Motonetin iskarit ja mitä vittua?
Valvoja: ffp jäsenet
Motonetin iskarit ja mitä vittua?
ostin tänään ihan innoissani uudet iskarit tohon caddyyn ja sit huomasin että on kyl kummallisen näköset että kun ei oo mitään jousilautasta siinä iskarissa, eikä myöskään siellä vaimentimen alaosassa ole minkäänmoisia kiinnikkeitä... kuinkahan kummassa noi on tarkoitus asentaa, vai ostinkohan kuitenkin vain sutta ja sekundaa? voikohan noi palauttaa?
Oliskos ne nyt sellaset pelkät patruunat. Eli kun eikös joissain iskareissa ole se pelkkä patruunaosa vaihdettavissa siitä muusta iskarinrungosta. Eli katso niitä vanhoja iskareita että onko niissä se mahdollisuus. Pitäs vissiin olla siinä iskarinrungon yläsosassa sellanen kierrettävä "korkki" minkä avaamalla sen patruuna osa lähte siitä rungosta pois. (Hitto että mä olen huono kuvailemaan mitään :D )
Ja totta pirussa ne voi palauttaa, jos sulla on kuitti vaan tallessa.
Ja totta pirussa ne voi palauttaa, jos sulla on kuitti vaan tallessa.
-
- -
- Viesti:
Ostin avoon umpion Motonetistä. Oli Hella mutta kiinnitys oli käytännössä mahdotonta, ku kiinnikkeet oli aivan erilaiset ku pitäis. Tarjos vaihtokuittia, mut sanoin, että saatte antaa rahat takaisin, ku ei teillä oo tarjota oikeaa tuotetta, enkä muuten tee sillä kuitilla mitään. Sen jälkeen myyjä kirjotti mulle kiltisti palautuskuitin ja sain ottaa rahat kassalta. Eli kyllä ne voi antaa rahatkin takas, muttei sitä mielellään tee.
Kaupan tiskiltä ostaessa ei periaatteessa virheettömän tavaran palautusoikeutta lain mukaan ole, joten minusta tuo "saapalappu" on hyvin asiallinen kädenojennus asiakkaan suuntaan.
Tavarahan on virheellinen silloin kun se ei sovi luvattuun autoon/malliin. Joten ihan oikein teki kun palautti.
Eri asia on tosiaan sitten jos asiakas tulee toisiin ajatuksiin ja haluaa palauttaa osan joka on sopiva ja sellainen kuin luvattiin - tässähän ilmeisesti näin ei ollut kun kiinnitykset eivät olleet sopivia (myyjän työ on eritellä mihin nuo osat sopivat, ei asiakkaan, varsinkaan ellei käytössä ole alkuperäiset varaosanumerot / korvaavuudet).
Umpiota siis myytiin ykköskoppaseen sopivana, ja halkasija oli oikea, mutta kiinnitys siihen taustalevyyn ei ollut mahdollista. Myöhemmin sit kävi ilmi, että ykkösessä on samanlainen umpio, ku uusimmissa kuplissa, et en tiä jos sillä olis oikean saanu. Volkkariyhdistyksen foorumilta yks tamperelainen jamppa vaan soitti, ja sano et siihen käy kuplan umpio ja anto sen mulle ilmaseks, kun hänellä niitä oli pari joutilaana.
Mutta edelliseen viitaten, niin munkin mielestä pitäisi rahat palauttaa, jos on myyty vääränlainen tuote, eikä oikeaa ole tarjolla. Tämä siis mielipiteeni, laista en tiedä.
Mutta edelliseen viitaten, niin munkin mielestä pitäisi rahat palauttaa, jos on myyty vääränlainen tuote, eikä oikeaa ole tarjolla. Tämä siis mielipiteeni, laista en tiedä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”