Töyssyjen tärähtelyä parannettu Kw Ykkösen avulla. Borsaksen näöstä huolehtii oem-xenonit, jotka asennettu jälkeenpäin. Takapään edustuksesta huolehtii V6-mallin takatuikut. Talvella lumityöt hoitaa niinikään V6-vesinokkaeläin mikäli fiskars-lumikola hajoaa. Konepellin takareunaa nostettu, jotta suurimmat höyryt pääsee haihtumaan ulos.
Borsas ja omistaja possu:


Sisustaa ehostettu W8-assiaa mallin kattotuikulla. Ohjauksesta huolehtii kolmipuolainen sporttiratti ja namipedaalit päivitetty vag-konsernin tyyliin sopien. Vanha vaihdekepinnuppi saanut luvan väistyä ja tilalle isketty uusi VW Sport Edition vaihdekepinnuppi.
Talvitassuina toimii RiSa6-replicat 17 tuuman koossa ja katolla päivystävät oem-kattotellingit odotellen joulukuusien ja suksien siirtoa. Vanhat kesätassut ovat menneet muille maille ja ensi kesään lähdetään down `n out tunnelmissa. Malli ja merkki pysyvät toistaiseksi salassa...Borsaksen lannetta päivitetty helmojen avulla, jotka voi bongata seuraavista kuvista.

Muistoja menneistä kesätunnelmista:


Jos matalahko savuttava Borsas tulee vastaan Lahden seudulla, niin ei muuta kuin tassua pystyyn!
Terveisin kuski & apukuski: JNA
-Project Preview by aza-