinni....
Alkuperäiset nupit eivät ole kalliit, eli ei kannata ryhtyä teettämään pussia.
Golf IV / Bora orginaali- perusmallin nuppi ei maksa montaa kymppiä, tai sitten pikku päivityksellä kokonaan erilainen, esim yllä linkitetyistä versioista....
Alkuperäiset nupit eivät ole kalliit, eli ei kannata ryhtyä teettämään pussia.
Golf IV / Bora orginaali- perusmallin nuppi ei maksa montaa kymppiä, tai sitten pikku päivityksellä kokonaan erilainen, esim yllä linkitetyistä versioista....
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”