mistä adapteri vw golf2 -> pioneer?
Valvoja: ffp jäsenet
mistä adapteri vw golf2 -> pioneer?
elikkä oon newbie näissä jutuissa.
ostin tämmösen pioneerin uuden soittimen. soittimesta tulee adapteri jossa on uros puolinen isoliitin. golfin vakiosoittimessahan ei ole isoliitintä. eli tarttisin adapterin joka muuttas sen golffin liittimen naaras puoliseks isoliittimeks.
onko tämmöstä olemassakaan? vai hankinko jostakin vaan sen naaraspuolisen isoliittimen ja vedän siihen johdot uudestaan?
ostin tämmösen pioneerin uuden soittimen. soittimesta tulee adapteri jossa on uros puolinen isoliitin. golfin vakiosoittimessahan ei ole isoliitintä. eli tarttisin adapterin joka muuttas sen golffin liittimen naaras puoliseks isoliittimeks.
onko tämmöstä olemassakaan? vai hankinko jostakin vaan sen naaraspuolisen isoliittimen ja vedän siihen johdot uudestaan?
Ainakin tuossa omassa vermeessäni oli/on ihan tehdasasenteinen ISO-liitin valmiina. Siis tällainen:
http://www.autosound.fi/tietoa_liittimet.htm
Millainen liitin siellä autossa nyt sitten on?
Edit: Jostain syystä tuo linkin sivu ei mulla päivity, osoiterivillä kun painaa enteriä, niin sivu aukeaa.
http://www.autosound.fi/tietoa_liittimet.htm
Millainen liitin siellä autossa nyt sitten on?
Edit: Jostain syystä tuo linkin sivu ei mulla päivity, osoiterivillä kun painaa enteriä, niin sivu aukeaa.
Tuossa kun porkkasin kojelaudan sisustaa muutenkin, niin en minä sieltä ainakaan mitään valmiita johtoja tollaseen löytänyt. :D Ainoastaan kaiutinjohdot (jotka nekin olen vetänyt itse uudestaan), virtajohdot, antennin johdon ja yhden mystisen johdon, joka tulee virtajohtojen mukana, mutta siinä ei ole mitään eloa ainanaan yleismittarilla mittailtuna.
Se himmennysvirta pitää ottaa valokatkasimelta jonkin väriseltä joholta, jota en nyt muista :D
Onkos tuossa kakkiksessa muuten uuemmilla sähköillä jo sitä ominaisuutta mitä kolmoskoppasissa ja uudemmissa on, että saa sen herätteen toimimaan silleen että kun avaimen ottaa pois lukoista, katkeis heräte samalla?
Onkos tuossa kakkiksessa muuten uuemmilla sähköillä jo sitä ominaisuutta mitä kolmoskoppasissa ja uudemmissa on, että saa sen herätteen toimimaan silleen että kun avaimen ottaa pois lukoista, katkeis heräte samalla?
No en ole sellaistakaan johtoa löytänyt tuolta kojelaudan takaa. Olen tuon omani purkanut ja kartoittanut aika tarkasti sieltä, eikä siellä todellakaan ole muita piuhoja mankalle kuin se yksi edellämainittu mystinen johto, ja +12V ja maa. Plus kaiutinjohdot sun muut rca-piuhat, mitkä nyt ei missään sukassa kulje, kun eivät alkuperäisiä ole. :D
Kovasti täällä väittävät, että on, mutta ainakaan multa tuota ominaisuutta ei löydy. Tiedä sitten onko ensimmäinen omistaja jotain rikkonut.Onkos tuossa kakkiksessa muuten uuemmilla sähköillä jo sitä ominaisuutta mitä kolmoskoppasissa ja uudemmissa on, että saa sen herätteen toimimaan silleen että kun avaimen ottaa pois lukoista, katkeis heräte samalla?
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”