Mistä jakopään ajoitustyökalut VAG pumppusuutin koneeseen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 21.9.2004 20:26
Mistä jakopään ajoitustyökalut VAG pumppusuutin koneeseen?
Onko Suomesta saatavissa kyseistä sarjaa jostain ja mihin hintaan.
Tiedossa on, että Saksasta saa n. 80e hintaan postikuluineen, mutta ei viitsisi sieltä alkaa tilaamaan. Toimitusaikakin ilmeisesti mitä sattuu?
Voin tietty vuokratakin ko. sarjan jos mahdollista.
Onko -03 AVF koneen hihnanvaihtoväli tosiaan 120tkm? Vaihtoväli tuntuu olevan eri lähteissä kovinkin erilainen...
Tiedossa on, että Saksasta saa n. 80e hintaan postikuluineen, mutta ei viitsisi sieltä alkaa tilaamaan. Toimitusaikakin ilmeisesti mitä sattuu?
Voin tietty vuokratakin ko. sarjan jos mahdollista.
Onko -03 AVF koneen hihnanvaihtoväli tosiaan 120tkm? Vaihtoväli tuntuu olevan eri lähteissä kovinkin erilainen...
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 21.9.2004 20:26
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 21.9.2004 20:26
Bilteman lukitustyökalut olivat vanhempiin VAG:in dieseleihin. Samassa sarjassa oli ranskanpullien lukitusosat. Tuli aikoinaan hankittua, onneksi. Tosin näissä koneissa pärjää omatekoisillakin lukitustyökaluilla.
Itse tilasin tänään saksasta nämä uudempiin tarvittavat lukituskalut. AD:lla maksavat about 90 ekee. Saahan nähdä tulevatko milloin??? vai meneekö rahat kankkulan kaivoon.
Fluidin kaveri kertoili, että suomesta on kysytty näitä lukitustyökaluja vastikään aika paljon!
Itse tilasin tänään saksasta nämä uudempiin tarvittavat lukituskalut. AD:lla maksavat about 90 ekee. Saahan nähdä tulevatko milloin??? vai meneekö rahat kankkulan kaivoon.
Fluidin kaveri kertoili, että suomesta on kysytty näitä lukitustyökaluja vastikään aika paljon!
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 21.9.2004 20:26
Älkää ainakaan tilatko lukitustyökaluja www.inox-schrauben.de firmasta. Perustelut:
1. Toimitusajat eivät täsmää. Itse odottelin lähetystä yli 5 viikkoa. Nettisivut väittävät, että paketti on lähetettu 6.7, mutta tänään (15.8) tuli paketti, joka oli lähtenyt lähettäjältä 9.8!!
2. Eivät vastaa sähköposteihin. Lähetin viisi sähköpostia, mutta mitään ei ole kuulunut takaisin.
3. Tavara ei ole mitä sivuilla sanotaan. Lähetyksen piti olla neliosainen, mutta osia oli vain kolme. Paketti oli aukaistu ja otettu yksi pois!! Lisäksi sivuilla tavarat ovat kuvassa laadukkaan oloisia, mutta todellisuus on toista.
4. Hinta on paljon kalliimpi kuin www.fluidonline.de kaupassa.
Et tällästä...
1. Toimitusajat eivät täsmää. Itse odottelin lähetystä yli 5 viikkoa. Nettisivut väittävät, että paketti on lähetettu 6.7, mutta tänään (15.8) tuli paketti, joka oli lähtenyt lähettäjältä 9.8!!
2. Eivät vastaa sähköposteihin. Lähetin viisi sähköpostia, mutta mitään ei ole kuulunut takaisin.
3. Tavara ei ole mitä sivuilla sanotaan. Lähetyksen piti olla neliosainen, mutta osia oli vain kolme. Paketti oli aukaistu ja otettu yksi pois!! Lisäksi sivuilla tavarat ovat kuvassa laadukkaan oloisia, mutta todellisuus on toista.
4. Hinta on paljon kalliimpi kuin www.fluidonline.de kaupassa.
Et tällästä...
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 21.9.2004 20:26
Hihnasarja tuli viikonloppuna vaihdettua ja suht helposti homma noilla työkaluilla onnistui.
Ainakaan avf koneisessa en keksinyt käyttöä tuolle haarukalle. Ilmeisesti joissain koneissa on hydraulinen kiritin jonka lukitsemiseen sitä tarvitaan. Uusi jousikuormitteinen kiristin oli jo valmiiksi lukittu rautalangan pätkällä (hihnasarja vag tiskiltä).
Ainakaan avf koneisessa en keksinyt käyttöä tuolle haarukalle. Ilmeisesti joissain koneissa on hydraulinen kiritin jonka lukitsemiseen sitä tarvitaan. Uusi jousikuormitteinen kiristin oli jo valmiiksi lukittu rautalangan pätkällä (hihnasarja vag tiskiltä).
tuossakaan ei ole sitä ainoaa mitä oikeesti voisi tarvia. eli sitä haarukkaa jolla kiristin saadaan kirittyä.
nokkapyörälle oon itse käyttänyt poran terää, ja sit ohjeetkin sanoo että hydraulisen kiristimen välissä käyttää poran terää.
ja tuossa kuvassa tuleva haarukka tulee uuden hydraulisen kiristimen mukana.
alakerran lukitus nyt on niin ja näin. itse olen selvinnyt ilmankin.
nokkapyörälle oon itse käyttänyt poran terää, ja sit ohjeetkin sanoo että hydraulisen kiristimen välissä käyttää poran terää.
ja tuossa kuvassa tuleva haarukka tulee uuden hydraulisen kiristimen mukana.
alakerran lukitus nyt on niin ja näin. itse olen selvinnyt ilmankin.
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa