vento vs bora
Valvoja: ffp jäsenet
vento vs bora
Omistan venton jonka tiedot <-- tuossa vasemmalla ja ajattelin vaihtoa -99 boraan 110hp TDI koneella AHF/ASV, kilometrejä borassa samanverran kuin ventossa. Eroina varustelussa on boran automaatti-ilmastointi ja ventossa tavallinen. Ventossa on ABS jarrut joten sitä eroa ei ole. Onko vaihdosta suurempaa hyötyä vai tyrkkäänkö käteni paskaan? Huollettu kirjan mukaan ja ei ole importti. Välejä haluavat sen 3000€.
tuossa kuvaamassasi tilanteessa vaihtaisin siihen boraan. tuo väliraha on kuitenkin aika pieni. etenkin kun suhteuttaa sen vielä tuohon muutokseen autoissa. erohan boran ja venton välillä on kuin yöllä ja päivällä.
kummankaan auton kunnostahan minulla ei hajua ole ja tämä olisi vain minun valintani.
kummankaan auton kunnostahan minulla ei hajua ole ja tämä olisi vain minun valintani.
Se on pienempi. Ainakin minulla on melko tiukkaa, että riittääkö penkin etäisyyssäätö IV Golffissa ja Borassa. Tahtoo ottaa polvet kojelautaan ja pää kattoon =) III Golffissa ja Ventossa ei ole tuota ongelmaa. Mutta kyllä borallakin normaalikokoinen (alle 190cm pitkä) ihminen sopii ajamaan oikein hyvin.
Mahtuu Boralla ajamaan hyvin yli 190 senttinenkin kaveri mutta kuskin takana ei saman mittaisella kaverilla ole hyvät oltavat. Kuinka paljon boralla on ajettu kun väliraha on noinkin pieni?
Kuis helvetin pitkä escmk3 on jos ei meinaa golffiin ja boraan mahtua? Itse olen 193cm ja varaa on vielä vaikka kuinka paljon.
Kuis helvetin pitkä escmk3 on jos ei meinaa golffiin ja boraan mahtua? Itse olen 193cm ja varaa on vielä vaikka kuinka paljon.
-
- -
Itse olen 188 pitkä ja nelosgolffissa penkki aivan takana ja ahdasta on.Viisi senttiä pitäis kyllä tota penkkiä saada vielä taaksepäin!
Tossa Polossa ei ole ongelmaa,mahtuu paljon paremmin ja on väljemmät olot.
Ennen tota golffia oli vento,niin hyvin mahtu siihenkin,ehkä aavistuksen ahtaampi kuin polo.
Tossa Polossa ei ole ongelmaa,mahtuu paljon paremmin ja on väljemmät olot.
Ennen tota golffia oli vento,niin hyvin mahtu siihenkin,ehkä aavistuksen ahtaampi kuin polo.
Mahtuu Boralla ajamaan hyvin yli 190 senttinenkin kaveri mutta kuskin takana ei saman mittaisella kaverilla ole hyvät oltavat. Kuinka paljon boralla on ajettu kun väliraha on noinkin pieni?
Ventolla reilu 140tkm mittarissa ja boralla 157tkm. Eli ei suurempaa eroa. Itellä kans mittaa sen 193cm ja ventolla on kiva ajella, ajelin työkaverin boralla viime viikolla ja pikaisesti en kokoeroa huomannut. Turvallisuus on ollut suurin tekijä ja tietysti sekin että sais vaan uudemman ja ehkä hitusen komeammankin. Perheen kuljetukseen autoa tarvii silloin tällöin mutta jos isompaa niin mennään 7p corolla versolla joka on perheen ykkösauto.
Kävin kattomassa boran tänään, yllätyksenä yleinen hyvä kunto mutta suurena pettymyksenä tuli huoltokirjan merkintöjen vähyys. Vain ensimmäinen 15tkm huolto oli leimattu ja sen jälkeen ei leiman leimaa. Vain kirjan lopussa mustekynällä sukaistu merkki että jakopäänhihna vaihdettu 139tkm kohdalla ja uus maffi syksyllä -07. Ei mitään muuta tietoa huolloista. Vain yksi omistaja jota en saa puhelimella kiinni, maanviljelijä oli joten on todennäköisesti ite sen huoltanut. Nyt ymmärrän hinnan ja pienen välirahan. Saas nähdä. Mutta kiitos hyvistä vinkeistä kaikille.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”