verhoilumaaleista
Valvoja: ffp jäsenet
verhoilumaaleista
tarkotuksena oli maalata toi harmaa lattiaverhoilu mustaksi. Foliateciltä löysin ainakin jotain verhoilumaalia, mutta luin toiselta foorumilta että pinta jäisi kovaksi .. onko jollain kokemuksia tosta verhoilun maalaamisesta millasta jälkeä tulee, mitä ainetta käytettiin mm?
En tiedä auttaako, mutta ainakin kattoverhoiluja olen nähnyt useitakin maalattuna ihan normaalilla spraymaalilla ja jälki on ollut ihan kohtuullisen hyvää.
Se että maalataan lattiamattoa, niin antaa aivan erilaisen ympäristön joten pinnan tulee kestää kulutusta, kosteutta, hankausta jne...
Väittäisin että hyvää tuosta ei saa vaikka millä maalaisi, vaan helpommaksi tulisi vaihtaa jostakin muusta mallista muun värinen lattiamatto.
Erikoismalleista voi löytyä vaikka kuinka eksoottisia värivaihtoehtoja.
Se että maalataan lattiamattoa, niin antaa aivan erilaisen ympäristön joten pinnan tulee kestää kulutusta, kosteutta, hankausta jne...
Väittäisin että hyvää tuosta ei saa vaikka millä maalaisi, vaan helpommaksi tulisi vaihtaa jostakin muusta mallista muun värinen lattiamatto.
Erikoismalleista voi löytyä vaikka kuinka eksoottisia värivaihtoehtoja.
Löytyiskö tuolta. http://www.valko.fi/
Itse olen vuosien varrella paljon tilannu ja löytyy tuolta ffp;n yhteistyökumppaneista.
Itse olen vuosien varrella paljon tilannu ja löytyy tuolta ffp;n yhteistyökumppaneista.
VHT:n maaleilla jokunverran vinyyliä maalannut. Pysyy ku tauti, koska kyllästää koko kankaan, eikä jää vain pintaan. Kestää pesut yms. aika hyvin. Muutamia kuplien ja muiden valkoisia kattoja on tupakankellastumista elvytetty noilla keinoin. Useampi spraypurkki meni kuplankin kattoo, vissiin 5 tai 6 jos en väärin muista, joten hintaa tuli sillekin. Toisaalta jos kattoverhoilukin on muuten ehjä, jää monesti uusi tarvikeverhoilu rumasti lötkölleen vaihtamisen jälkeen. Ehkä viisasta ehkä ei
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”