

http://senior.seamk.fi/mikko/g0001.jpg
Auto on vuosimallin 1987 CL. Moottori oli EZ, 1.6l Pierburgin 2E2-kaasuttimella. Mittari sanoo taivalletuksi matkaksi 259tkm. Pakoputkisto on ilmeisesti aiemman omistajan toimesta muutettu puoli tuumaa ilmavammaksi ja jokaisen iskarin kaveriksi on lyöty 40mm madaltavat jouset. Takalasit on tummennettu teinarityyliin violetilla kalvolla. Vilkut ja takavalot on vaihdettu tumman mallisiin. Mittariston vaihdoin itse ensitöikseni GTI-malliseen normaalista nopeusmittari-ja-kello -mittaristosta.
Maalipinta on LY3D joka on jo nähnyt parhaat päivänsä, eli on aika rankasti haalistunut. Konepelti ja etulokarit kiiltää nätisti. Apukuskin ovi notkahtaa avatessa puolisen senttiä alaspäin josta on syytä olettaa että auto on kolaroitu jossain vaiheessa elinkaartaan.
Tulevaisuuden varalle on hankittu Mono-Jetronic ruisku josta uupuu vielä muutama osa. Kesällä olisi tarkoitus asentaa joko Toyotan SC14-ahdin tai joku pilleriturbo. Päässä on myös kytenyt ajatus insinöörityön tekemisestä autojen parissa, eli käytännössä kokonaan oma moottorinohjausjärjestelmä.
Jos jotain projektia joskus saan alulle niin siitä luultavasti kirjoittelen omaa tarinaa Projektiosastolle (ja opinnäytetyöksi).
Tällä hetkellä auto seisoo ulkona kylmässä, talvirenkaat vietiin ja pankkitili on sitä mieltä, ettei vakuutusmaksuja makseta. Siitä syystä kuljen kouluun profiilin osoittamalla, huomattavasti luotettavammalla kulkuneuvolla.