Onkos muita, jotka pystyvät itseään muusikoiksi kehumaan?
Itse en tosin pysy.
Mutta asiasta toiseen, tässä omat projektini
Vapaa-ajan projekti jossa kaikki teen itse: http://www.mikseri.net/kopp
Vähän totisempi projekti jossa solistina toimii kaverini, myös yhteistyö hänen kanssaan: http://www.mikseri.net/renninghurley
Muusikoita foorumilla?
Valvoja: ffp jäsenet
Vakavasti en mäkään duunaa, mut vuosien saatossa on tullu tehtyä kaikenlaista.
Yhden miehen voimin on menty tähänkin asti ja hyvä niin, ei tule musiikillisia erimielisyyksiä. Tärkeä juttu kun huvikseen duunaa.
Protsektit vähä jäissä ku on käynnissä muutto uuteen (kokonaan omaan) studioon himastudiosta ja nettisivusto on kans vähä kesken, mut tuol on pikasen redirectatun linkin takana designin alku ja muutama valmis biisi, tyylinä lähinnä electronica:
www.oi-one.fi
Yhden miehen voimin on menty tähänkin asti ja hyvä niin, ei tule musiikillisia erimielisyyksiä. Tärkeä juttu kun huvikseen duunaa.
Protsektit vähä jäissä ku on käynnissä muutto uuteen (kokonaan omaan) studioon himastudiosta ja nettisivusto on kans vähä kesken, mut tuol on pikasen redirectatun linkin takana designin alku ja muutama valmis biisi, tyylinä lähinnä electronica:
www.oi-one.fi
Itse olen käyrätorvensoittaja, eli enimmäkseen ns. klassinen muusikko, vaikkakin kevyen musan projektejakin on tullut tehtyä. Zarkus Poussan bändissä soittanut muutaman keikan + satunnaisia levytyksiä.
Opiskelut vielä (ainakin) vuoden verran vaiheessa, tuskin loppuu koskaan. Tohtorin hattu olisi jonkunlainen haave.
Työt on tässä vaiheessa freelancerpohjalla, vakivirat ovat kiven alla.
Opiskelut vielä (ainakin) vuoden verran vaiheessa, tuskin loppuu koskaan. Tohtorin hattu olisi jonkunlainen haave.
Työt on tässä vaiheessa freelancerpohjalla, vakivirat ovat kiven alla.
Itse en soita juuri muuta kuin suuta, mutta pakko mainostaa kavereiden bändiä, koska laulaja ja kitaristi ajavat Audeilla ja rumpali volkkarilla... ;) Laulaja on "oikeessa elämässä" autonkorjaaja, jonka kanssa ollaan mooonta tuntia vietetty meikäläisenkin auton parissa erinäkösiä huoltoja/korjauksia/virityksiä tehden. Ja bändihän on Twelve Inches ja pojat pärjäsivät hienosti jopa Emergenza -bändiskaboissa sijoittuen toiseksi!
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”