Auto on valmistunut tehtaalta 12.12.1990 Neckarsulmissa. Luovutettu asiakkaalle 3.1.1991. Eli viimeisimpiä 1616kpl erästä Audi 200 Avant quattro 20V:eetä. 2003 kävin Saksasta hakemassa tuon kiertopalkinnon ja sen jälkeen pieniä ylläpitotöitä vain. Kaikkihan tietää että kone on noissa 200 20V Audeissa se sama kuin S2 alkupää, eli 20V turbo vitonen (3B) jakajalla.
Varusteita tehtaanjäljiltä mm:
-sporttinahkapenkit (manuaaliset, lämmittimet ja keskikyynärnoja vain edessä koska Avant,sedaneissa on takanakin) +nahkasisusta zebrapuineen
-automaatti-ilmastointi
-vakionopeudensäädin
-kattoluukku(vakiovaruste)
-ajotietokone(vakiovaruste)
-sähkölasit4+peilit2
-sumuvalot
-westfalian irroitettava koukku
ja jotain muuta mitä ei nyt muista.
Tehoa oli viime kesänä saman verran kuin B5 korisessa RS4 vakiona. Nyt palautettu/palautuu vakioksi talvea varten. Alustasarjaa ja muuta pientä on laiteltu. Mutta kuten moottorinkin kanssa, ei mitään suurempaa. Katsotaan mitä aika tuo tullessaan. Tuskin museoautoa kuitenkaan.
Laitetaan vielä yksi mieluisa modaus auton sisältä, nopeusmittari modi ala Ehgartner tuning.