kuulokkeista
Valvoja: ffp jäsenet
kuulokkeista
Hyvää iltapäivää. Nyt olis edessä kuulokkeiden osto, että voi rauhassa katsoa kerrostalossa leffoja. Miettiny nyt tossa millaset olis sitten hyvät? Jotku 5.1 tms vai ihan perus? Hintahaarukkaa sen verran että 100-200€. Kokemuksia olis mukava kuulla. Tosiaan ei minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia.
AKG Hearo 787 Surround 229e
Koss Porta Pro 59e
Sennheiser PXC 300 229e
Sennheiser HD 555/595 99e/149e
Grado sr-80 149e
Noista kokemuksia.. Kossit hintaisekseen erittäin hyvät.. mutta yleisesti kaikki hyviä mut kyl nuo akg saa jättää suosiolla hyllyyn, stereo kuulokkeet ainakin itse laittaisin, nuo surroundit on mitä on..
sennheiser pcx 300/hd 555/595 tai Gradot Sr-80 noista itse valitsisin jotkut jos ois pakko..
Kaikki ovat hyviä, et ihan oman korvan mukaan..
itellä hd-600.
Koss Porta Pro 59e
Sennheiser PXC 300 229e
Sennheiser HD 555/595 99e/149e
Grado sr-80 149e
Noista kokemuksia.. Kossit hintaisekseen erittäin hyvät.. mutta yleisesti kaikki hyviä mut kyl nuo akg saa jättää suosiolla hyllyyn, stereo kuulokkeet ainakin itse laittaisin, nuo surroundit on mitä on..
sennheiser pcx 300/hd 555/595 tai Gradot Sr-80 noista itse valitsisin jotkut jos ois pakko..
Kaikki ovat hyviä, et ihan oman korvan mukaan..
itellä hd-600.
Viimeksi muokannut Jumbbane, 4.11.2007 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Grado SR-80 on ollut mun valinta. Itse tykännyt tuosta Grado-soundista koska se tuntuu olevan lähinnä "kaiutinkuuntelua". Ja hintaisekseen tuntuvat tarjoavan varsin asiallista soundia, ja herkkyyttäkin on sen verran että hyvin saa soiteltua tuollaisella DIY USB-DAC luurivahvarilla. Sennheiserin HD-600 ja 650 on myös hyviä, mutta jossaan määrin erilaisia..
Mulla aikoinaan oli Sennheiserin 555 testissä, mutta Gradot oli MUN mielestä selkeesti paremmat. Mutta makuasiahan toi on kummasta tykkää.
Hifikrugista ei varmaan kannata edes mainita, että ei ole ihan suosiossa se lafka. Toki, jos on niin uusavuton että haluaa ostaa sillä hintaa joka nettisivuilla lukee. Mutta suosittelisin että marssii rohkeasti paikallisiin hifikauppaan ja ostaa sieltä, usein hintakin asettuu kohdilleen.
Tampereella Hifihuone on varsin osuva ostopaikka jossa hinnatkin on kohdillaan.
Mulla aikoinaan oli Sennheiserin 555 testissä, mutta Gradot oli MUN mielestä selkeesti paremmat. Mutta makuasiahan toi on kummasta tykkää.
Hifikrugista ei varmaan kannata edes mainita, että ei ole ihan suosiossa se lafka. Toki, jos on niin uusavuton että haluaa ostaa sillä hintaa joka nettisivuilla lukee. Mutta suosittelisin että marssii rohkeasti paikallisiin hifikauppaan ja ostaa sieltä, usein hintakin asettuu kohdilleen.
Tampereella Hifihuone on varsin osuva ostopaikka jossa hinnatkin on kohdillaan.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”