Häeenlinna korjaamoista?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jylppy
-

Häeenlinna korjaamoista?

ViestiKirjoittaja jylppy » 3.12.2007 12:07

Eli nyt sitten passatista pamahti vetonivel luultavasti poikki, tai ainakin rutina oli jatkunut ja vemputus 3viikkoa ja nytten pakittaessa ruutuun se sitten otti ja pamahti, veto katosi mutta rutina kuuluu vieläkin.

Mietinkin että onkohan Hämeenlinnan alueella hyviä "pikkupajoja" joista jäänyt hyvä mieli kun ei viittisi volkkarin huollolle viedä näin joulun alla, tuppaa ne rahat olemaan vähissä muutenkin.

Uskaltaakohan Automaattia hinata pienellä nopeudella jonkinmatkaa vai meneekö kärryllä vietäväksi?

MBT
-

ViestiKirjoittaja MBT » 3.12.2007 12:13

Jos halvalla haluut päästä, niin ammattikoululle vie. Et välttin joudu maksamaan töistä mitään jos osat viet ite. Itse selviän aina kahvirahoilla, tosin kaveri on siellä, joten.. Ihan hyvää työtä tekevät.

Ja eikös se ole, että automaattia ei saa hinata, vaan lavetilla vietävä? Joku viisaampi korjatkoon.

Toheltaja
-

ViestiKirjoittaja Toheltaja » 3.12.2007 12:50

voi hinata snadeja pätkiä. Ongelmat tulee vasta ku öljy lämpiää, eikä jäähdytinkierto toimi. Rauhallisesti voi vedellä jonku 10km matkan kyl... Näin olen itse saanut ohjeen VAG-ammattilaiselta

jylppy
-

ViestiKirjoittaja jylppy » 3.12.2007 13:52

Amitsulta löytys eukon veli kyllä... pitääpi kysästä sieltä ellei tässä nyt tule jotain pikkupajaa vastaan. Olisi edes kesä niin vaihtaisi itse pihassa.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”