Briteissä koneen kierrättäminen saattaa olla rasistista
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
-
- -
Ei vittu!!! Mie takaan, että jos joku mutupelle etes katsoo minua epäilyttävästi pizza&kebab paikassa ku mie tilaan, se on rasismia, mie olen valkoinen ja siinä paikassa vähemmistönä!!! Värillä ei väliä, vain rasismilla!!! Ei vittu oikiasti, tuommoset pitäis pistää sähkötuoliin pelkästä oikeuden halventamisesta!!! VITTU!!!!!!!!!!!
-
- -
Mie takaan, että jos joku mutupelle etes katsoo minua epäilyttävästi pizza&kebab paikassa ku mie tilaan, se on rasismia, mie olen valkoinen ja siinä paikassa vähemmistönä[/url]
Ei se kuule toimi noin päin. Jos olet valkoinen heteromies niin kaikki mitä sanot tai teet voidaan tulkita rasistiseksi loukkaukseksi.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Minä olen joskus Corveten kanssa kaasutellut kun on mennyt jotain kinkkuja ohi esim kävelytiellä ja kyllähän se huomiota herättää.. sitten vaan flirttiä perään =))
Sama voisi hyvinkin toimia maahanmuuttajiin käänteisesti.. voivat sitten mennä valtion maksamaan kämppään, valtion maksamalle nahkasohvalle täyttämään haastetta oikeuteen jos vaikka tärppää.. laskua kun ei kuitenkaan joudu itse maksamaan kun ei ole varallisuutta tai tuloja.
Sama voisi hyvinkin toimia maahanmuuttajiin käänteisesti.. voivat sitten mennä valtion maksamaan kämppään, valtion maksamalle nahkasohvalle täyttämään haastetta oikeuteen jos vaikka tärppää.. laskua kun ei kuitenkaan joudu itse maksamaan kun ei ole varallisuutta tai tuloja.
Homothan närkäystyi siitäkin, kun Ellen tai joku muu tyhjänpäivänen julkkis huuteli vielä tyhjänpäiväisemmälle Idols-Arille, että "Ari sä oot HOMO!". Uskomatonta scheissa kyllä, itsehän ne homot tuosta näköjään haukkumasanan tekevät. Pitäiskö minun närkästyä siitä jos joku huutaa homolle että "**tun hetero!" :D
Pitääpä nostaa syyte tästä lähtien joka kerta ku Kemin täikön parkkihallissa kävelen ruokaostoksille ja amikset kurnuttaa teinibemareitaan, "maybe because I am an engineer".
Pitääpä nostaa syyte tästä lähtien joka kerta ku Kemin täikön parkkihallissa kävelen ruokaostoksille ja amikset kurnuttaa teinibemareitaan, "maybe because I am an engineer".
-
- -
-
- -
Nuo muslimit tuntuu olevan aika ämmiä..aina purnaamassa ja valittamassa kaikesta ja vetoavat rasismiin heti jos ei olla ihan samaa mieltä niiden kanssa. Toi uutisjuttu ihan uskomaton mutta veikkaanpa että onnais suomessakin, täällä ylisuvaitsevaisuuden ja demarikommareiden tyyssijassa. Vitun naurettavaa:)
Eikös ne jo sossus huuda rasismia jos tuu tarpeeksi hilloa tai uutta lättytöllöä canalin kanavapaketilla yms.
Kotimainen "ahkera" porukka huutaa samaa virttä jos ei koko suku saa mennä yhtäaikaa samaa kauppaa putsaamaan.
Koskahan tähänkin touhuun saadaan järki takaisin mukaan.
acabin kans samaa mieltä asiasta.
Kotimainen "ahkera" porukka huutaa samaa virttä jos ei koko suku saa mennä yhtäaikaa samaa kauppaa putsaamaan.
Koskahan tähänkin touhuun saadaan järki takaisin mukaan.
acabin kans samaa mieltä asiasta.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”