Iisalmi-miitti
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Ei kyllä voinu valittaa tilanpuutteesta taas timpan parkissa...Tuli sitä muutama kuva otettua
http://s40.photobucket.com/albums/e231/ ... mi-miitti/
http://s40.photobucket.com/albums/e231/ ... mi-miitti/
En tiedä mikä teidän mielestä on hyvä miitti!? Luulenpa, että 5 autokunnan
kesken meillä oli oikeesti hyvä miitti, käytiin kahvilla ja jutskailtiin porukalla monta
tuntia. Ne jotka vaan pörräs parkin ympärillä tai olivat tuppisuuna paikalla, niin
niillä ei varmaankaan ollu hyvä miitti. Ihme sakkia!
Se on hyvä täällä netissä sitten huudella, että olipa hiljaista ja tylsää, kun ite ei
uskalla edes tulla parkkiin. Tällä ajattelutavalla voidaan unohtaa nämä miitit
kokonaan.
Kuvia:
www.sjt-autotuning.com/miittikuvat/album/index.html
kesken meillä oli oikeesti hyvä miitti, käytiin kahvilla ja jutskailtiin porukalla monta
tuntia. Ne jotka vaan pörräs parkin ympärillä tai olivat tuppisuuna paikalla, niin
niillä ei varmaankaan ollu hyvä miitti. Ihme sakkia!
Se on hyvä täällä netissä sitten huudella, että olipa hiljaista ja tylsää, kun ite ei
uskalla edes tulla parkkiin. Tällä ajattelutavalla voidaan unohtaa nämä miitit
kokonaan.
Kuvia:
www.sjt-autotuning.com/miittikuvat/album/index.html
-
- -
Sanna on kyllä ihan oikeassa.
Itsekkin olin estynyt paikalle tulemaan, mutta riviin tietenkin olisin tullut jos olisin paikale päässyt. Eihän sinne mitään auto ryysistä rupea tulemaan jos 5 autoa on rivissä ja 5 ajelee pitkin kaupunkia. Jos kaikki 10 auto olisi ollut rivissä niin näyttävyyttähän se olisi tuonut jo heti paljon enemmän. Itse olen käsittäny miittien ideana sen että katsellaan toisten autoja ja heitellään ideoita ilmaan ja kysellään neuvoja ja sen jälkeen mennään tietenkin kahvilla...
En myös miiteltä ole koskaan odottanutkaan yli 10 auton lössiä ;)
Tämä avautumisesta.
Ps. Kenen tuo Caddy on? Olen kuolannut kesän sen perään
Itsekkin olin estynyt paikalle tulemaan, mutta riviin tietenkin olisin tullut jos olisin paikale päässyt. Eihän sinne mitään auto ryysistä rupea tulemaan jos 5 autoa on rivissä ja 5 ajelee pitkin kaupunkia. Jos kaikki 10 auto olisi ollut rivissä niin näyttävyyttähän se olisi tuonut jo heti paljon enemmän. Itse olen käsittäny miittien ideana sen että katsellaan toisten autoja ja heitellään ideoita ilmaan ja kysellään neuvoja ja sen jälkeen mennään tietenkin kahvilla...
En myös miiteltä ole koskaan odottanutkaan yli 10 auton lössiä ;)
Tämä avautumisesta.
Ps. Kenen tuo Caddy on? Olen kuolannut kesän sen perään
-
- -
Sanna oikeassa olet.Meillä viidellä autokunnalla jotka paikalla olivat,oli todellakin myös minun mielestä hyvä miitti.Ja todellakin kun lähdettiin "käymään" kahvilla niin aikaa meni varmaan se pari tuntia,kun mukaan oli uskaltautunut uusiakin naamoja,juttua riitti.Myös siitä olen samaa mieltä,että ollaan huutelemassa miittiä,mut sit tullaan vaan ajelemaan ympyrää miitti paikalle eikä uskalleta tulla edes parkkiin.Nimen omaan miitin ideahan on katsella toisten aikaan saannoksia,jutskailla ja käydä siellä kahveella.Minusta tämä toteutui meidän paikalla olleitten kesken hyvin.
Ilja1: Matin Caddyhän se on. Löytyy foorumilta nimimerkillä Maddy.
Ja sua muuten kaipailikin, jotain asiaa ois ollut..
Mutta niin, miitissähän oli kaikenkaikkiaan 7 autokuntaa, joista 5 jatkoi
kahveelle. Minusta ihan hyvä saldo. Ne on nuo tuuninki shöwt sitten ihan
erikseen, ei nämä miitit ole mitään autonäyttelyitä. Nämä on samanhenkisten
autoharrastajien kokoontumisia, ja mukaan saa tulla vaikka ihan peruskalustolla.
Keskeneräisillä autoillakin saa tulla, ite en ainakaan edes pääsis muuten ikinä
messiin :D. Seuraavalla kerralla vois sitten paikalle vääntäytyä nekin jotka vaan
ajaa pilistä siinä ympärillä, tiedä vaikka meillä ois yhteisiä ajatuksia jakaa
teidänkin kanssa. Kiitän kaikkia paikalla olleita hyvästä miitistä! Aamen.
Nähellään seuraavassa miitissä!
Ja sua muuten kaipailikin, jotain asiaa ois ollut..
Mutta niin, miitissähän oli kaikenkaikkiaan 7 autokuntaa, joista 5 jatkoi
kahveelle. Minusta ihan hyvä saldo. Ne on nuo tuuninki shöwt sitten ihan
erikseen, ei nämä miitit ole mitään autonäyttelyitä. Nämä on samanhenkisten
autoharrastajien kokoontumisia, ja mukaan saa tulla vaikka ihan peruskalustolla.
Keskeneräisillä autoillakin saa tulla, ite en ainakaan edes pääsis muuten ikinä
messiin :D. Seuraavalla kerralla vois sitten paikalle vääntäytyä nekin jotka vaan
ajaa pilistä siinä ympärillä, tiedä vaikka meillä ois yhteisiä ajatuksia jakaa
teidänkin kanssa. Kiitän kaikkia paikalla olleita hyvästä miitistä! Aamen.
Nähellään seuraavassa miitissä!
-
- -
-
- -
-
- -
Minä en ainakaan pääse paikalle 27.10. On jo se päivä buukattu täyteen aamusta iltaan.
Mutta ei minun läsnäolo ole välttämätön, jos te haluatte miitin silloin pitää, niin sitten te pidätte.
Mutta täysi raportti pitää saada tapahtumista ja kuvia ;).
Ite kallistuisin siis 3.11 puolelle. Kesärengaskeleistä tosin ei tiedä sitten enää..
Mutta ei minun läsnäolo ole välttämätön, jos te haluatte miitin silloin pitää, niin sitten te pidätte.
Mutta täysi raportti pitää saada tapahtumista ja kuvia ;).
Ite kallistuisin siis 3.11 puolelle. Kesärengaskeleistä tosin ei tiedä sitten enää..
Onhan tuossa tuo seuraavakin vkl, eli 20.10. Silloin voisi ainain viel kesärenkailla ajella jos se on niin tärkeää, tai tiedä vaihdanko jo nyt viikolla talvikumit alle kun pääsee kotona käymään.
Muuten mulle on ihan sama mikä vkl miitti pidetään. Mut Sannan kaa vois kyl rupatella eli 3.11 saa äänen multa. Jos vaan ei tule mitään äkillistä menemistä...
Muuten mulle on ihan sama mikä vkl miitti pidetään. Mut Sannan kaa vois kyl rupatella eli 3.11 saa äänen multa. Jos vaan ei tule mitään äkillistä menemistä...
-
- -
Eipä ehtinyt miittiin, oli niin pahasti raksahommat kesken :(.
Jaahas, Saha on hommannut oikeenlaista perheenlisäystä :)! Näyttää hienolta, vaikka
aikalailla teasereita onkin nuo kuvat.. Onko vielä ajossa? Ei taideta nähdä tätä peliä
ennenkuin keväällä? Äläkä mene purkamaan sitä ihan nippeliksi talven aikana.. :D
Jaahas, Saha on hommannut oikeenlaista perheenlisäystä :)! Näyttää hienolta, vaikka
aikalailla teasereita onkin nuo kuvat.. Onko vielä ajossa? Ei taideta nähdä tätä peliä
ennenkuin keväällä? Äläkä mene purkamaan sitä ihan nippeliksi talven aikana.. :D
Onko vielä ajossa? Ei taideta nähdä tätä peliä
On ajossa vielä. Tuli hyvät talvirenkaatki mukaan. Jos vielä miittiä tulee ni saattaa ennen talvea jopa näkyäkkin sielläpäinkin.
Hyvä laite ois tosiaan toi cabrio noinkin, mutta arvatkaapa maltanko olla purkamatta?! Tekee vaan mieli kahtoo mitä tollanen vanhus on syöny.. 11/91 syntynyt siis ;)
Ja Ilja1: Pistin viestiä..
Joo tiedä vaikka kelikin ois parempi sitte.. nyt ei ole kovin häävi ainakaan täälläpäin. Tai voihan se sit viikon päästä olla lumimyrsky :)
Jospa koitettas tossa 10.11 sit pitää miitin tynkää. Koittas itekki päästä paikalle ku ei ole tullu pitkään aikaan käytyä. Ainakin vielä näyttäs kalenterissa hyvälle.
Jospa koitettas tossa 10.11 sit pitää miitin tynkää. Koittas itekki päästä paikalle ku ei ole tullu pitkään aikaan käytyä. Ainakin vielä näyttäs kalenterissa hyvälle.
Paikalle tullaan ja eiköhän siellä jatkoillakin pyörähdetä :].
Tulkaahan muutkin näyttäytymään!
Mitä? Missä jatkot?!
On ollut itsellä hieman kiirettä töissä ja muutenkin ku tuli ostettua asunto, luvassa ollut paljon töitä.
Autoihin en oo tehny mitään, muutakuin tarpeelliisia.. öhöm.. "huoltoja"...
Katsotaanpas että kuinka elämä potkaisee eteenpäin, mahdollisesti saattaisinkin päästä käymään tänään.
Huom. oikein hyvällä tsäkällä.
Joo'o, oli ihan kohtalaisen hyvin sakkia miitissä. Keli olis voinu olla parempi, ei kauan tarennut ulkona
seisoskella. Pitääkin alkaa järkätä näitä miittejä mitä hirveemmällä kelillä, niin tulee tuota porukkaakin.. :D
Muita kulkineita vähättelemättä; Sahan uus kulkine oli kyllä hieno! Mutta katto auki
ois pitänyt tulla ;).
seisoskella. Pitääkin alkaa järkätä näitä miittejä mitä hirveemmällä kelillä, niin tulee tuota porukkaakin.. :D
Muita kulkineita vähättelemättä; Sahan uus kulkine oli kyllä hieno! Mutta katto auki
ois pitänyt tulla ;).
-
- -
Siitoksia!
Kyllähän tuossa pientä laittoa olisi.. mut aihiona hyvä ja kunhan vaan jaksas kevääseen mennessä laitella ni sit vielä komiammalla uudelleen. Päällepäin säilyy orkkis luukki.. alusta ja tekniikka päivitystä korkeintaan.
Ja sit vaikka kahen cabrion voimin ja katot levällään :)
Vielä jos talvimiittiä pukkaa ni vois tolla paskatilla tulla pyörähtää.. Ku sais ny senkin ajoon ku sain talvirenkaat :)
Kyllähän tuossa pientä laittoa olisi.. mut aihiona hyvä ja kunhan vaan jaksas kevääseen mennessä laitella ni sit vielä komiammalla uudelleen. Päällepäin säilyy orkkis luukki.. alusta ja tekniikka päivitystä korkeintaan.
Ja sit vaikka kahen cabrion voimin ja katot levällään :)
Vielä jos talvimiittiä pukkaa ni vois tolla paskatilla tulla pyörähtää.. Ku sais ny senkin ajoon ku sain talvirenkaat :)
-
- -
tämä nyt ei välttämättä liity miittiin millään lailla, mutta kun täällä olvinkylällä ollaan, niin..
lauantai iltana tuossa kävin hakemassa filmtownista elokuvan vuokralle ja siinä kun kurvasin louhenkadulle ärrän nurkalla, niin siinäpä oli tumma vr6 raato parkissa ärrän edessä, joka sitten melki heti meidän siitä ohiajettuamme g60 raadollamma hyökkäsi siihen ylämäkeen melkoisella vauhdilla..
no filmtownista tullessamme tuo corro oli kurvannut taas sinne ärrän parkkiin ja minä kiersin korttelin ja ajoin uudestaan sen samaisen lajitoverin takaa..
ja se sitten lähtikin perään ajelemaan siitä.. ja kylän läpi aina makkaralahden risteykseen saakkahan tuo perässä ajeli..
no joo.. löpinät sikseen ja asiaan... onko kyseinen auto kenties paikallisen harrastajan auto vai oliko se vaan joku ohikulkijan kulkine?
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, kun ei näitä corroja nyt ihan liikaa täällä iisalmessa ole.. minun g60:n lisäksi tiedän yhden vuotta nuoremman yksilön samalla tekniikalla ja värillä, mutta ameriikan vientimallia olevan.. ja yksi viininpunainenkin g60 pyöri viime kesänä muutamina päivinä, jonka omistajan kanssa juttelinkin eteläntien nesteen pihassa.. mutta aika vähän niitä on näkyny tuossa iisalmen katukuvassa..
lauantai iltana tuossa kävin hakemassa filmtownista elokuvan vuokralle ja siinä kun kurvasin louhenkadulle ärrän nurkalla, niin siinäpä oli tumma vr6 raato parkissa ärrän edessä, joka sitten melki heti meidän siitä ohiajettuamme g60 raadollamma hyökkäsi siihen ylämäkeen melkoisella vauhdilla..
no filmtownista tullessamme tuo corro oli kurvannut taas sinne ärrän parkkiin ja minä kiersin korttelin ja ajoin uudestaan sen samaisen lajitoverin takaa..
ja se sitten lähtikin perään ajelemaan siitä.. ja kylän läpi aina makkaralahden risteykseen saakkahan tuo perässä ajeli..
no joo.. löpinät sikseen ja asiaan... onko kyseinen auto kenties paikallisen harrastajan auto vai oliko se vaan joku ohikulkijan kulkine?
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, kun ei näitä corroja nyt ihan liikaa täällä iisalmessa ole.. minun g60:n lisäksi tiedän yhden vuotta nuoremman yksilön samalla tekniikalla ja värillä, mutta ameriikan vientimallia olevan.. ja yksi viininpunainenkin g60 pyöri viime kesänä muutamina päivinä, jonka omistajan kanssa juttelinkin eteläntien nesteen pihassa.. mutta aika vähän niitä on näkyny tuossa iisalmen katukuvassa..
-
- -
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”