FFP Texas Hold'em 25.1 PE klo. 22 -> PAFfila?
Valvoja: ffp jäsenet
FFP Texas Hold'em 25.1 PE klo. 22 -> PAFfila?
Edit: muokkasin otsikkoa FFPn suuntaan kun kerta porukan turnaus on pietty. Ja vielä vähän edelleen editoin että samalla informaatiota seuraavasta mahdollisesta turneesta..
Josko nyt saisi KUNNOLLA porukkaa kasaan...
Aloitellaan nyt tälläinen turhuustopikki, kun niin IN näyttää olevan.. Olen pelaillut turneeta kaveriporukoissa ja kiinnostaisi netissäkin pelata, kohtuu-kassalla tietenkin. Täällä on varmaan sen ikäluokan porukkaa joka taitaa nettipokan..öh, anteeksi. Nettipokerin ;) kertokaas missä kannattaa aloitella. Tiedän freerollit, mutta jännempää olisi jos oikealla pelaisi, mutta alkublindit olisi jossain 20/40 cent..
Terv. koukkuun mänijä
Josko nyt saisi KUNNOLLA porukkaa kasaan...
Aloitellaan nyt tälläinen turhuustopikki, kun niin IN näyttää olevan.. Olen pelaillut turneeta kaveriporukoissa ja kiinnostaisi netissäkin pelata, kohtuu-kassalla tietenkin. Täällä on varmaan sen ikäluokan porukkaa joka taitaa nettipokan..öh, anteeksi. Nettipokerin ;) kertokaas missä kannattaa aloitella. Tiedän freerollit, mutta jännempää olisi jos oikealla pelaisi, mutta alkublindit olisi jossain 20/40 cent..
Terv. koukkuun mänijä
Viimeksi muokannut TiPu, 20.1.2008 19:38. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-
- -
Itse olen pelannut alusta asti Paffissa kun siellä rahan siirto onnistuu helposti ja luotettavasti. Pikku panoksilla ja leikki rahalla peluu onnistuu sekä minimi rahatalletus on 10€, kun monessa paikassa se 15-20€. Miinus puolia on se että paf on saanut haukkuja softasta/teköälystä tai miksi sitä nyt halutaankin sanoa. Itse pelailen sit&go turneita ne on nopeita ja helppoja, vaikka voitot tosin jää pieniksi panokseen nähden.
No, latasin pokerihuone.com softan ja aika noppeeta tuo peli näytti olevan..ja pöytä yllättävän pieni 17" putkelle näin likinäköselle..
sitten olisi pari saittia tiedossa:
http://www.ladbrokes.com/lbr_portal
http://www.nordicbet.com/
...valinnan vaikeus...
sitten olisi pari saittia tiedossa:
http://www.ladbrokes.com/lbr_portal
http://www.nordicbet.com/
...valinnan vaikeus...
-
- -
Mielenkiintoista, tosin en ole koneen ääressä just ens lauantaina, mutta jos innokkaita vielä riittää 17.11 illalle, niin sinne vois osallistua..
Ainiin, minkälainen ilmottautumis-systeemi ja onko osallistujarajaa? Tarkoittaako pöydän tekeminen sitä että max 8 osallistujaa voidaan ottaa privateturnaukseen vai miten se menee??
Mitenkäs porukka tallettaa rahansa, MoneyBookersille vai minne? Vaiko ihan suoraan omasta pankista? Nettitili olisi varmaan siinä mielessä mukava että siellä olisi pelikassa ja selkeesti pokerirahat pokerikäyttöön..
Ainiin, minkälainen ilmottautumis-systeemi ja onko osallistujarajaa? Tarkoittaako pöydän tekeminen sitä että max 8 osallistujaa voidaan ottaa privateturnaukseen vai miten se menee??
Mitenkäs porukka tallettaa rahansa, MoneyBookersille vai minne? Vaiko ihan suoraan omasta pankista? Nettitili olisi varmaan siinä mielessä mukava että siellä olisi pelikassa ja selkeesti pokerirahat pokerikäyttöön..
Viimeksi muokannut TiPu, 7.11.2007 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Heikin ehotelma ei vaikuta pahalta, mutta tässä toinen likipitäen samaa suuntaa, Eli jos maksu olisi luokkaa 5-7$ ja 4 tai 5 parasta maksetaan. Saattaisi saada ehkä näin muutaman pelaajan enemmän mukaan?
Ja ei mielellään mitään re-buy hommia ( ärsyttää ainaki ittee suunnattomasti siitä syntyvä perseily pelin alkupuolella).
Ja ei mielellään mitään re-buy hommia ( ärsyttää ainaki ittee suunnattomasti siitä syntyvä perseily pelin alkupuolella).
Mikä on re-buy perseily? Kysyn etten vahingossa sellaista tekisi ;)
Muuten, kahtelin tuolta www.Pokerimestari.com sivuilta TOP15 pelipaikkaa ja ei siellä ollut mediassa tuttuja Nordicbet, PAF jne vaan alkoi FullTiltPoker, PokerStars, Partypoker, EverestPoker(?!)...mitenkäs se nyt näin? Vai ovatko PAFfit sun muut kilpailevia saitteja ja siksi ei listalla jne?
Näyttäisi nettitilin parhaimmisto olevan NETeller, sillä sen avulla pääsee laittamaan rahansa aika moneen paikkaan. Nuo Visa ja Mastercard maksut epäilyttää kovasti, kun pitää Visanumerot antaa..
Muuten, kahtelin tuolta www.Pokerimestari.com sivuilta TOP15 pelipaikkaa ja ei siellä ollut mediassa tuttuja Nordicbet, PAF jne vaan alkoi FullTiltPoker, PokerStars, Partypoker, EverestPoker(?!)...mitenkäs se nyt näin? Vai ovatko PAFfit sun muut kilpailevia saitteja ja siksi ei listalla jne?
Näyttäisi nettitilin parhaimmisto olevan NETeller, sillä sen avulla pääsee laittamaan rahansa aika moneen paikkaan. Nuo Visa ja Mastercard maksut epäilyttää kovasti, kun pitää Visanumerot antaa..
Re-buylla pystyy ostamaan itsensä uudestaan mukaan turnaukseen vaikka tippuukin, itse en myös pidä näistä joten ehdotan että ei rebuyta. Tosin noi rebuyt nostaa tietenkin palkintopottia mutta ei silti
Tuolla Paffillahan rahansiirto onnistuu kun on vaan nettipankin tunnukset, mitään moneytelleria tmv. ei tarvita
Mulle käy toi 10.11. 17.11 saattaa tehdä tiukkaa, oon biliskisoissa silloin
Siihen turnaukseen voi tehdä maksimiosallistujamäärän mutta ei pakollinen. Rahanjako mun mielestä jos 10 osallistujaa niin 3 parasta, jos vähemmän niin 2 parasta. Noita prosentteja en muista voiko niitä muokata mielensä mukaan, en usko.
Ehdotuksia kuunnellen edelleen...
Edittiä, pieniä korjauksia :)
Tuolla Paffillahan rahansiirto onnistuu kun on vaan nettipankin tunnukset, mitään moneytelleria tmv. ei tarvita
Mulle käy toi 10.11. 17.11 saattaa tehdä tiukkaa, oon biliskisoissa silloin
Siihen turnaukseen voi tehdä maksimiosallistujamäärän mutta ei pakollinen. Rahanjako mun mielestä jos 10 osallistujaa niin 3 parasta, jos vähemmän niin 2 parasta. Noita prosentteja en muista voiko niitä muokata mielensä mukaan, en usko.
Ehdotuksia kuunnellen edelleen...
Edittiä, pieniä korjauksia :)
-
- -
Kävin pari tuntia harjoittelemassa Pokerihuoneessa ja alkoihan se jotenkin sujua vaikka aluksi tuntui nopealta. Pöydässä oli pari idioottia jotka laittoi heti all-in kun saivat vuoron..niin se leikkirahalla tuntuu menevän, mutta vähän ärsytti. Oma peli loppui n.1800 plussalle vaikka kerran tein re-buy (hyi minnuu) kun en jaksanut jonottaa muuhun pöytään.
ELIKKÄ kyllä sitä voisi sitoutua tuonne 17.11 turneeseen jos ei ihmeitä tapahu. Sinnehän on muutama muukin intoutunut. Elikkä NL, joku 10Eur osallistumismaksu ja potti 60/30/10 jakoon niinkuin Heikki J ehdotti.
Pitääkö PAFfin softa laittaa koneelle niinkuin yleensäkin vai pystyykö flashilla tms pelaamaan?
ELIKKÄ kyllä sitä voisi sitoutua tuonne 17.11 turneeseen jos ei ihmeitä tapahu. Sinnehän on muutama muukin intoutunut. Elikkä NL, joku 10Eur osallistumismaksu ja potti 60/30/10 jakoon niinkuin Heikki J ehdotti.
Pitääkö PAFfin softa laittaa koneelle niinkuin yleensäkin vai pystyykö flashilla tms pelaamaan?
^Spade networkissa on mulla tili, enkä tiedä saanko sillä edes tuolla diamond puolella pelata. Aika outoa..Ovat kuitenkin vissiin samassa Ongamen-verkossa kummatkin.
edit: Okei, soitin tuonne ja sanoivat, että priva-turnaus toimii kummastakin "verkosta". Eroa noilla on se, että toisen omistaa yritys A, toisen yritys B.
edit: Okei, soitin tuonne ja sanoivat, että priva-turnaus toimii kummastakin "verkosta". Eroa noilla on se, että toisen omistaa yritys A, toisen yritys B.
Mä voin tehdä tänä iltana pöydän tonne Paffin privaatti-puolelle jos porukalle sopii. 10 $ (taitaa olla taalan nykykurssilla vajaa 6 € :)) osallistuminen, pelimuoto NL, blindien nousu normaali, ei turbo.
Rahanjako 3:lle parhaalle, peli alkaa 10.11 klo 20.00. Ei osallistujien maksimimäärää.
Jäikö jotain olennaista pois...?
Rahanjako 3:lle parhaalle, peli alkaa 10.11 klo 20.00. Ei osallistujien maksimimäärää.
Jäikö jotain olennaista pois...?
miketti: olisit laittanut tuon HeikkiJ.:n ehdottaman TOP3 prize poolin siihen huomisen turnaukseen?! = /
jos siihen 17. päivän turnaukseen sitten?
EDIT: unenpöppörössä en hokannu että sehän muuttuu osallistujien määrän mukaan, eli hyvä minä! Mutta blind level vois olla vaikka 8min, niin ehtii vielä baariinkin si ehtoolla. Ei herneitä..
jos siihen 17. päivän turnaukseen sitten?
EDIT: unenpöppörössä en hokannu että sehän muuttuu osallistujien määrän mukaan, eli hyvä minä! Mutta blind level vois olla vaikka 8min, niin ehtii vielä baariinkin si ehtoolla. Ei herneitä..
driver kirjoitti:Heikki J: ei taida olla kun spaden puolella tämä turnaus?
Aattelin vaan, kun tuolla ylempänä oli näin:
My bug kirjoitti:Okei, soitin tuonne ja sanoivat, että priva-turnaus toimii kummastakin "verkosta". Eroa noilla on se, että toisen omistaa yritys A, toisen yritys B.
Mutta ehkä tuo sitten tarkoitti vaan sitä, että kummassakin verkossa pystyy privaturnauksen pitämään...?
Mulla lähti kone eilen aamulla huoltoon ja olen aivan pihalla, mitä täällä on tapahtunut. Pistäkää mulle salasana ja turnauksen nimi, niin olen tästä kaverin koneelta mukana. (Noin 5 muun kaverin kanssa, jotka huutaa fold/call/raiase.) :)
Ja se eukko asiakaspalvelussa sanoi, että turnaus toimii kummastakin /diamond&spade...
Ja se eukko asiakaspalvelussa sanoi, että turnaus toimii kummastakin /diamond&spade...
-
- -
-
- -
- Viesti:
Näytti teillä olevan hyvä turnee, ainakin kommenttien puolesta ;) Kauanko se kesti, about 3h? Jos miketillä tekee tiukkaa tulla klo.20 koneen ääreen niin miun puolesta voidaan siirtää esim tuntia myöhempään eli klo 21, eihän sillä kai väliä ole kestääkö turnaus puolille öin tai minne.. Ite saisin pennut kivutta nukkumaan ja pelaamaan ;) Onko pöydässä kommentointi mahollisuutta? Sellainen olis kiva että vois manata omaa peliä tai kuittailla "olipa nätti river" tyyliin..
Niin ja tunnarit tännekkii, kiitos.
Niin ja tunnarit tännekkii, kiitos.
-
- -
Jos porukalle sopii niin voin tehdä uuden turnauksen samoilla säännöillä ja samalla salasanalla.
Turnaus alkaisi klo 21.00, jos biliskisoissa menee pitempään niin pistän emännän pelaamaan.
Eli ei kannata ihmetellä jos en höpöttele pelin aikana mitään ;)
Kommentteja saa heittää ja salasanan saa privalla jos ei tiedä/satu muistamaan :)
Turnaus alkaisi klo 21.00, jos biliskisoissa menee pitempään niin pistän emännän pelaamaan.
Eli ei kannata ihmetellä jos en höpöttele pelin aikana mitään ;)
Kommentteja saa heittää ja salasanan saa privalla jos ei tiedä/satu muistamaan :)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”