Elikkäs kottero olis tällänen koulumatkoihin hyvä 1.3 kaasari (pierburg) vuosimallia 88.
kun lähtee liikkeelle niin tuntuu että jossain kohdassa kaasupoljinta painaessa auto "tukehtuu" eli pitää painaa kaasua reippaammin että ei jää tukkeeksi ja sitte lähtee nykäisemällä eteenpäin. kun kytkimellä luistattaa ja antaa vähän enemmän kierroksia niin pääsee sujuvasti liikkeelle mutta olisi ihan kiva jos
olis jotain konstia antaa asian korjaamisesksi. yritin searchilla ettii jotain mutta en samanlaiseeen kyllä löytäny ohjetta, tai olin paska ettimään. esilämmitys + muut putket pitäis olla kunnos ja lähtee ihan hyvin käyntiin
mk2 nykii kummallisesti
Valvoja: ffp jäsenet
Omassa oli samantapaista, paikaltaa painoit kaasua nii auto hetken keräs itteään ennenku otti kunnolla kierroksia, ja aiheutti liikkelle lähdettäessä nykäsyn. Väännöt iha hukassa, kytkintä luistattamalla pääs nykäsemättä liikkeelle normaalisti. Syynä oli kiihdytyspumppu. Vivun päässä oli noin 1mm kuluma ja ja ite pumpun kalvossa reikä. Varaosa liikkeestä toimitus 3päivää hinta vähä reilu 50e, pierburgin oma alkuperäisosa. Nyt toimii loistavasti vastaa kaasuu heti eikä nykäse liikkelle lähdettäessä ja vääntökin lisäänty. (nyt siel joku nauraa et 1.3 muka vääntöä mutta tossa sen kyllä huomas)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa